AndroidHealthClinic

Mooie bodybuildster...

ECLIPSE zei:
ik begrijp dat aimee en figure zich wat aangevallen voelen door de eerdere posts .. maar als ik naar Renee Toney kijk zie ik ook echt geen vrouw meer.. al het mooie, vrouwelijke dat de meeste mannen waarderen en bewonderen in een dame maakt op gegeven moment in deze tak van de sport bij vrouwen plaats voor meer mannelijke kenmerken.. en dat kun je haast niet ontkennen

dat wil niet zeggen dat ik niet ongelovelijk veel respect heb voor haar prestatie, de discipline en opofferingen die ze hiervoor maken zijn ongelovelijk.. en ik denk dat de meesten hier er zo over denken.. dit is niet alleen een streeffysiek voor vele vrouwen die aan bodybuilding doen maar dit is ongetwijfeld ook een streeffysiek voor vele mannen..

ik heb zelf het genoegen gehad om juliette bergman te zien optreden en haar performance nam mijn adem weg.. in 1 woord schitterend.. maar dat is vanuit 'bodybuildingsoogpunt' als ik het zo mag noemen, een uiting van respect en bewondering.. ik denk dat in het algemeen zullen mannen zich eerder aangetrokken zullen voelen tot de, meer vrouwelijke, fitness dames

en ik denk dat de heren dat hierboven met iets andere woorden ook probeerden te zeggen ;)

Ja dat is een discussie waar het steeds weer op uitdraait. Als het om vrouwelijke sporters gaat dan vragen de meesten zich af: vind ik haar fysiek aantrekkelijk? Maar dat is totaal niet relevant. Je kunt ook van de sportieve prestatie genieten zonder allerlei bijgedachtes. "In het algemeen zullen mannen zich eerder aangetrokken voelen tot...", blablabla, who cares?

word maar dan nog er zijn grensen zoals wij mannen ronnie te veel vinden vind ik die renee toney te veel snapi

Wow idd indrukwekkend fysiek en gezicht is natuurlijk gebleven. Mooie vrouw ook, zo hoort vrouwen bb dus te zijn :)

Aimee zei:
Ja en WTF doe jij op een BODYBUILDING FORUM??? Dit soort reacties slaan nergens op. Dat zij nu eenmaal een gespierder lichaam heeft dan jij, dan hoef je je nog niet zo te uiten over deze bodybuildster! Bodybuilding is voor mannen EN vrouwen en een beteje respect voor hetgene deze mensen bereikt hebben!

Eehhh, ik heb t hier over Renee Toney dus niet over de dame in jouw geposte foto!

Die Renee Toney IS EEN MAN,dat je dat niet weet!
Doe eerst je huiswerk eens voordat je begint te schelden!
Oja bedankt voor de neg. karma!

Cossieboy zei:
Eehhh, ik heb t hier over Renee Toney dus niet over de dame in jouw geposte foto!
Die Renee Toney IS EEN MAN,dat je dat niet weet!
Doe eerst je huiswerk eens voordat je begint te schelden!
Oja bedankt voor de neg. karma!

Waar heb je dat dan vandaan? Op haar website staat hier niks over.

boerenkool zei:
Waar heb je dat dan vandaan? Op haar website staat hier niks over.

Ik ken een paar atleten die hebben samen met die man/vrouw deelgenomen aan de WPF Universe en daar hebben zij dat vernomen.
Van die Renee Toney heeft Marjolein Schilderpoort daar ook verloren in de heavyweight class.

Op getbig.com is er een jaar ofzo geleden ook een draad over geweest,meen dat zijn echte naam toen ook is genoemd.

Maar desalniettemin respect voor z'n lichaam,voor mij zeker een streven.
Ze/hij heeft zeker een gespierder lichaam dan ik,respect daarvoor.

Als je gewoon even rationeel naar haar foto's kijkt ziet iedereen gewoon dat t een vent is.

Als het een man is, dan snap ik niet waarom hij/zij 20 jaar moet trainen om boven de 90 kilo lichaamsgewicht uit te komen. Zeker met aas.

On topic: mooie atlete hoor, die Elena Shportun

Aimee zei:
Denk dat figure zeker goed leest! En ik vind dit net zo domme opmerking als die van Crossnicht bovenaan! Je beweert dat dit geen vrouw meer is?? Dan ben je gewoon of echt dom of je heb stront in je ogen zitten!
Dan maar stront in mn ogen, maar zo ziet een vrouw er normaal niet uit hoor in mijn ogen.
Denk dat ik die mening met vele hier deel.
Neemt natuurlijk niet weg dat het een bruut lichaam is, maar vrouwelijk nee..
Maar probeer eens iemands mening te respecteren, zou je goed doen
//edit//
De post van ECLIPSE is precies wat ik bedoel :)

• Topic Starter Topic Starter
We hebben hier ook over de vrouw waar de topic over gaat ELENA SPHORTUN!! Ik vind die Renee Toney ook absoluut niet mooi om te zien, maar heb er wel respect voor! Dan hoef je diegene niet zo af te kraken. Ik heb nog nooit gehoord dat Toney een kerel is geweest, dus misschien is dat wel 1 grot broodje aap verhaal verzonnen door een ecto!

Dus als DVO een opmerking plaatst en er niet bij zet OVER WIE het gaat, dan neem ik aan dat het gaat om de vrouw waar ik een discussie over wilde; ELENA!!

Van Toney kan ik begrijpen dat je dit geen vrouw meer vind, dat vind ik ook niet meer. Maar als je over Elena beweert dat dit geen vrouw is, ja dan zeg ik dat je stront in je ogen heb!

Aimee zei:
dus misschien is dat wel 1 grot broodje aap verhaal verzonnen door een ecto!
:D :D :D

Ik vind Elena echt heel mooi, eerder iets te als als iets te weinig zelfs. Maar die andere mevrouw nee sorry dat vind ik te ver gaan voor een vrouw!

Jongens kunnen we die off topic discussies niet ff achterwege laten. Als je persoonlijke problemen hebt met vrouwen in BB, houd die dan voor jezelf zodat de rest er geen last van heeft.

Ontopic:ELENA SPHORTUN vind ik er zeker wel goed uitzien,zo hoort een BB-ster eruit te zien.
Mooi musculair en toch heel sierlijk en vrouwelijk.

Zo goed Aimee?;)

Idd, een mooie bber

Ja en ze woont in Rusland, maar lijkt toch wel happy!

geef mij maar een vrouwtje die niet traint:D Lekker zacht

Aimee zei:
Geen idee! Is een Russische BBster. Veel gegevens over haar waren in het Russisch! Weet wel dat ze vorig jaar eerste was bij de IFBB in Santa Suzanna bij de zwaargewichten. Ik gok haar dus zeker op een lengte van zo'n 1.70 of langer met een gewicht van zeker 70kg. Denk dat haar bf% op die wedstrijd zo 6% is.... Maar dat denk ik... ;)

Op de EK (IFBB) dit jaar is ze eerste geworden bij de zwaargewichten en Overallwinnares en op de afgelopen WK in Santa Susana is ze tweede geworden bij de zwaargewichten. Ze lijkt een beetje op Anja Langer alleen is ze bij lange na nog niet zo goed als Anja, maar wat niet is kan nog komen.
Ze is inderdaad prachtig.

Body building is en blijft een subjectieve sport op vlak van esthetica, dus als sommige mensen hier dit prachtig vinden is dat hun volste recht.
Persoonlijk vind ik dat de richtlijnen voor vrouwelijke bodybuilding anders moet liggen dan bij mannen. mannen proberen het ubermannelijke naar boven te halen uit hun lichaam,
Vrouwen zouden dan ook beter met behulp van body building hun vrouwelijkheid gaan accentueren, en dat doe je zowieso zo niet met een overdreven laag vetpercentage en mosterlijke massa.
Waarom als vrouwelijk BBer dezelfde weg op gaan als mannen, en daardoor een deel van je vrouwelijkheid verliezen?
Ik weet dat ik misschien veel kritiek zal krijgen, maar dit is gewoon wat ik er van vind.
De fotos van aimee vind ik zo ook al prachtig en een vetpercentage van 8 percent zou daar veel te veel afbreuk aan doen.

Huishoudelijke mededeling

Per direct zullen postings waarin op een negatieve coïtusistische manier wordt gereageerd op vrouwelijke BBers beloont worden met een strafpunt. (Niemand vind het interessant te weten hoe je coïtusuele voorkeur er uit ziet!)

Hier over is GEEN discussie mogelijk. Ik hoop op deze manier de nadruk te leggen op het feit dat we hier op een BB forum zitten en niet op het Playboy forum. Ook hoop ik hiermee te bereiken dat het ook voor de aanwezige dames (weer) een prettiger forum wordt.

Dani

Laatst bewerkt:
Yep Dani !! Kort en bondig !!

Terug
Naar boven