ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe het in 10
Moet je dit gebruikenWaarom zou je die shit in luttele seconden willen wegtikken? Voor mij is het echt een genietmomentje dat ik zo lang mogelijk wil laten duren lol.
Kon me weer eens niet inhouden.. 3 nieuwe smaken gehaald bij energycans.nl
52 euro verder![]()
Geen idee, moeten nog binnenkomen.. ingredienten zal google wel wetenDie rechtse, wat is het verschil (in smaak en/of ingrediënten) met die en deze (als je dat weet):
![]()
Die zwarte is gewoon dezelfde smaak als de originele monster maar dan zero.Die rechtse, wat is het verschil (in smaak en/of ingrediënten) met die en deze (als je dat weet):
![]()
Die zwarte is gewoon dezelfde smaak als de originele monster maar dan zero.

zwart met lichtblauwe letters toch ?Oh, ik dacht dat die witte dezelfde smaak als de originele had maar dan zero.
Oeps![]()

No worries, dat hadden we al in de gaten meid 🫶
Volgens mij heeft die een nieuwe verpakking.
Misschien off topic en mag dit hier niet. Maar die Energy drinken van ESN zijn ook heel lekker. Heb tijdens black friday actie in huis gehaald, verschillende smaken. Allemaal lekker en goedkoper dan monster.
Die tropical smaak van ESN is een van de lekkerste energy die ik ooit op hebMisschien off topic en mag dit hier niet. Maar die Energy drinken van ESN zijn ook heel lekker. Heb tijdens black friday actie in huis gehaald, verschillende smaken. Allemaal lekker en goedkoper dan monster.
Die witte was niet te nassen, heb je de tropical op?? Die is naar mijn mening een betere variant van de fiesta monsterDan verschillen smaken echt enorm. Vind die blikken van ESN echt slechte varianten van de monster blikken. Absoluut geen aanrader imo