- Waardering
- 10.269
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Vanaf maandag deze in de aanbieding bij de Lidl, ik heb daar nog geen 0,5l blikjes gezien.
![]()
Nog steeds die zero variant niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf maandag deze in de aanbieding bij de Lidl, ik heb daar nog geen 0,5l blikjes gezien.
![]()

Zoet! Ik vind heel veel op elkaar lijken, maar die appel is wel echt anders..Hoe smaakten ze?
Zelf alleen de linker niet gehad. Bang zeker niet verkeerd
Nee joh, in een Amerikaanse bak, Dodge ofzo. Als het een 4x4 pick-up is, zou een Ford wel kunnen .Dit soort foto’s kun je alleen maken als je Mercedes / BMW / Porsche / Lexus rijdt.
Nee joh, in een Amerikaanse bak, Dodge ofzo. Als het een 4x4 pick-up is, zou een Ford wel kunnen . Bij voorkeur een Monster Truck.

Ka
Niks mis met een ka
. Lach jullie allemaal de moeder met mijn kosten voor mijn auto.Niks mis met een ka. Lach jullie allemaal de moeder met mijn kosten voor mijn auto.
.Ben er wel mee eens dat het voor de langere afstanden niet echt een ideale auto is. Maargoed het is goedkoop en ik rij max 30km per dag. Maandelijks kom ik niet over de 150eu inclusief benzine.Voor ieder wat wils op de automarkt, je bent ook 1.84m, dat scheelt al een stuk qua keuze.
Ben er wel mee eens dat het voor de langere afstanden niet echt een ideale auto is. Maargoed het is goedkoop en ik rij max 30km per dag. Maandelijks kom ik niet over de 150eu inclusief benzine.
Idd, niets mis mee als je gewoon goedkoop van A naar B wilt.Niks mis met een ka. Lach jullie allemaal de moeder met mijn kosten voor mijn auto.