AndroidHealthClinic

Mountain Man (Heyzeus 909) het natural monster, een nieuwe update!

who dares to sponser me?:d
dat ei, die zal heerlijk moeten schijten zeg

Wat een loser, hij denkt dat ie stoer is dat hij de schaal en al op eet. :o Echt te zielig voor woorden dit. Volgens mij is die gast niet goed bij z'n hoofd, wel jammer, ik vond z'n baard wel gedurfd en iets hebben.
volgens mij had ie dit filmpje gemaakt omdat mensen niet geloofden dat hij het zo at. niet om cool te doen, dat maak jij ervan, zegt ook welweer wat..

mocht ie willen
:D

ja, want dan postte jij tenminste geen bullshit.

wat verwacht je nadat ik een filmpje zie van een vent die een ei op ze neus kapot slaat en em vervolgens rauw opeet inclusief schil
het interesseert me eerlijk gezegd geen drol, dag schat

volgens mij had ie dit filmpje gemaakt omdat mensen niet geloofden dat hij het zo at. niet om cool te doen, dat maak jij ervan, zegt ook welweer wat..

Hoe komen anderen te weten dat hij het zo at ? Hij heeft het hen dus verteld, ergo: hij wil stoer doen. En komop, kijk naar dat filmpje eens tegoei => het druipt af van de 'kijk-mij-cool-wezen'.

Hoe komen anderen te weten dat hij het zo at ? Hij heeft het hen dus verteld, ergo: hij wil stoer doen. En komop, kijk naar dat filmpje eens tegoei => het druipt af van de 'kijk-mij-cool-wezen'.

+1, die middelvingertjes ook op het laatst. :o

Wat ik eigenlijk niet snap. Hij was zwaar anti supplement en is daarom zelfs weggegaan bij Bodybuilding.com, maar in dat filmpje neemt hij toch echt Whey.

:scratch:

Een dude met aardig wat massa en een flinke droogheid. Gewoon prima resultaat. Hij weet wel hoe hij zo gunstig mogelijk zijn foto's moet maken. Dit is natural voor aardig wat mensen wel haalbaar, door flinke training, toewijding en genes om goed droog te staan zonder absurde massa in te moeten leveren.

Hij maakt er gewoon een mooie hype van, en iedereen trapt er nog in ook. Wel durf ik te beweren dat er maar weinig naturals hier zijn die zijn fysiek evenaren of verslaan. Het is altijd typisch voor veel DBB'ers om commentaar te leveren op figuren zoals deze kerel en zelf nooit foto's te plaatsen, enkel stats, die wanneer je ze irl ziet altijd zwaar tegenvallen. The heck with stats, real life is wat telt.

:roflol: Ik zie nu pas die tekst op het laatst..

Ah vandaar het coole loopje, de indringende blik, de pantera muziek en de overdreven belichting :rolleyes:

was een discussie of mensen de schil opaten, zoiets was het geloof ik.

Wat ik eigenlijk niet snap. Hij was zwaar anti supplement en is daarom zelfs weggegaan bij Bodybuilding.com, maar in dat filmpje neemt hij toch echt Whey.

:scratch:
volgens mij bedoelde hij meer de manier waarop zoiets gemarket wordt enzo.

Wie heeft hier ooit een ei met schil gegeten dan? Ik zou het niet door mn strot krijgen hoor:o

wie weet was het wel een wit :eek:chocolade paasei van zo ver.kan je van alles
faken

Terug
Naar boven