Fitness Seller

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

• Topic Starter Topic Starter
Rocky deed het ook! :cool:

facking hell zeg, denken jullie nou echt dat g-men groter is dan deze gast. komop jullie zijn allemaal "bodybuilders" dan zou je moeten weten hoe het zit.

als deze gast op 10 procent staat is het echt een facking beest, daarnaast de prestatie om zo laag te staan is ook echt enorm goed.

geloof mij nou maar, 99% van dit forum komt niet bij die gast in de buurt en zal ook nooit gebeuren.

Die gozer leidt gewoon aan beginnende grootheidswaanzin, en deze ziekte wordt gevoed door de vele internetbodybuilders die voor zijn voeten knielen.

Tuurlijk, zijn fysiek is goed, maar niet uitermate bijzonder.
Het is de mythe rond zijn persoon die het bijzonder maakt. Hij schetst een bepaalde type, die veel mensen kennelijk aanspreekt.
Met name veel beginnende bodybuilders zullen een stijf derde beentje krijgen van de manier waarop hij een rauw ei naar binnen werkt en vervolgens een middelvinger opsteekt.
Ze speuren google af want ze willen ook een t-shirt van hem bestellen.

De doorgewinterde bodybuilder weet wel beter. Hij ziet er goed uit, maar allerminst een exceptioneel geval.

Zet hem op het podium op een toonaangevende natural-wedstrijd, ben benieuwd wat er van zijn "legende" overblijft....

facking hell zeg, denken jullie nou echt dat g-men groter is dan deze gast. komop jullie zijn allemaal "bodybuilders" dan zou je moeten weten hoe het zit.

als deze gast op 10 procent staat is het echt een facking beest, daarnaast de prestatie om zo laag te staan is ook echt enorm goed.

geloof mij nou maar, 99% van dit forum komt niet bij die gast in de buurt en zal ook nooit gebeuren.

Komaan dude....G-man is echt wel bigger, check dat frame is tegoei van die kerel ' breed ' is hij echt niet hoor. Z'n rug is ook maar peanuts, ik vind het echt niet speciaal, natural of niet .. :rolleyes:
Zt hem on stage en er blijft niet van over.

Lol, no offence maar G-men owned deze bosaap keihard op hardheid,massa en droogte. Strepen op je kont is als natural zowat onmogelijk, maar g-men had ze genoeg op de ybf van vorig jaar.

En waarom hebben we nog steeds geen benen of fatsoenlijke rugposes gezien?

Ik begin toch steeds meer te denken dat we hier met een borst bicep dude te maken hebben, maar please correct me if I'm wrong. :)

dus omdat iemand anders beter is, is deze bosaap achtige kerel meteen slecht?
Dus omdat jay slechts 2de werd op de olympia is hij een slechte bodybuilder?
Vind het dom om altijd vergelijkingen te moeten trekken

Als ik naar het gitaarfilmpje van hem keek zou ik hem wel niet meteen als BB aanzien hebben echter.

Hahaha, dat meen je niet. Ik las hier in dit topic dat hij 90 kilo bij 1.90m. is. Dat is nou niet echt indrukwekkend.
G-men is kleiner en nog eens zwaarder ook.

Hahaha, dat meen je niet. Ik las hier in dit topic dat hij 90 kilo bij 1.90m. is. Dat is nou niet echt indrukwekkend.
G-men is kleiner en nog eens zwaarder ook.
zo indrukwekkend dat ik zelden foto's zie van vergelijkbaar (naturel) materiaal hier op dbb, ik denk dat dat wel genoeg zegt.

pas wanneer mensen echt gaan cutten realiseren ze zich pas hoe weinig massa er over blijft als hun vetpercentage halveert. en nee, dat geloofde ik vroeger ook nooit, tot ik zelf het pad ging bewandelen.

zo indrukwekkend dat ik zelden foto's zie van vergelijkbaar (naturel) materiaal hier op dbb, ik denk dat dat wel genoeg zegt.

pas wanneer mensen echt gaan cutten realiseren ze zich pas hoe weinig massa er over blijft als hun vetpercentage halveert. en nee, dat geloofde ik vroeger ook nooit, tot ik zelf het pad ging bewandelen.

Daarom cut ik ook niet meer. Heb er zo enorm veel jaren mee verprutst. In de winter bulken als een gek, en in de zomer cutten zonder kennis en weer op hetzelfde gewicht uitkomen......

Misschien als je cut met kennis dat het dan beter zou gaan?

denk het niet.

Cutten is voor :sd:

Cutten tot 8% is geen probleem. Bijna alle massa blijft , maar ik moest echt veel inleveren om daaronder te gaan.

Cutten tot 8% is geen probleem. Bijna alle massa blijft , maar ik moest echt veel inleveren om daaronder te gaan.
dat bedoel ik... en het scheelt veel van hoe ver je komt dan.

bovendien staat deze gast volgens mij bijna year round op dit percentage.

Terug
Naar boven