MuscleMeat

Monster Energy (Ultra Zero)

Lol, wie is er nu zo zot om die prijs te betalen :')

Smaakt de witte goed, wel een echte energy smaak? Soms weleens mindere gehad, een met juice erbij vind ik niks en die van the doctor is net een fanta, geen echte energy imo. Verder de groene begon het mee als favoriet, de rode ook wel aardig maar toen voor de suikers overgestapt naar blauw en nu ook qua smaak favoriet.

Afgelopen weekend zag ik in r'dam bij FOX gym dat ze ook de gele zero hadden, nog niet eerder gezien in NL. Ik neem overigens enkel energy (zero) dranken en PWO's in de cut, de rest van het jaar gewoon genoeg en gezond eten en voldoende slapen, dan heb ik niets nodig behalve koffie.

Aspartaam-gekkie:haha:

De ultra citroen stond bij ons gewoon bij Jumbo in de schappen, direct maar 5 blikken meegenomen. Lekkere frisse en herkenbare smaak

Gisteren ook de Monster Ultra Citroen bij jumbo gehaald en de smaak was erg lekker! Die zwarte 5 euro zowat voor een blik zijn ze niet goed wijs ofzo op die site:D

Hahah, jaaa echt he. Die citroen kostte bij die Jumbo 1.19.

Bij de Jumbo heb je volgens mij 5 verschillende zero's voor 1,19. Op Musclemeat paar cent duurder. Al die andere smaken zijn in Nederland niet algemeen verkrijgbaar en worden enkel via webshops voor belachelijke prijzen verkocht (transportkosten?).

Die zwarte hebben ze denk ik uit Amerika geïmporteerd omdat ze in Europa niet te verkrijgen zijn (correct me if i'm wrong), zelfde geldt voor de blauwe en violet ultra. Vandaar de belachelijke prijs.

Jumbo monster groen wit rood voor 1 euro tm 13-03.

Bij de Jumbo heb je volgens mij 5 verschillende zero's voor 1,19. Op Musclemeat paar cent duurder. Al die andere smaken zijn in Nederland niet algemeen verkrijgbaar en worden enkel via webshops voor belachelijke prijzen verkocht (transportkosten?).

Die zwarte hebben ze denk ik uit Amerika geïmporteerd omdat ze in Europa niet te verkrijgen zijn (correct me if i'm wrong), zelfde geldt voor de blauwe en violet ultra. Vandaar de belachelijke prijs.
Ik heb ooit @Scoobz0r daarover gesproken en die gaf toen aan dat de prijzen ondanks dat gewoonweg belachelijk zijn.

Zelf zag hij echter (helaas) geen noodzaak om meerdere monsters te gaan importeren.

Verzendkosten + importkosten zit je mee. Tenzij je onder een bepaald bedrag blijft. Zijn er ook sneaky ways om onder importkosten uit te komen?

Het zit hem meer in de winst die ze willen maken.

Hoeveel drinken jullie er eigenlijk gemiddeld per dag? Ik probeer het meestal op 1 te houden voor het trainen maar ik betrap mezelf erop dat ik er soms 2-3 op een dag binnen speel, vooral als ik veel bureauwerk heb :p

Hoeveel drinken jullie er eigenlijk gemiddeld per dag? Ik probeer het meestal op 1 te houden voor het trainen maar ik betrap mezelf erop dat ik er soms 2-3 op een dag binnen speel, vooral als ik veel bureauwerk heb :p
Maximaal 2. Maar dat is echt al een gekke dag..

Probeer zelf niet meer als 4a5 per week..bovenop mijn preworkouts:o

• Topic Starter Topic Starter
Jep same, eigenlijk altijd wel een per dag

Terug
Naar boven