XXL Nutrition

Monster Energy (Ultra Zero)

Gisteren het geweldige nieuws gekregen dat de blikjes in Duitsland 0,85 cent zijn als je het inleveren van de blikjes statiegeld meerekent.
Dus voortaan koop ik ze mooi uit Duitsland.

Gisteren het geweldige nieuws gekregen dat de blikjes in Duitsland 0,85 cent zijn als je het inleveren van de blikjes statiegeld meerekent.
Dus voortaan koop ik ze mooi uit Duitsland.
Dat verkondig ik hier al enkele maanden :p

deze week ook rockstar, vorige keer hadden ze ook zero varianten van rockstar er tussen staan.
9556066D-7689-47D0-AF9C-5FDE6607335E.png

Dit zag ik laatst voorbij komen op Instagram. Geen idee of dit legit is, en of dit al bekend is. Maar het is dichterbij dan penny in ieder geval :p

En dan vragen ze in de nachtwinkels soms 3e :0 2e pure winst.
brb nachtwinkel met monster openen

En dan vragen ze in de nachtwinkels soms 3e :0 2e pure winst.
brb nachtwinkel met monster openen
Bij een benzinestation ook, maar wat dacht je van een kopje thee, wat praktisch gezien gewoon warm water is met een zakje van een paar cent erin. Zo gaat dat he.

Bij een benzinestation ook, maar wat dacht je van een kopje thee, wat praktisch gezien gewoon warm water is met een zakje van een paar cent erin. Zo gaat dat he.
Jup, ben zelf mede eigenaar geweest van een tankstation+winkeltje. Het winkeltje bracht bijna net zoveel op als het tankstation zelf

• Like
Waarderingen: BB_
Jup, ben zelf mede eigenaar geweest van een tankstation+winkeltje. Het winkeltje bracht bijna net zoveel op als het tankstation zelf

Ik heb ooit wel eens gehoord dat de meeste tankstations niet eens winst maken op benzine, maar op de shops / wasstraten en luchtpompen etc..

Ik heb ooit wel eens gehoord dat de meeste tankstations niet eens winst maken op benzine, maar op de shops / wasstraten en luchtpompen etc..
Een jaar of 10 terug was de brandstof in nederland stukken duurder dan in België. Op de belgische grens was het dus mogelijk de brandstof iets duurder te verkopen omdat veel nederlanders kwamen tanken. Nadat de prijzen ongeveer hetzelfde werden was er idd praktisch niets meer te verdienen op de brandstof :(

Net een blik ultra rosá op, wat een heerlijke smaak. Wordt tijd dat die smaak hier in Nederland (en Belgie) ook in de schappen komt te liggen!!!!
De ultra blue vond ik niet heel speciaal trouwens.

Net een blik ultra rosá op, wat een heerlijke smaak. Wordt tijd dat die smaak hier in Nederland (en Belgie) ook in de schappen komt te liggen!!!!
Krijg ik volgende week binnen
Die bedoel je
Maat van mij koopt die mango altijd om te mixen met vodka :p 1x gedronken nooit weer.

IMG-20200821-WA0040.jpg

Terug
Naar boven