XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

1.jpg


Bij ons in de plaatselijke Carrefour keuze uit 9 verschillenden, geen idee hoe dit staat in vergelijking met Nederland?
 
Bekijk bijlage 422268

Bij ons in de plaatselijke Carrefour keuze uit 9 verschillenden, geen idee hoe dit staat in vergelijking met Nederland?
Die paarse en lewis hamilton zie ik niet vaak of nooit in NL..

Weinig supermarkten hebben ook zo een groot assortiment..
 
Ik dacht dat de keuze bij jullie veel uitgebreider was...
Nope!

We hebben:
blauwe zero
groen
witte ultra
rode ultra
gele ultra
oranje ultra
dat gele blik ook soms
En op sommige plekken de gele rehab

Echter ken ik zeer weig supers die ze allemaal hebben, meestal een stuk of 4. Albert Heijn heeft zelfs de grote blikken uit de assortiment gehaald..waren ongezond:roflol:
 
Nope!

We hebben:
blauwe zero
groen
witte ultra
rode ultra
gele ultra
oranje ultra
dat gele blik ook soms
En op sommige plekken de gele rehab

Echter ken ik zeer weig supers die ze allemaal hebben, meestal een stuk of 4. Albert Heijn heeft zelfs de grote blikken uit de assortiment gehaald..waren ongezond:roflol:

Op sommige plekken in NL is ook nog monster Ripper te koop. Mijn favoriet:bow:. En heel af en toe een monster Khaos, maar die worden volgens mij niet meer gemaakt....
 
Hier een fan van de blauwe monster zero. Dagelijks 1 blikje, wat voor een ander koffie in de ochtend is dat is dit blikje voor mij. Smaakt heerlijk, geen calorieën. Haal ze meestal bij Jumbo, goedkoopste. In Duitsland haal ik ze ook weleens. Zodra ik een tijdje in dezelfde winkel mijn blikjes haal wordt de ruimte voor de blauwe zero groter gemaakt en staan ze in een rij van 4 waar ze voorheen verstopt waren achter de groene :D

Op vakantie de eerste dagen merk ik toch dat ik mijn monster mis, dan op zoek naar een winkeltje die ze heeft. Het gevoel de blikjes dan in de schap zien staan, onbetaalbaar!
 
Nope!

We hebben:
blauwe zero
groen
witte ultra
rode ultra
gele ultra
oranje ultra
dat gele blik ook soms
En op sommige plekken de gele rehab

Echter ken ik zeer weig supers die ze allemaal hebben, meestal een stuk of 4. Albert Heijn heeft zelfs de grote blikken uit de assortiment gehaald..waren ongezond:roflol:

Nog dommer, vanwege het hoge suikergehalte. Ze hadden ipv monster gekozen voor de kleine rockstar blikjes. Terwijl monster zich richt op zero calorie varianten en rockstar helemaal niet. Inmiddels is monster er wel weer te verkrijgen maar was er een tijdje helemaal uit.
 
Hier een fan van de blauwe monster zero. Dagelijks 1 blikje, wat voor een ander koffie in de ochtend is dat is dit blikje voor mij. Smaakt heerlijk, geen calorieën. Haal ze meestal bij Jumbo, goedkoopste. In Duitsland haal ik ze ook weleens. Zodra ik een tijdje in dezelfde winkel mijn blikjes haal wordt de ruimte voor de blauwe zero groter gemaakt en staan ze in een rij van 4 waar ze voorheen verstopt waren achter de groene :D

Op vakantie de eerste dagen merk ik toch dat ik mijn monster mis, dan op zoek naar een winkeltje die ze heeft. Het gevoel de blikjes dan in de schap zien staan, onbetaalbaar!
Zo herkenbaar dat laatste stuk! Bali was wat dat betreft een ramp..nergens monster en weinig redbull light of zero.

In Europa is het wat dat betreft monster vriendelijker. Ik ben overigens koffie gaan leren drinken bij gebrek aan energy drink:roflol:
 
Nog dommer, vanwege het hoge suikergehalte. Ze hadden ipv monster gekozen voor de kleine rockstar blikjes. Terwijl monster zich richt op zero calorie varianten en rockstar helemaal niet. Inmiddels is monster er wel weer te verkrijgen maar was er een tijdje helemaal uit.
Ah heeft nu ook alleen maar kleine blikjes monster ultra waar ze ook bijna €1,- per stuk voor vragen, schooiers haha
 
Hier een fan van de blauwe monster zero. Dagelijks 1 blikje, wat voor een ander koffie in de ochtend is dat is dit blikje voor mij. Smaakt heerlijk, geen calorieën. Haal ze meestal bij Jumbo, goedkoopste. In Duitsland haal ik ze ook weleens. Zodra ik een tijdje in dezelfde winkel mijn blikjes haal wordt de ruimte voor de blauwe zero groter gemaakt en staan ze in een rij van 4 waar ze voorheen verstopt waren achter de groene :D

Op vakantie de eerste dagen merk ik toch dat ik mijn monster mis, dan op zoek naar een winkeltje die ze heeft. Het gevoel de blikjes dan in de schap zien staan, onbetaalbaar!
Liefst hier ook dagelijks een ultra :heart:
 
Het komt zo erg, dat ik er s’avonds ook al begin naar te verlangen! Iedere ochtend moet ik mijn blikje hebben of ik zou express een kwartier rondrijden om toch maar met een monster mijn dag te kunnen beginnen!
 
Kon niet weerstaan..
13150A96-BF7E-4CB2-BBEF-91B94150E183.jpeg
 
Het komt zo erg, dat ik er s’avonds ook al begin naar te verlangen! Iedere ochtend moet ik mijn blikje hebben of ik zou express een kwartier rondrijden om toch maar met een monster mijn dag te kunnen beginnen!
Ook herkenbaar. IK heb op een bepaald moment besloten alleen nog monster te drinken op rustdagen, zodat ik niet als een junky met cravings voor dat schap stond iedere dag:o

Sindsdien ben ik gestopt met trainen, zodat ik alleen nog maar rustdagen had:trollface:

Good!:zuip:
 
Back
Naar boven