Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Het is maar wat je belangrijker vind; onderwijs voor een kind of zwart-wit denken.
Een kind onderwijs laten volgens ondanks de aanwezigheid van een burqa zie ik als een overwinnig voor het gezonde verstand.
Ik zie het zelfs niet als 'gedogen' van een burqa, ik zie het als het opnemen voor kinderen en hun recht (en plicht!) tot onderwijs. Als je wat een burqa's wil doen: be my guest ik zie ze liever ook niet. Maar ga dit niet over DE RUG VAN KINDEREN doen. Doe het op een volwassen manier. Kinderen aanvallen is té laag.
Het is én blijft WALGELIJK om een kind zo de dupe te laten worden.
HET IS EEN KIND. En daar heeft iedereen met z'n fikken van af te blijven. Als er mensen zijn die denken dat dit onderdeel is van een 'snelle' oplossing; think again.
Het enige slachtoffer is het kind. De ouders zullen er niets van leren (integendeel) en wij worden er geen haar beter van. Er is NIETS in ons voordeel als we een kind uit de eerste klas van school kicken omdat het een burqa MOET dragen. Wellicht dat we vinden dat ons uitzicht beter is.
Als we naar oplossingen willen zoeken, moeten we naar de situatie van het kind kijken, niet naar onze eigen ideeën.
Ik zeg dus ook niet dat we 'niets' moeten doen. Maar een dergelijke randebiele actie vind ik absurd en het feit dat de beperking van zo'n kind op zo'n manier wordt toegejuigd (want haar burqa is echt niet uit hoor, als ze van school is getrapt, we hebben er hooguit een niet fatsoenlijk onderwezen vrouw in een maffe cultuur bij) vind ik zéér zwaar beneden de maat.
HET LOST NIETS OP.
Opnemen voor het kind en zijn recht gaat gepaard met het gedogen van een burqa, die neem je dus erbij. Het is jammer dat die kind er de dupe van wordt, maar veel keus hebben we ook niet. Of je verbiedt het of niet, daar komt het eigenlijk op neer.
en zo blijven we maar rondjes draaien...

Hoe op meer en meer plaatsen burqa verboden wordt, hoe sneller ze hun burqa wel uit zullen doen. Gewoon een landelijk verbod voor burqa's op alle publieke plaatsen. Probleem opgelost lijkt me.

Christus te paard. Moet ik hier nog op in gaan?
, maar een normaal antwoord komt er ook niet uit. Je bent er dus niet bang voor dat het kind iets normaal gaat vinden wat abnormaal is?