Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!
wtf denken jullie nou echt dat als g-men een front relaxed doet dat hij er zo impressive uitziet. niks tegen g-man want die gast heeft een ongelooflijk goed fysiek maar deze kerel is wel groter en harden en droger.
niet alleen naar size kijken, droogheid en hardheid zegt ook iets...
Wat heeft dit voor nut dan? Calcium? Of is het gewoon om stoer te doen Als ik schil heb tussen m'n eitjes en ik kauw daarop voelt dat heel k*t aan m'n tanden Call me a p*ssy maar ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
Wat heeft dit voor nut dan? Calcium? Of is het gewoon om stoer te doen Als ik schil heb tussen m'n eitjes en ik kauw daarop voelt dat heel k*t aan m'n tanden Call me a p*ssy maar ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
Wat ik eigenlijk niet snap. Hij was zwaar anti supplement en is daarom zelfs weggegaan bij Bodybuilding.com, maar in dat filmpje neemt hij toch echt Whey.
Hij is niet zozeer zwaar anti-supps maar in zijn interview op BB.com werd hij door de crew gedwongen om reclame te maken voor de supplementen die ze daar verkopen. Zijn interview is daar ook een aantal keer verwijderd. Supplementen die hij niet gebruikt en nooit zal gebruiken. Whey is ook het enige.
Hij is niet zozeer zwaar anti-supps maar in zijn interview op BB.com werd hij door de crew gedwongen om reclame te maken voor de supplementen die ze daar verkopen. Zijn interview is daar ook een aantal keer verwijderd. Supplementen die hij niet gebruikt en nooit zal gebruiken. Whey is ook het enige.