XXL Nutrition

Mooie bodybuildster...

Mars zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weer is wat anders dan Renee Toney ;)

Dit is geen vrouw, is een transseksueel.
Dus gewoon een vent met een bikini aan,deed ook mee bij de WPF Universe waar ze/hij 1e werd bij de heavy weights bij de vrouwen.

Moest eigenlijk verboden worden om hem/haar te laten deelnemen.

prachtig, ook zonder borsten!

Mooie dame en een prachtige fysiek waar menige mannen jaloers op zijn (waaronder Crosske :D ) Een dame waarover we nog veel zullen horen hoop ik

• Topic Starter Topic Starter
Cossieboy zei:
Dit is geen vrouw, is een transseksueel.
Dus gewoon een vent met een bikini aan,deed ook mee bij de WPF Universe waar ze/hij 1e werd bij de heavy weights bij de vrouwen.
Moest eigenlijk verboden worden om hem/haar te laten deelnemen.

Ja en WTF doe jij op een BODYBUILDING FORUM??? Dit soort reacties slaan nergens op. Dat zij nu eenmaal een gespierder lichaam heeft dan jij, dan hoef je je nog niet zo te uiten over deze bodybuildster! Bodybuilding is voor mannen EN vrouwen en een beetje respect voor hetgene deze mensen bereikt hebben!

Laatst bewerkt:
Mooie vrouw idd, wat borsten betreft, dat zijn genen natuurlijk maar verder ziet ze er gewoon subliem uit.
Geweldige abs en mooie benen!

nachtwacht zei:
mooie dame! Is vrouw gebleven !
Volledig mee eens!

Aimee zei:
Ja en WTF doe jij op een BODYBUILDING FORUM??? Dit soort reacties slaan nergens op. Dat zij nu eenmaal een gespierder lichaam heeft dan jij, dan hoef je je nog niet zo te uiten over deze bodybuildster! Bodybuilding is voor mannen EN vrouwen en een beteje respect voor hetgene deze mensen bereikt hebben!

GO aimee. das duidelijke taal en zo hoort het

Ja, deze dame heeft een mooi vrouwelijk gezicht, hiervoor kan ik nog respect opbrengen. Als dit jou streven is Aimee dan wens ik je veel suc6 toe;)

Ziet er toch goed uit...

echt heel mooi lichaam, vooral haar benen!
niet iets wat ik ambieer, maar wel geweldig om naar te kijken.
en Aimee, aan jouw foto's te zien gaat dit je zeker lukken!

Een fysiek waar menig man van kan dromen..

Jammer dat het geen vrouw meer is..

DvO zei:

jullie zijn toch niet van die zielige iele mannetjes die een tikkeltje jaloers zijn,he???!!!
ruikt hier een beetje naar afgunst....:rolleyes:

wat aimee al zei,een beetje meer respect mag wel want de laatste keer dat ik hier inlogde was dit toch echt een BB-forum..MAN OF VROUW!!!

Ik vind het zeker wel mooi. Fysiek is goed ontwikkeld. Gezicht is zelfs nog mooi, integenstelling tot de vrouwtjes naast haar. Ik vind het zeker een nette prestatie.

figurebabe zei:
jullie zijn toch niet van die zielige iele mannetjes die een tikkeltje jaloers zijn,he???!!!
ruikt hier een beetje naar afgunst....:rolleyes:
wat aimee al zei,een beetje meer respect mag wel want de laatste keer dat ik hier inlogde was dit toch echt een BB-forum..MAN OF VROUW!!!

Lees is goed.. voordat je begint te blaten :mad:

DvO zei:

Denk dat figure zeker goed leest! En ik vind dit net zo domme opmerking als die van Crossnicht bovenaan! Je beweert dat dit geen vrouw meer is?? Dan ben je gewoon of echt dom of je heb stront in je ogen zitten!

ze zien er prachtig uit complimenten
hoe staat het bij u voor aimee gaat alles naar wens

Bij mij gaat het lekker hoor, ondanks dat ik nu behoorlijk verkouden ben! De kilo's komen er steeds meer bij. Nu nog ff door tot december en dan richting de wedstrijden! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pff wreed zeg. Zo wil ik er ook uitzien.
Ben toch meer gecharmeerd van Aimee"s doel voor een vrouw.

ik begrijp dat aimee en figure zich wat aangevallen voelen door de eerdere posts .. maar als ik naar Renee Toney kijk zie ik ook echt geen vrouw meer.. al het mooie, vrouwelijke dat de meeste mannen waarderen en bewonderen in een dame maakt op gegeven moment in deze tak van de sport bij vrouwen plaats voor meer mannelijke kenmerken.. en dat kun je haast niet ontkennen

dat wil niet zeggen dat ik niet ongelovelijk veel respect heb voor haar prestatie, de discipline en opofferingen die ze hiervoor maken zijn ongelovelijk.. en ik denk dat de meesten hier er zo over denken.. dit is niet alleen een streeffysiek voor vele vrouwen die aan bodybuilding doen maar dit is ongetwijfeld ook een streeffysiek voor vele mannen..

ik heb zelf het genoegen gehad om juliette bergman te zien optreden en haar performance nam mijn adem weg.. in 1 woord schitterend.. maar dat is vanuit 'bodybuildingsoogpunt' als ik het zo mag noemen, een uiting van respect en bewondering.. ik denk dat in het algemeen zullen mannen zich eerder aangetrokken zullen voelen tot de, meer vrouwelijke, fitness dames

en ik denk dat de heren dat hierboven met iets andere woorden ook probeerden te zeggen ;)

respect voor al wat leeft maar renee toney heeft niet geluisterd naar de regels dat de vrouwlijke musclair met 20% naar beneden moest

Terug
Naar boven