AndroidHealthClinic

Mooie bodybuildster...

Kazz Unit zei:
Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Ik vind dat die vrouwen een ongelofelijke fysiek hebben,respect daarvoor. Ma ik stel mij zo voor: een gewone man met zo een bodybuildster,als er zo ruzie in het huishouden is... hehe ;) .
respect!
Eh ja? Net als de grote mannen hier als ze iets niet aanstaat hun vriendinnetje in elkaar beuken, zoiets bedoel je? :cool:

Dani zei:
Eh ja? Net als de grote mannen hier als ze iets niet aanstaat hun vriendinnetje in elkaar beuken, zoiets bedoel je? :cool:

daar hoef je geen 'grote man' voor te zijn hoor ;)

gewoon een ongetraind ectootje is al voldoende...

pats-boem en daar ligt dat snolletje :cool:

j/k

vrouwen die dit soort fysieken nastreven heb ik alleen maar respect voor. Mooi is een ander verhaal. Bij Bodybuilding gaat het (persoonlijke mening) om zo groot mogelijk te worden maar wel zo estetische mogelijk.

Peoples zei:
vrouwen die dit soort fysieken nastreven heb ik alleen maar respect voor. Mooi is een ander verhaal. Bij Bodybuilding gaat het (persoonlijke mening) om zo groot mogelijk te worden maar wel zo estetische mogelijk.

word...

we zitten hier op een bb-forum en we moeten vrouwen dus beoordelen naar bb-normen...

die vrouwen vragen ook niet of we ze vrouwelijk vinden hé. Dus waarom zou je er ongevraagd dat bijvermelden als je weet dat zoiets zeer kwetsend kan zijn :(

Imo is het hun eigen verantwoordelijkheid als ze met bb beginnen en niemand heeft hier last van. Vrouwelijke esthetiek is btw zeer subjectief en dus van geen belang...

Heb gewoon respect voor de keuzes van anderen aub ;)

dani wou alleen duidelijk maken welke bb-ster ik bedoelde was niet als rascistische opmerking bedoelt en de een vind die door anabolen vermannelijkte hoofden wel mooi en de andere niet dat heet menig geven volgens mij!!!!

iron devoted zei:
dani wou alleen duidelijk maken welke bb-ster ik bedoelde was niet als rascistische opmerking bedoelt en de een vind die door anabolen vermannelijkte hoofden wel mooi en de andere niet dat heet menig geven volgens mij!!!!
??? Probeer eens wat leestekens en hoofdletters te gebruiken en op je spelling te letten. Staat wat netter en maakt je boodschap duidelijker.

Laatst bewerkt:
Ik vindt 't bruut. Jammer dat de meeste kerels het fysiek wat bij de sport hoort gelijk weer associeren met de eisen die ze hebben voor hun lustgevoel. Staat los van elkaar. Het ego van de meeste mannen laat 't niet toe.

Als een vrouw meer gewicht verwerkt dan een kerel in de sportschool, moet je eens opletten hoe ze daar op reageren, eerst staren, en dan kijken ze naar hun eigen fysiek ter vegelijking. ;)

Verder zou ik best nog weleens een killer-training willen hebben met een vrouw die mij afbeult en sterker is. The bigger, the better IMO.

Ik ben voorheen regelmatig afgebeuld door mijn sportschoolhoudster. Iig met benentraining. Dat waren nog eens tijden!:D

Toch altijd jammer om te zien dat er vrouwen zijn die doorslaan in hun emancipatie.

als je vrouw bent, dan ben je vrouw. Leer er eens mee leven!

Jordees zei:
Toch altijd jammer om te zien dat er vrouwen zijn die doorslaan in hun emancipatie.
Mmmm dus vrouwen die aan BB doen willen eigelijk man zijn. Mmm ok.

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:

Hahaha, waar slaat dat nou op? Inderdaad wat Dani al zegt. Als wij vrouwen aan BB doen, willen we dus een man zijn.... Yeah right!!

Kan ik ook over de mannen beginnen. Jullie zitten allemaal aan de AS omdat je zeker zo graag b*ch Tits wilt hebben en dus op een gespierde vrouw met t**ten wil lijken?? Hou toch op! Dat AS bij vrouwen mannelijke bijwerkingen hebben, weten we allemaal wel. Die vrouwen die eraan beginnen weten dat ze daarmee te maken kunnen krijgen. Net zoals jullie mannen last van b*ch tits kunnen gaan krijgen. Daar kiezen jullie zelf ook niet voor, maar het kan wel gebeuren! Heb ook weleens gasten gezien die een enorm vierkante kop kregen van hun spullen (STH was dat volgens mij). Dat maakt je ook niet aantrekkelijker. Dat zijn nu eenmaal bijwerkingen. Beoordeel deze vrouwen dus gewoon vanuit BBoogpunt!

Jordees zei:

:shoot: :no: :no: :no:
wat kan ik hier nou voor zinnigs over zeggen ....

uhmm...staat deze opmerking ongeveer gelijk aan jouw iq?als het antwoord ja is,kan ik het je niet eens kwalijk nemen

maar even o.t.:ik vind deze vrouw gewoon echt mooi gespierd
@ aimee:van wat ik gisteren gezien heb ben je zeker goed op
weg!! op naar delfzijl!!!:)

• Topic Starter Topic Starter
figurebabe zei:
@ aimee:van wat ik gisteren gezien heb ben je zeker goed op
weg!! op naar delfzijl!!!:)

Heey Figure,
was echt super om je nu ff in het echt te zien en ff gezellig met je gekletst te hebben. Erg spijtig dat je voorbereiding niet helemaal goed ging, maar jij heb nu wel even belangrijkere dingen aan je hoofd. Zo te zien wordt jouw dochter wel je opvolgsters he. Ze was al goed aan het poseren! Ik ga de 13e ook naar Gorinchem, lijkt me leuk als je er ook bent!

Make-up staat vrouwen heel goed. Spieren staan mannen heel goed.

Mijn mening, en gelukkig mag ik dat hebben.

ik vind haar kaaklijn nog mooi, niet zo vierkant vergroeid.

Shit, weer vergeten te kijken, vorige keer ook al!

Terug
Naar boven