Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Ze hebben ein-de-lijk de gele hier in de supermarkt sinds eerigster. Was lekker!
De rode is toch nog m'n fav :P

Hoeveel drinken jullie er eigenlijk gemiddeld per dag? Ik probeer het meestal op 1 te houden voor het trainen maar ik betrap mezelf erop dat ik er soms 2-3 op een dag binnen speel, vooral als ik veel bureauwerk heb :p
In de cut 1 per week, enkel in het weekend, omdat ik dan 's ochtends train.
Nu in de bulk helemaal niet, of zeer sporadisch. PWO hetzelfde, enkel in de cut en daarbuiten eens in de 2 weken ofzo als ik even een boost nodig heb.

Ik houd het bij cafeïne, citruline, glutamine.

Ik had laatst een gele met citroen gedronken, kende deze nog niet. Vond er geen energy smaak aan zitten, was gewoon bitter lemon.

Kruidvat aanbieding 4 pack

20180412_180941.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Neeeee... ik dacht eindelijk de paarse(12pack) te hebben, er stond zo mooi dit onder:
EUR 20,28(EUR 3,38/l) + EUR 3,00
Wordt gewoonlijk verzonden na 3 tot 5 dagen

en vervolgens:
Dit item kan niet worden bezorgd in Nederland

:army:

Neeeee... ik dacht eindelijk de paarse(12pack) te hebben, er stond zo mooi dit onder:
EUR 20,28(EUR 3,38/l) + EUR 3,00
Wordt gewoonlijk verzonden na 3 tot 5 dagen

en vervolgens:
Dit item kan niet worden bezorgd in Nederland

:army:

Dat is balen. Ik zal binnenkort is boodschappen gaan doen in Duitsland. Als ik andere monsters tegenkom neem ik ze wel mee. Stuur ik je wel eentje op :zuip:

Amazon en Ebay zijn soms inderdaad echt megakut.. Heb je wat gevonden, wordt het of niet verscheept naar NL of betaal je 350,00 verzendkosten voor 24 blikjes :roflol:

Ik zie met verbazing dit topic staan, alles ff doorgelezen. Dacht altijd dat de energie drankjes helemaal vol met zooi zaten, en de light varianten net zo goed.

> Vraag: Wat maakt deze Monster (ultra/light) wel drinkbaar? Zitten hier andere ingrediënten in? Met hoeveel bakken koffie staat dit gelijk?

(Als ik nu zoet wil drinken pak ik taksi - zonder toegevoegde suikers -, is 2,3gr per 100ml en zit amper zooi in + koffie/melk als cafeïne nodig is)

Monster energy ultra is 0kcal en heeft gewoon een heerlijke smaak. Ik weet niet goed waar ik de smaak mee moet vergelijken per variant:p. In een blik van 500ml zit ong 140mg caffeine

Hmm, laat maar. Net even de ingrediënten bekeken :eek:, vol met zuren en kunstmatige zoetstoffen waar m'n lever waarschijnlijk minder vrolijk van wordt.:rolleyes:
Ik hou het wel bij taksi/melk/koffie/water etc.

Waar zit tegenwoordig geen troep in:o

Terug
Naar boven