MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom koopt men niet gewoon een pot caffeine poeder voor een knaak vijftig en draait dat wat door die energy drinks heen? Of door andere light drinks.
Het gaat niet enkel om de caffeine, want dan zou ik wel koffie nemen of gewoon een PWO.
 
Ik heb wel het gevoel dat als monster een blikje energy drink op de markt brengt met 400 mg caffeine iedereen er bovenop zou duiken. Maar niemand koopt een monster 150 mg en dropt er een 250 mg cap caffeine poeder in.
 
Ik heb wel het gevoel dat als monster een blikje energy drink op de markt brengt met 400 mg caffeine iedereen er bovenop zou duiken. Maar niemand koopt een monster 150 mg en dropt er een 250 mg cap caffeine poeder in.
Ik drink monster omdat het lekker vind, van de cafeïne merk ik sowieso niks.
 
Ik heb wel het gevoel dat als monster een blikje energy drink op de markt brengt met 400 mg caffeine iedereen er bovenop zou duiken. Maar niemand koopt een monster 150 mg en dropt er een 250 mg cap caffeine poeder in.
Ik drink het omdat in het lekker vind en voor het placebo-effect. ;);) Wat er echt in zit boeit niet, als op het label maar staat dat er veel stimulerende zooi in zit is het goed. :D
 
Ik heb wel het gevoel dat als monster een blikje energy drink op de markt brengt met 400 mg caffeine iedereen er bovenop zou duiken. Maar niemand koopt een monster 150 mg en dropt er een 250 mg cap caffeine poeder in.
Cafeïne tabs zijn al mijn 'bakje koffie' in de ochtend
 
Zit er cafeïne in is het belangrijkste..
Yes, maar niet bijzonder veel ~150-160mg

Waarom koopt men niet gewoon een pot caffeine poeder voor een knaak vijftig en draait dat wat door die energy drinks heen? Of door andere light drinks.
Omdat energydrinks lekker zijn..en ik al zo een pot thuis heb staan..:rolleyes:
 
In my case..al zouden ze de cafeine eruit halen, dan dronk ik het nog steeds. Misschien nog wel meer, want vind het gewoon echt heel lekker!
 
In my case..al zouden ze de cafeine eruit halen, dan dronk ik het nog steeds. Misschien nog wel meer, want vind het gewoon echt heel lekker!
Als er cafeïne vrije ultra varianten komen, met goede smaak, zou ik er waarschijnlijk wel meer drinken ja. Opzich geen slecht idee :D
 
Deze zijn gruwelijk van het merk FCB Sweden

5095ad80aafd026bee7edb6e15026997_1528440064.jpg
 
Nu toevallig in de aanbieding bij...durf het bijna niet uit te spreken... bodyenfit.nl :D
FCB sweden is wel vaker in de aanbieding bij bodyenfit. Hele goedkope eiwitrepen soms.
 
Update op https://musclemeat.nl/protein-snacks-drinks/dranken
-C4 preworkout drink is erbij gekomen, zit o.a. Citrulline Betaine in, wij zijn fan na het proberen van :).
-Daarnaast is ultra citron erbij gekomen. Ultra Sunrise lijkt te verdwijnen uit NL (AH en jumbo weg). Deze komt binnen 2 weken bij ons binnen. Verkoop 1.50euro (import).
-En we krijgen een unieke erbij die nergens verkrijgbaar is: MONSTER MANGO LOCO
 
Ultra Sunrise lijkt te verdwijnen uit NL
Good!:kots:

Gaat Citron ook weg uit de supers? Want kan me voorstellen dat de verkoop daarvan geen storm loopt (ik kom deze regelmatig tegen in de supermarkt).

Die C4 ben ik wel benieuwd naar! Verder zouden de musclemonsters erbij echt heel nice zijn of de Java of Ultra Blue. Manogo Loco is erg lekker trouwens..design van het blik is ook geweldig, maar helaas geen zero:sad:

Zag toevallig op 1 van mijn Java's dat deze geproduceerd wordt in NL, maar ben hem nog nergens tegen gekomen (Kona Blend volgens mij)
 

Gaat Citron ook weg uit de supers? Want kan me voorstellen dat de verkoop daarvan geen storm loopt (ik kom deze regelmatig tegen in de supermarkt).
Citron blijft naar mijn weten en heeft de sunrise vervangen in NL, daar lijkt het iig op.

Die C4 ben ik wel benieuwd naar! Verder zouden de musclemonsters erbij echt heel nice zijn of de Java of Ultra Blue. Manogo Loco is erg lekker trouwens..design van het blik is ook geweldig, maar helaas geen zero:sad:
Hebben we naar gekeken maar import uit Amerika ging nergens over. Zouden het dan voor 4.50euro moeten verkopen voor 1 proteine drink :(.
Klopt, we zullen ook in hoofdletters erbij zetten dat het een suiker bevat. Alleen omdat die suiker versie zo uniek is kijken we het even aan in de shop of er vraag naar is.

Zag toevallig op 1 van mijn Java's dat deze geproduceerd wordt in NL, maar ben hem nog nergens tegen gekomen (Kona Blend volgens mij)
Dat... zou heel vreemd zijn. Als je een foto hebt van NL EG nummer oid heel graag dan zoek ik er op door.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan geen nl eg nummer vinden op java monster blikje.
 
Back
Naar boven