Daybreaker
Cool Novice
- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant!!!
Monster ultra black is binnenkort beschikbaar bij muscle-lab. Wel 4,90- per blik
Monster Energy Ultra Black, 473ml

Bij de Jumbo heb je volgens mij 5 verschillende zero's voor 1,19. Op Musclemeat paar cent duurder. Al die andere smaken zijn in Nederland niet algemeen verkrijgbaar en worden enkel via webshops voor belachelijke prijzen verkocht (transportkosten?).
Ik heb ooit @Scoobz0r daarover gesproken en die gaf toen aan dat de prijzen ondanks dat gewoonweg belachelijk zijn.Die zwarte hebben ze denk ik uit Amerika geïmporteerd omdat ze in Europa niet te verkrijgen zijn (correct me if i'm wrong), zelfde geldt voor de blauwe en violet ultra. Vandaar de belachelijke prijs.
Precies..shops als candyonline zijn wat dat betreft oplichters..
Maximaal 2. Maar dat is echt al een gekke dag..Hoeveel drinken jullie er eigenlijk gemiddeld per dag? Ik probeer het meestal op 1 te houden voor het trainen maar ik betrap mezelf erop dat ik er soms 2-3 op een dag binnen speel, vooral als ik veel bureauwerk heb![]()

Mensen die water drinken gaan allemaal dood uiteindelijk, verbieden die hap.