AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Gaat Citron ook weg uit de supers? Want kan me voorstellen dat de verkoop daarvan geen storm loopt (ik kom deze regelmatig tegen in de supermarkt).
Citron blijft naar mijn weten en heeft de sunrise vervangen in NL, daar lijkt het iig op.

Die C4 ben ik wel benieuwd naar! Verder zouden de musclemonsters erbij echt heel nice zijn of de Java of Ultra Blue. Manogo Loco is erg lekker trouwens..design van het blik is ook geweldig, maar helaas geen zero:sad:
Hebben we naar gekeken maar import uit Amerika ging nergens over. Zouden het dan voor 4.50euro moeten verkopen voor 1 proteine drink :(.
Klopt, we zullen ook in hoofdletters erbij zetten dat het een suiker bevat. Alleen omdat die suiker versie zo uniek is kijken we het even aan in de shop of er vraag naar is.

Zag toevallig op 1 van mijn Java's dat deze geproduceerd wordt in NL, maar ben hem nog nergens tegen gekomen (Kona Blend volgens mij)
Dat... zou heel vreemd zijn. Als je een foto hebt van NL EG nummer oid heel graag dan zoek ik er op door.
Helden!
 
Eergisteren een blik gevonden met een lewis hamilton uitgave:eek::eek:
Damn dat is zoet. Normaal drink ik alleen die witte of rode zero variant.

Ik zit in een chat gorep met een hoop amerikanen daar in. Die blikjes die daar wel eens voorbij komen heb ik hier nog nooit ergens gezien.
Zal wel eens kijken of ik wat fotos kan plaatsen
 
Eergisteren een blik gevonden met een lewis hamilton uitgave:eek::eek:
Damn dat is zoet. Normaal drink ik alleen die witte of rode zero variant.

Ik zit in een chat gorep met een hoop amerikanen daar in. Die blikjes die daar wel eens voorbij komen heb ik hier nog nooit ergens gezien.
Zal wel eens kijken of ik wat fotos kan plaatsen
Er zijn nog zoveel monsters om te proberen..het is hier maar schraal ten opzichte van Amerika!
 
Bij ons bij de supermarkt hebben ze de original, witte, gele, rode (en Lewis Hamilton) en zwarte met blauw (light).
 
Ja dat wel, drink iedere dag koffie.
Maar in de vorm van zulke blikken haha :-P
Ik ben een hele aparte eter/drinker (lust bijv. wel chocomel warm, maar niet koud) dat soort dingen :P
 
Ja dat wel, drink iedere dag koffie.
Maar in de vorm van zulke blikken haha :-P
Ik ben een hele aparte eter/drinker (lust bijv. wel chocomel warm, maar niet koud) dat soort dingen :P
Denk dat iedereen wel van dat soort rare dingen heeeft. Ik lust bijvoorbeeld alleen gesmolten kaas en vind gebakken champignons smerig, maar rauw door champignonnensoep vind ik wel lekker:roflol:
 
Denk dat iedereen wel van dat soort rare dingen heeeft. Ik lust bijvoorbeeld alleen gesmolten kaas en vind gebakken champignons smerig, maar rauw door champignonnensoep vind ik wel lekker:roflol:
Haha ja ik lus ook enkel gesmolten kaas, geen koude kaas op brood.
Ik lust bijv. ook geen koude vleeswaren, kipfilet plakken doe ik altijd met een pita broodje of boterhammen in een tosti-ijzer.
 
Bij de Kiosk trouwens alle Monsters €1,-. Ze hebben daar alleen de witte zero en de normale groene zo uit mijn hoofd maar zal straks even kijken voor de zekerheid
 
Gister 12 blikken ultra violet bij musclemeat besteld:woot:
 
Ik wil hier ook nog even een keer een voorraadje bestellen :P
Even onderzoeken welke smaken, de paarse en sunrise nog nooit op.
De citrus haal ik altijd bij de Jumbo, smaakt heerlijk, de rode btw ook die ze daar hebben.
 
Bedankt voor je bestelling! Vanochtend hebben we Monster Juice Mango Loco binnen gekregen en ook Ultra Sunrise. De sunrise is namelijk in NL vervangen door de citron en straks nergens meer verkrijgbaar, behalve bij ons ;). Zie: https://musclemeat.nl/protein-snacks-drinks/dranken
Bij onze jumbo was de citron (m'n favorite) een maand weg. Bij de spar vond ik toevallig de sunrise weer eens na tijden.

Ben benieuwd naar die Loco, volgende bestelling eens proberen :D
 
:roflol:

9D0D60FB-A98A-44FD-BF9C-FBB1751F6658.png
 
Back
Naar boven