- Waardering
- 886
- Lengte
- 1m82
Geen idee. Lang geleden dat ik het meetlint nog eens boven heb gehaald.
Moet ik misschien wel eens doen, al is het maar om het verschil op mijn beide benen te meten.
Jij enig idee hoe ik mijn schouders beter kan accentueren?
ik weet nu niet of het komt omdat mijn armen te groot zijn, mijn schouders te klein of omdat er iets mis is met de verhouding traps/schouders, of misschien combinatie van alledrie..
Ik ben jaloers man, armen en benen blijven bij mij achterlopen ondanks dat ik ze bijna altijd prioriteit geef en veel dingen heb geprobeerd.
Zover het te zien is op die foto en te beoordelen is aan de hand van 1 foto lijk je wel een beetje naar voren te hangen met je schouders waardoor je schouders en borst wat minder goed uitkomen. Ik denk dat wanneer je wat meer aan je houding werkt door regelmatig wall slides te doen en misschien wat meer volume te doen voor je achterkant schouders (face pulls, shoulder pulls, cable pull aparts, reverse flyes, etc) dat je schouders al een stuk beter uitkomen. Het lijkt me zo op het oog niet echt een gebrek aan massa maar het blijft lastig te zien, jij weet waarschijnlijk beter dan ik hoe je postuur/houding is.

) een koekje of iets anders lekker erbij.