boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
ECLIPSE zei:ik begrijp dat aimee en figure zich wat aangevallen voelen door de eerdere posts .. maar als ik naar Renee Toney kijk zie ik ook echt geen vrouw meer.. al het mooie, vrouwelijke dat de meeste mannen waarderen en bewonderen in een dame maakt op gegeven moment in deze tak van de sport bij vrouwen plaats voor meer mannelijke kenmerken.. en dat kun je haast niet ontkennen
dat wil niet zeggen dat ik niet ongelovelijk veel respect heb voor haar prestatie, de discipline en opofferingen die ze hiervoor maken zijn ongelovelijk.. en ik denk dat de meesten hier er zo over denken.. dit is niet alleen een streeffysiek voor vele vrouwen die aan bodybuilding doen maar dit is ongetwijfeld ook een streeffysiek voor vele mannen..
ik heb zelf het genoegen gehad om juliette bergman te zien optreden en haar performance nam mijn adem weg.. in 1 woord schitterend.. maar dat is vanuit 'bodybuildingsoogpunt' als ik het zo mag noemen, een uiting van respect en bewondering.. ik denk dat in het algemeen zullen mannen zich eerder aangetrokken zullen voelen tot de, meer vrouwelijke, fitness dames
en ik denk dat de heren dat hierboven met iets andere woorden ook probeerden te zeggen![]()
Ja dat is een discussie waar het steeds weer op uitdraait. Als het om vrouwelijke sporters gaat dan vragen de meesten zich af: vind ik haar fysiek aantrekkelijk? Maar dat is totaal niet relevant. Je kunt ook van de sportieve prestatie genieten zonder allerlei bijgedachtes. "In het algemeen zullen mannen zich eerder aangetrokken voelen tot...", blablabla, who cares?

Dit soort reacties slaan nergens op. Dat zij nu eenmaal een gespierder lichaam heeft dan jij, dan hoef je je nog niet zo te uiten over deze bodybuildster! Bodybuilding is voor mannen EN vrouwen en een beteje respect voor hetgene deze mensen bereikt hebben!