MuscleMeat

Mr B's bad ass gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Tegen mijn eigen verwachting in toch nog een rondje gerend vandaag. Heel rustig en dik ingepakt, want ik heb het gevoel dat mijn longen nog een beetje naar de klote zijn van het ziek zijn.

Screenshot_20260108-201320.png

Verder heb ik sinds ik 2,5 week geen kratom meer gebruikt. En dat is eigenlijk heel prettig. Ik voelde me nooit heel goed erdoor, maar ik kon de pijn ook niet aan dus het was minder erg dan alternatieven. Maar toch geen ongevaarlijk spul. En het is verschrikkelijk voor je testosteronspiegel schijnbaar. Dus ik voel gewoon kracht op allerlei soort manieren terug mijn lijf instromen. Lets goooo!!

• #1.162
Ik vind verder de video's van Charles Glass zeer interessant. Check zijn tips voor dips bijvoorbeeld:

Van mijn achttiende t/m 30ste jaar heb ik op hoog niveau gedanst, yoga en vechtsport gedaan. Toen kreeg ik plotselinge zenuwschade en na vier jaar helemaal uitgeschakeld te zijn geweest heb ik me op zowel kracht, flexibiliteit, gemiddelde duurconditie en bodybuilding gefocust. Het is me best goed gelukt om mijn lijf op te bouwen. Ik heb me eventjes op wat andere dingen gericht afgelopen jaar: klimmen, het jaar daarvoor dansen. Ik ben echter voor beiden niet meer geschikt. Ik ga niet 100% full bodybuilding, want ik wil een paar van mijn sportpunten voor mijn conditie gebruiken. Misschien wordt VO2max wel de helft van de conditie training. En misschien is het tijd om meer in blokken te trainen: 1 blok bodybuilding, 1 blok conditie. En misschien ga ik ook ballet doen, want dat kan waarschijnlijk op mijn eigen tempo. Okay dus misschien een beetje dansen.

Wel interessant om wat van je achtergrond te horen. Wat voor dansen heb je gedaan?
Klote van die zenuwschade. Beter wordt het niet meer denk ik als dit al zo lang loopt. Een goede aerobe conditie is natuurlijk goud. Mooi doel toch?

• #1.164
Training vandaag
Beetje gerotzooid

Banded fysio
Abs:
Advanced deadbug
Side plank
Side plank twist x 18
Dragon flag 2 x 3
Fysio bal balans oefening

Reverse hypers

x 10
x 7

10 pull ups
21 push ups

Charles glass schouder oefeningen
Side delt isolatie

10 x 7,5
2 x 10 x 10

Superset
Ez bar front delt raises

3 x 10 x 17
Ez bar high raises (side delt isolatie)
3 x 10 x 17

Stretch routine

• #1.165
Wel interessant om wat van je achtergrond te horen. Wat voor dansen heb je gedaan?
Klote van die zenuwschade. Beter wordt het niet meer denk ik als dit al zo lang loopt. Een goede aerobe conditie is natuurlijk goud. Mooi doel toch?
Ik ben algemeen opgeleid in bewegingstheater en heb dus allerlei dans gehad: van hiphop tot Afrikaans.

• #1.166
Training vandaag legs

High bar squat

1 x 110

Lowbar squat
1 x 130
2 x 110

Seated good morning
3 a 4 x 10 x bar

Single leg leg press
15 x 20
7 x 50
10 x 40

Single leg curls
2 x 15 x 20

Uitgebreid stretchen

PS. Holy crap wat had ik abs spierpijn zeg!

• #1.167
Dit is nog steeds een beetje een chronisch pijnlog. En omdat ik met die supplementen ben gestopt toen ik ziek werd voelde ik afgelopen weken alle zenuw uiteinden in mijn lichaam. Dat is een goed teken, maar dat is echt super fkn intens. De naam daarvoor is: overgesensitiseerd. Dat betekent dat ik alle pijn echt 10 keer zo intens voel. Ook kou voelt als pijn. Specifiek hierom raken mensen verslaafd, omdat deze kater niet na een dag over is. Al die rottigheid is nu voorbij, maar nu heb ik dus extreme extreme extreme pijn, maar niks om daartegen te gebruiken. Argh.

Dat is trouwens niet waar: ik zou er van alles tegen kunnen gebruiken, maar ik heb daar dus absoluut geen zin meer in. En zodra iets of iemand macht over mij wil dan speelt mijn chronische probleem met autoriteit op en dat is echt veel sterker dan wat dan ook. Misschien moet ik maar een piraten tatoeage nemen. Argh maatjes, arrrrgh!

Ik weet dat mensen met chronische pijn dit log volgen. Voor jullie: onthoud dit: je bent echt veel sterker dan je denkt. Niemand anders dan jij kan het doen. Alleen jij zelf kan het doen. Je hoeft niet eens in jezelf te geloven, want je bestaat helemaal niet. Alles is een manifestatie - een golf in de zee van bewustzijn. Dus neem jezelf niet te serieus en fucking doe het gewoon: trainen, eten, slapen tot je die shit de baas bent. Dat gaat nooit zonder slag of stoot. Niemand is perfect. Maar dat is juist zo mooi: je mag altijd blijven leren.

• #1.168
Training vandaag legs

High bar squat

1 x 110

Lowbar squat
1 x 130
2 x 110

Seated good morning
3 a 4 x 10 x bar

Single leg leg press
15 x 20
7 x 50
10 x 40

Single leg curls
2 x 15 x 20

Uitgebreid stretchen

PS. Holy crap wat had ik abs spierpijn zeg!
Edit:
Als warming up sled push en terug pull (=1rep)

1 x 45
1 x 90
1 x 120
1 x 130
2 x 140kg

Training vandaag arms

3 x 21 superset (7 lower, 7,higher 7 full rep)
Ez bar curls
2 x 21 x 27kg
21 x 22kg
Ez bar skull crushers
3 x 21 x 22 kg

Rear delt fly
3 x 14 x 14 kg

Face pulls
20 x 15 kg

Lat stretch

Dat klinkt niet best allemaal. Letterlijk alle pijnstillers hebben een verslavingsprobleem volgens mij. Je moet dat idd niet willen. Ik hoop dat je er vanaf kan blijven en dat het weer draaglijk wordt.

• #1.170
  • #1.171
Woensdag 14 januari hardlopen
Screenshot_20260116-010500.png

• #1.172
Training vandaag borst en rug
Pull ups

5 x bw
5 x +12kg