AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

In Russia sinds kort Mango Loco te koop :o Suikertroep. Ze brengen hier ongeveer 1 nieuwe monster per jaar uit dus tegen 2030 zouden we misschien verschillende kleuren zero’s moeten hebben.

Dat zijn alle recovery's..

Rockstar is alles behalve zero..vandaag zou 1 blik meer zijn aan suiker dan mijn totale carb intake:roflol:

Gister weer 2 Reigns op..blijft toch niet mijn ding qua smaak:sad:

Als ik geweten had dat ze prikloos waren had ik ze nooit gehaald... energy zonder prik is echt een No-Go voor mij, net als die thee smaken van monster. Niet te zuipen!

IMG_0374.jpg

Even voor mij wat nieuwe smaken uitproberen. @HertogSandBox Thanx voor de tip!

Laatst bewerkt:
Hoe bevalt die Ultra black? Enige die ik nog niet gehad heb van de betaalbare EU monsters denk ik. En is die C4 preworkout wat te zuipen?

Overigens kwam ik deze tegen, mooie prijs want vanaf 35 euro geen verzendkosten.

mooie selectie, ben benieuwd welk je het beste vind!
Vind je black zo bijzonder?
Ik vind ‘m zeer lekker ja! Fijne afwisseling ook, ben de paradise en blue een beetje zat. Iets teveel gedronken. Paars en wit vervelen nooit gelukkig.

Toevoeging: leverancier heeft ‘m ook in het assortiment dus de Monsterkoelkast in de sportschool wordt aangevuld met Ultra Black 😍

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er eigenlijk nog een supermarkt buitenom Hoogvliet die de ultra citron verkoopt?

Een monster van een motor :grinny:

Thanx voor de tip, net even naar Duitsland gereden.

IMG_0385.jpg

De buit...

IMG_0386.jpg

Monster Ultra mega blikken gevonden a 568ml, leuk voor de verzameling.

IMG_0387.jpg
Nice, maar waarom koop je 5 blikken in Duitsland, waarvan je er 3 in Nederland ook gewoon bij de Jumbo en Big Bazar (of MM) kunt kopen (en waarschijnlijk ook nog statiegeld in Duitsland).
Edit: lees nu de laatste zin pas, sorry. :p

Terug
Naar boven