AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Een jaar of 10 terug was de brandstof in nederland stukken duurder dan in België. Op de belgische grens was het dus mogelijk de brandstof iets duurder te verkopen omdat veel nederlanders kwamen tanken. Nadat de prijzen ongeveer hetzelfde werden was er idd praktisch niets meer te verdienen op de brandstof :(
Benzine is in Belgie nog steeds flink goedkoper (diesel is de moeite niet), bij de grens net wat duurder dan de rest van Belgie, maar nog steeds de moeite. Toen ik in Woensdrecht werkte reed ik altijd via het Belgische Essen naar huis. Bespaarde meer dan 10 euro op 1 tank en hoefde geen km om te rijden, enkel een stukje binnendoor.

img_0374-jpg.jpg

Neej ik das geen ultra, degene links bovenin is het

Benzine is in Belgie nog steeds flink goedkoper (diesel is de moeite niet), bij de grens net wat duurder dan de rest van Belgie, maar nog steeds de moeite. Toen ik in Woensdrecht werkte reed ik altijd via het Belgische Essen naar huis. Bespaarde meer dan 10 euro op 1 tank en hoefde geen km om te rijden, enkel een stukje binnendoor.
Jup, ik tank diesel in Nederland en benzine in België :)
De gouden tijden voor tankstations zijn echter wel voorbij, nog maar weinig privé tankstations te vinden

Dat verkondig ik hier al enkele maanden :p

deze week ook rockstar, vorige keer hadden ze ook zero varianten van rockstar er tussen staan.
9556066D-7689-47D0-AF9C-5FDE6607335E.png
Je kan het gehele assortiment van de Penny niet online vinden of wel? Of ik kijk niet goed.

Laatst bewerkt:
1.29 per blikje (kijk nu pas naar de prijs)
tegenvaller dus
rockstar maar 0,75

heb dus 2u gereden om meer te betalen dan hier in de supermarkt :(
wel een super vette winkel
Big bawler, kijk nu pas naar de prijs. Stuur mij eens een paar op. :p

Vanaf maandag deze in de aanbieding bij de Lidl, ik heb daar nog geen 0,5l blikjes gezien. :thinking:
1598716254575.png

Terug
Naar boven