- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
paars en blauw zijn de beste smaken, ik zeg oranje en wit eruit hier en blauw en paars erin.
Wit?
Juist de lekkerste van allemaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paars en blauw zijn de beste smaken, ik zeg oranje en wit eruit hier en blauw en paars erin.
Als ze nu nog naar de Nederlandse supermarkt zouden komen....paars en blauw zijn de beste smaken, ik zeg oranje en wit eruit hier en blauw en paars erin.

. Blauw helaas nog nooit mogen proeven, wiOranje smaakt wel een beetje naar sinas. In de zomer wel lekker! Zie m hier nu niet meer bij de jumbo.
Die paarse smaakt alsof je lavendel loopt te drinken. Blauw helaas nog nooit mogen proeven, wi
Druiven smaak? Kon dat er niet van maken
maat check je papillen even na
Zei je wit er uit?paars en blauw zijn de beste smaken, ik zeg oranje en wit eruit hier en blauw en paars erin.

Nope..Oranje komt uit de krochten van de hell!Ben ik dan enigste die wit en oranje niks aan vind?
Amen!paars en blauw zijn de beste smaken, ik zeg oranje en wit eruit hier en blauw en paars erin.
Barbaar
Ik mocht je zo graag, maar deze uitspraak kan echt niet

Ik mocht je zo graag, maar deze uitspraak kan echt niet
Al zou ik wit best opgeven voor blauw en paars tbh
Alles met suiker er uit en alle Zero's er in. Gelijk een reden voor supermarkten om te werken aan 'minder suikers' en voor de AH om deze weer te verkopen.Het ging mij vooral om oranje eruit! En doe de Doctor er ook maar uit..en die inruilen voor Blue en Violet
Het ging mij vooral om oranje eruit! En doe de Doctor er ook maar uit..en die inruilen voor Blue en Violet

Oranje mag er idd uitHet ging mij vooral om oranje eruit! En doe de Doctor er ook maar uit..en die inruilen voor Blue en Violet