- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de cut 1 per week, enkel in het weekend, omdat ik dan 's ochtends train.Hoeveel drinken jullie er eigenlijk gemiddeld per dag? Ik probeer het meestal op 1 te houden voor het trainen maar ik betrap mezelf erop dat ik er soms 2-3 op een dag binnen speel, vooral als ik veel bureauwerk heb![]()
Heb je een studie die dat kan aantonen?Mensen die water drinken gaan allemaal dood uiteindelijk, verbieden die hap.
Ik had laatst een gele met citroen gedronken, kende deze nog niet. Vond er geen energy smaak aan zitten, was gewoon bitter lemon.
Goede prijs!
Maar geen zero neem ik aan? Ik zie nooit die zero's in de aanbieding. De rest drink ik niet.
Maar geen zero neem ik aan? Ik zie nooit die zero's in de aanbieding. De rest drink ik niet.
Zeer nice, ik hoop dat ze deze hier bij het Kruidvat ook hebben, even inslaan voor die prijs!!

Neeeee... ik dacht eindelijk de paarse(12pack) te hebben, er stond zo mooi dit onder:
EUR 20,28(EUR 3,38/l) + EUR 3,00
Wordt gewoonlijk verzonden na 3 tot 5 dagen
en vervolgens:
Dit item kan niet worden bezorgd in Nederland
![]()

Water?