Rob
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
beter lezen henkie.....toen je nog niet lid wasVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter lezen henkie.....toen je nog niet lid wasKijk hoe "Mountain Man" je laat zien salmonella op te lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=kxCPEcpLZOQ

waarschijnlijk ben jij dan ook niet naturel?
calcium

facking hell zeg, denken jullie nou echt dat g-men groter is dan deze gast. komop jullie zijn allemaal "bodybuilders" dan zou je moeten weten hoe het zit.
als deze gast op 10 procent staat is het echt een facking beest, daarnaast de prestatie om zo laag te staan is ook echt enorm goed.
geloof mij nou maar, 99% van dit forum komt niet bij die gast in de buurt en zal ook nooit gebeuren.

Lol, no offence maar G-men owned deze bosaap keihard op hardheid,massa en droogte. Strepen op je kont is als natural zowat onmogelijk, maar g-men had ze genoeg op de ybf van vorig jaar.
En waarom hebben we nog steeds geen benen of fatsoenlijke rugposes gezien?
Ik begin toch steeds meer te denken dat we hier met een borst bicep dude te maken hebben, maar please correct me if I'm wrong.![]()
Hahaha, dat meen je niet. Ik las hier in dit topic dat hij 90 kilo bij 1.90m. is. Dat is nou niet echt indrukwekkend.facking hell zeg, denken jullie nou echt dat g-men groter is dan deze gast. komop jullie zijn allemaal "bodybuilders" dan zou je moeten weten hoe het zit.
als deze gast op 10 procent staat is het echt een facking beest, daarnaast de prestatie om zo laag te staan is ook echt enorm goed.
geloof mij nou maar, 99% van dit forum komt niet bij die gast in de buurt en zal ook nooit gebeuren.
zo indrukwekkend dat ik zelden foto's zie van vergelijkbaar (naturel) materiaal hier op dbb, ik denk dat dat wel genoeg zegt.Hahaha, dat meen je niet. Ik las hier in dit topic dat hij 90 kilo bij 1.90m. is. Dat is nou niet echt indrukwekkend.
G-men is kleiner en nog eens zwaarder ook.
zo indrukwekkend dat ik zelden foto's zie van vergelijkbaar (naturel) materiaal hier op dbb, ik denk dat dat wel genoeg zegt.
pas wanneer mensen echt gaan cutten realiseren ze zich pas hoe weinig massa er over blijft als hun vetpercentage halveert. en nee, dat geloofde ik vroeger ook nooit, tot ik zelf het pad ging bewandelen.
Misschien als je cut met kennis dat het dan beter zou gaan?

dat bedoel ik... en het scheelt veel van hoe ver je komt dan.Cutten tot 8% is geen probleem. Bijna alle massa blijft , maar ik moest echt veel inleveren om daaronder te gaan.