AndroidHealthClinic

Mouss' log

Update:

Zondag BBQ - Sangria - sigaar, niet top om te cutten, maar goed.
Van zondag tot nu: Push/Pull/Legs en 2* uurtje gefietst. Morgen normaal UB en zondag 1h30 fietsen.

Woensdag woog ik 91,3kg

Door de huidige situatie is het bij ons op het werk een gekkenhuis. Krijg meer stress mee, maar aan eten denken kan ik niet eens.
Dus laag kcals dagen liggen momenteel niet moeilijk. Nu nog even in het weekend de teugels wat strakker aanspannen.
Pas op dat je wel je eiwitjes binnenkrijgt in de drukte. Paar koude kipkluifjes, gekookte eieren, eiwitrepen of zo bij je steken?

• Topic Starter Topic Starter
Liefste dagboek,

Sta ik rustig te flexen in de tuin tijdens mijn UB-sessie. Komt mijn vriendin buiten en vraagt ze wanneer ik benen ga trainen.

Overtuigend laat ik mijn broek zakken. Krijg ik een goedkeurende knik, draait ze zich om en zegt ze: vergeet je kuiten niet.

Right in dem feels:(

Zou je eens een foto willen maken van je home gym?

Zou je eens een foto willen maken van je home gym?
20200411_214505.jpg
20200411_214511.jpg

Hack squat machine is wel cool man :cool:

Hack squat machine is wel cool man :cool:

Maar niet ideaal. Door mijn slechte knieën doe ik enkel reverse hack squat, maar de kussens zijn iets te klein.

Tweedehands op de kop kunnen tikken voor €400 dacht ik.

Mooie gym
hier kom je niks tekort :)

Thanks, inderdaad weinig oefeningen die je niet kan met dit materiaal.

Zittend kuitmachine zou ik nog willen of zo'n oldskool standing calve raise (neemt ook niet veel plaats in), maar wordt volgens mij te duur voor wat je het maar gebruikt. En iets zelfs in mekaar knutselen, tja:rolleyes:

Maar niet ideaal. Door mijn slechte knieën doe ik enkel reverse hack squat, maar de kussens zijn iets te klein.

Tweedehands op de kop kunnen tikken voor €400 dacht ik.
O, dat is jammer. Lukt de gewone squat wel met je knieen?

O, dat is jammer. Lukt de gewone squat wel met je knieen?

Sinds december terug aan het squatten, laatste keer dat ik vrij pijnloos gedurende zo'n lange periode heb gesquat dateert weeral vanin 2016 ofzo.

Gewichten zijn waardeloos (nooit sterke cijfers gehad op squat), maar TUT is extreem lang. Niet dat ik dit wil, maar moet ervoor zorgen dat ik een perfecte vorm behou anders riskeer ik terug te hervallen. Dus echt divebomben of geforceerde rep zit er niet in.

Zo zag de dag eruit vandaag :

S morgens 1100kcals +/- 80P gegeten dan:

1h23 fietsen = 34,37km

2 aperol spiritz
Anderhalf shot vodka
1lamskotelet en 1stuk Pools vlees dat ik niet ken (vrij sappig dus waarschijnlijk varkensvlees)

1h21 fietsen = 32,18km

Nu halve bak kwark + 40gr whey + 25gr coco pops + chocolade ei

Wekelijkse update

Gewicht woensdag: 90,8kg
Zolang dit 'normaal' naar beneden gaat, track ik mijn voeding niet.

4* getraind (2* ub + 2* lb)
Donderdag uurtje gefietst
Vandaag 50km gefietst

Trainingen gaan ruk. Geen zin om te starten. Te veel stress en vooral te weinig slaap. Vannacht 750mg phenibut in mijn mik geduwd. Zalig opgestaan wel.

COMEBACK KID N° 10

Nee, voel me gewoon dik en ik wil begin december 3-4 weken cutten voor de feestdagen.
Ik heb enkel geen idee hoeveel kcals ik momenteel binnen krijg. Al maanden niks getrackt.
Ook trainingen niet, wie was progressive overload? Dus 3weken de tijd om door te hebben wat mijn startpunt is.

Krachttraining kwam laatste tijd niet op de eerste plaats, ook wel graag eens fietsen, wandelen, één of andere balsport...
Maar als ik dan toch ga tracken, wil ik wel een poging doen om mijn bench en squat PR te verbreken.
Hopelijk begin dit (voor)jaar kom ik in de buurt van mijn oude cijfer.

Het wordt als vanouds een upper/lower met een eventuele 5de dag als ik zin of tijd heb.
Vroeger was sweet spot qua voeding rond de 3200, maar zit momenteel zeker hoger naar mijn gevoel.

Ach, gezien je de feestdagen ook in je eentje moet doorbrengen, kan je net zo goed al dat vreten ook niet in huis halen en hoeft er ook niet gecut te worden. :D
Weer opnieuw de trainingen structureren is natuurlijk wel een goed plan. Succes met je PR's!

Gewicht 09/11: 92.2

UB 1

BP
8* 87.5 1ste set, meteen al fout geladen
8/8/8* 85

BOR
8* 80
8/8/8* 85

Incl DB press
12/12/10* 30

Close grip pulldown
12* 50
12/11* 55

1 arm Lateral cable raise
3sets

Overhead triceps rope
15/11* 20
12/10* 25

Close grip barbell curl
15/9/11/8* 25

Gewicht 10/11: 91.9
Voeding gisteren leek nergens op + niet kunnen eten tussen 9.30 en 15h door meeting.

2975 kcals 174p 321c 88f

Ergens valt dit toch nog mee niet?
Je bent nu aan het afvallen?

Gewoon de eiwitten iets hoger maar dat is muggenziften.

Ergens valt dit toch nog mee niet?
Je bent nu aan het afvallen?

Gewoon de eiwitten iets hoger maar dat is muggenziften.

Zit al weken in een surplus, dus gisteren mijn macro's niet gehaald.

Niet eens met je aanname qua eiwitten. Ongeacht of ik in een cut of bulk zit, lijkt mij 174p ruim voldoende. Zou in bulk zelf nog lager durven te zitten

Zit al weken in een surplus, dus gisteren mijn macro's niet gehaald.

Niet eens met je aanname qua eiwitten. Ongeacht of ik in een cut of bulk zit, lijkt mij 174p ruim voldoende. Zou in bulk zelf nog lager durven te zitten
Ik had verkeerd gelezen.
Jij gaat dus nog een week of 3 bulken en dan pas beginnen met een mini-cut.
Vandaag een inhaalmanoeuvre?

High bar squat - beltless
8/8/8/8* 105

SLDL
8* 90
8* 100
8/8/8* 105

Even zoeken, heb mijn onderrug aardig gef*ckt deze zomer tijdens boompje uit te trekken. Eerste keer dat ik vorm van DL doe sindsdien.

Unilateral incline leg press
12* 100
12/12* 105

5-6 setjes uitprobeersel voor standing of lying leg curl in mijn homegym
Iemand nog een goede setup? Denk nu eentje gevonden te hebben al liggend.

Incline calve raise
15/13/12/10/9* 190

Terug
Naar boven