MuscleMeat

Mouss' log

Bezoekers in dit topic

Niet zo hard zijn voor jezelf man! Gewoon een goed fysiek!

Benen lijken een stuk groter?
 
Goddorie, buffel :eek:
Volgens mij heb je veel meer getraind dan je hier gelogd hebt :)
 
Thx!

Toch lang getwijfeld om er deze op te zetten, voel me echt vadsig.
Echt niet. Willem Alexander (of Laurent zoals die bij jullie heet) dat is pas vadsig.
 
Niet zo hard zijn voor jezelf man! Gewoon een goed fysiek!

Benen lijken een stuk groter?

Goddorie, buffel :eek:
Volgens mij heb je veel meer getraind dan je hier gelogd hebt :)

Werkpunten waren borst en benen. Denk wel dat bulk goed gegaan is.
Zou het liefst terug op 84kg uitkomen om een vergelijking te maken.

En zoals titel aangeeft one last shred want daarna ga ik een stapje achteruit zetten. Krijg het moeilijker rond met werk, relatie en andere sporten.
 
Benen lijken zeker groot! Rustig aan he met alles :thumb:
 
Gisteren leuke FB gehad met Pieter68
IMG-20190314-WA0000.jpg
 
Als ik zulke benen had zou ik mijn broek ook vaker laten zakken :p
 
Zo, flink verbeterd! Wel flinke gyno:eek:
 
Zo, flink verbeterd! Wel flinke gyno:eek:

Yep, op hoger vp altijd meer last van.
Sub 10 trekt het wel bij en geïnvesteerd in bovenkant borst deze winter, dus zou minimaal moeten zijn.

Maar goed, zal er altijd zijn dus heb er wel al vrede mee gesloten
 
Idem dito...
 
Niets BB gerelateerd, maar deze morgen het padel toernooi bij de beginners gewonnen. Intense wedstrijd en van plan om 1800kcals te eten.

Dit is nu wel extreem, maar ben van plan om meteen vrij diep te zitten, Neat hoog te houden en trainingen uiteraard met max intensiteit. Dit voor een week of 6 en dan misschien diet break
 
Update cut na 3weken.

Eerste 12dagen gemiddeld 2450kcal gegeten. Weekendje wat losser, waarschijnlijk +500 op onderhoud met wat alcohol. Nu 5tal dagen rond de 25 - 2600kcal.
3-4* trainen/week, heb 2wedstrijden maar zijn echt nog niet intensief. Probeer wat meer rond te stappen als het werk het toelaat. Sta wel al veel verder dan vorig jaar. Denk dat ik 2-3kg massa gepakt heb tov vorig jaar.

Voorlopig is het hongergevoel goed te houden, want zit al vrij diep om te starten, maar dat was ook het plan. Probeer begin volgende week een foto te shooten van huidige fysiek
 
Woow, bijna een jaar niets gepost. Door de huidige situatie, toch tijd over.

Weet nog niet of ik contest meedoe, eerst even kijken of ik het 2 weken volhou hier te loggen.

Zwaarst 94.5kg, zit nu ergens rond 92kg, cutting start vanaf vandaag. Volgende dagen zal wel uitwijzen hoe ik het aanpak
 
Man, het is hier heel lang stil geweest! Nog wel blijven doortrainen die tijd?
 
Man, het is hier heel lang stil geweest! Nog wel blijven doortrainen die tijd?

Sommige periodes meer dan andere. Fysiek is zeker niet slechter geworden ondertussen. Voeding, trainingen en foto's komen eraan in de komende dagen
 
Weging deze morgen: 91,8kg

Voeding: 2940kcal 176P 351C 86F
Cardio: 57min gefietst aan 25,1km/h
 
Back
Naar boven