XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Smaak is goed voor 0kcal drankje en lekker 180mg caffeine:D.

46EE03CE-D346-48DB-9851-3989704E273B.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Erg lekker ja :heart:
Ik had een blauwe, paarse en zwarte bewaard om een ultra collectie te maken, maar ze liggen nu alsnog in de koelkast om op te drinken :o
 
Erg lekker ja :heart:
Ik had een blauwe, paarse en zwarte bewaard om een ultra collectie te maken, maar ze liggen nu alsnog in de koelkast om op te drinken :o
Zonde om niet leeg te drinken!
 
Die wil ik ook nog wel eens proberen..

En deze:

https://www.bodyenfitshop.nl/vpx-bang-energy-drink/

Maar weet niet welk ik moet kiezen gezien je direct een hele tray moet bestellen:sad: Of weet iemand een shop waar je ook per stuk kunt bestellen voor een fatsoenlijke prijs?
Gewoon bestellen, als jij de cola ook even test voor ons :D
Beter brengt Christian guzman die 3D energy ook een keer naar Europa, ze zeiden dat het er wel aan zat te komen.

Van de Bang persoonlijk nog nooit gehoord, blikjes zien er niet heel aantrekkelijk uit tbh.
 
Damn die black cherry vanilla van Bang lijkt me wel ziek lekker!
Die cherry cola van myprotein bestel ik de volgende keer ook mee al zat daar nog wel wat tijd over heen gaan.

Had laatst ook gewoon de sugar free red bull geprobeerd en dat is ook wel goed te doen
 
Damn die black cherry vanilla van Bang lijkt me wel ziek lekker!
Die cherry cola van myprotein bestel ik de volgende keer ook mee al zat daar nog wel wat tijd over heen gaan.

Had laatst ook gewoon de sugar free red bull geprobeerd en dat is ook wel goed te doen
Vind zelf de zero veel beter dan de sugar free, maar blijft zooi vergeleken bij ultra :heart:
 
Die wil ik ook nog wel eens proberen..

En deze:

https://www.bodyenfitshop.nl/vpx-bang-energy-drink/

Maar weet niet welk ik moet kiezen gezien je direct een hele tray moet bestellen:sad: Of weet iemand een shop waar je ook per stuk kunt bestellen voor een fatsoenlijke prijs?

Cherry Blade en Black Cherry Vanilla zijn meer dan goed gekeurd hier :D Star Blast vond ik niet bijzonder, soort Wicky met koolzuur ofzo

Edit; Mixed Berry van MyProtein ook erg lekker, die rode cola smaak vond ik echter niet zo lekker, alsof je cola zonder prik drinkt..
 
Geen koolzuur bij die van myprotein?
 
Ja isdie lekker?? Beetje chocomelk qua structuur / smaak? En wat zijn de macro's :p
Het is vanille ;)

Dus eerder een eiwit shake vanille..

Macro's (per 444ml): 190kcals, E/K/V: 27g / 10g / 4g
 
Waarom koopt men niet gewoon een pot caffeine poeder voor een knaak vijftig en draait dat wat door die energy drinks heen? Of door andere light drinks.
 
Back
Naar boven