AndroidHealthClinic

Motivatie log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Schermafbeelding 2017-10-01 om 22.58.33.png
Schermafbeelding 2017-10-01 om 22.59.16.png
Schermafbeelding 2017-10-01 om 23.01.25.png
Schermafbeelding 2017-10-01 om 23.02.32.png

asd

Schermafbeelding 2017-10-01 om 23.44.41.png

Laatst bewerkt:
Ik vertelde eerder al eens over Nebido en dat ik geen libido meer had, moeite met het hebben van een erectie en totaal geen zucht meer naar lichamelijk contact. Ik besefte het niet echt en had het ook niet goed door maar het was echt te ver weg en bla bla bla..... de andere problemen waren een groter probleem toen wat er ook bij hoort. Nadat ik mij best wel (zelfs tot frustratie aan toe iemand hier op het forum ben gaan controleren op alle berichten) de keuze maakte om de naald te zetten voor een periode met Nebido, heeft het mij extreem goed gedaan ;maar daar was het niet mee afgelopen.

Omdat ik geen lichamelijk contact meer wenste stoot ik waarschijnlijk ook heel veel onbewust af en zag ook niets meer, deze vakantie heb ik mijn nek spieren goed kunnen trainen van het zo vaak omdraaien om iets te bekijken. Ondanks dat de gading beperkt was en dat wat er was van een soort vreemde klasse voor mij was.... ik heb toch wel erg kunnen genieten van het schoon wat aanwezig was. Ik merk dan ook duidelijk dat naarmate het extreme stress niveau daalt de testosteron weer stijgt! En om eerlijk te zijn ben ik er wel heel erg blij mee dat ik soms weer een ochtend erectie heb zonder dat ik aan de Nebido zit. Ik weet niet hoe het er in is geslopen dat ik niet meer warm kon worden voor iets, maar merk nu wel duidelijk het verschil dat ik de wens weer sterk heb en het nu ook wel erg mis. Ik sta straks 9 jaar droog.........

Ik ben nog nooit zo dankbaar en blij geweest met topless vrouwen aan het zwembad of op het strand!​

Ik begrijp best wel dat mensen denken dit is allemaal heel erg persoonlijk en een totale inkijk in je leven, maar voor mij zijn het nu dingen waar ik heel erg blij mee ben en wat ik wil delen. Het moment dat het echt triest was heb ik niet echt verteld (hoewel, ik heb alles wel verkapt verteld) Meer dan een half jaar geleden kon ik mijzelf niet eens meer aftrekken en wou het niet meer, nu ben ik extreem blij met spontane erectie's bij het zien van een mooie vrouw. Blij dat ik op het strand loop en denk ik moet even op mijn buik gaan liggen. Ik vertel dit omdat ik blij ben en een trots gevoel daarbij krijg. een gevoel dat het steeds beter gaat en dat ik ook weet hoe extreem slecht het is geweest......

Alles is verandert op de dag dat ik de politie belde en toen ze hier met een aantal man (4 en 2 ambulance broeders) waren het grootste mes pakte om mijzelf neer te laten schieten. Het voelde voor mij zo duidelijk dat ik iets moest doen om gehoord te worden en een verandering teweeg te brengen. Ik wou echt heel graag leven en veranderen!!! Ik durfde geen zelfmoord te plegen.

asd​

Laatst bewerkt:
Zo waar als dat ik vertel dat iemand mijn muziek veranderde en het vrijwel ontastbaar is, zo waar en ontastbaar is wat ik zojuist vertelde.

asd​

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
Edit 06-10-2017 om 18:14

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
Ik heb niets fout gedaan en ben gewoon autistisch, dat ik dan een voorliefde heb voor psychologie en aanverwante en na 4 jaar en dat bericht heb aangevallen is niet mijn schuld! En er is mij nu een paar keer verteld dat het niet mijn schuld is, het is niet mijn schuld!

asd

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt:
asd

Laatst bewerkt: