XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Ff wat inslaan.

IMG-20180911-WA0000.jpg
Waar?

Genoeg bij ons nog ff 8 blikkies gekocht.

€7,12 :)

Genoeg bij ons nog ff 8 blikkies gekocht.

€7,12 :)
Ik ga morgen in Breda. Even vragen wat ze nog achter hebben staan: "Hoeveel wilt u er, meneer?" "Hoeveel heeft u er?":roflol:
Of is er een max. per klant? THT zal wel beperkt zijn gezien de prijs, maar ik kan altijd nog genoeg anderen hier blij mee maken (en THT zegt bovendien niet heel veel).

Ik ga morgen in Breda. Even vragen wat ze nog achter hebben staan: "Hoeveel wilt u er, meneer?" "Hoeveel heeft u er?":roflol:
Of is er een max. per klant? THT zal wel beperkt zijn gezien de prijs, maar ik kan altijd nog genoeg anderen hier blij mee maken (en THT zegt bovendien niet heel veel).

Hier niet maar ik vroeg die gozer heb je traytjes achter staan maar had hij niet :(

Ik voel me nu net zo'n stimjunk als Marvin, maar dat valt best mee. Drink gemiddeld 1 Monster Zero/Ultra per week, maar voor 89 cent (en houdbaar t/m 2020) kon ik het niet laten liggen.
#Aso
IMG_20180912_155603.jpg

Ik voel me nu net zo'n stimjunk als Marvin, maar dat valt best mee. Drink gemiddeld 1 Monster Zero/Ultra per week, maar voor 89 cent (en houdbaar t/m 2020) kon ik het niet laten liggen.
#Aso
IMG_20180912_155603.jpg
t*ring! Dat is professioneel hamsteren!

Ik heb er netjes 8 gehaald..:o

Ach..ik vind Ultra Citron en Absolutly Zero ook lekker..en wil binnenkort Violet ook meebestellen bij Musclemeat. Moet er ergens niet aan denken dat ik 60 blikjes rood en wit heb.

Wordt ook veel te makkelijk om te nemen dan. Dan ga ik van 3a4x per week naar 14 denk:roflol:

2nd of the day!
9EF89DE8-4E5B-4C9D-A7DE-78AE87E0B8A8.jpeg

Ben ik dan enigste die wit en oranje niks aan vind?

Terug
Naar boven