Fitness Seller

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
die rug pic is ziek:eek: droom/streeffysiek :D

Thank you bro!

Er bestaat toch zoiets als een wild card, iemand die zó goed is die krijgt die dan en hoeft niet in de C klasse te beginnen maar in de A. Ik denk dat je zelfs daar hoog kunt scoren. C klasse lijkt me niet echt interessant voor jou of wil je zeker zijn dat je wint, dan kun je namelijk beter gewoon in de C zitten:D

Ja ik wil het nog rustig aanpakken, alles komt wel goed op zijn plaats en heb genoeg geduld. Door de bigorexia waarvan veel bb'ers leiden is dit denk ik de reden waarom ik nog niet op stage bent geweest. Ik wou mezelf zo goed mogelijk tunen voordat ik een voet zet op stage ;)

En dat is 24, zou je beroep als bber willen of het toch als (hele hele hele serieuze) hobby houden?

Ik zou zeker geen neen zeggen voor een toekomstige pro card en dat is de doel waarvoor ik streef.

Oooh men dit zie je niet vaak op dbb. Gruwelijk dit!

Deze vraag kan dom overkomen maar drink je iets van light dranken? Wat is je mening daarover.

Mijn mening over drank is dat het niet hoort bij een bodybuilding lifestyle. KLAAR :D Hoe moeilijk de situatie maar is. Met woorden is het altijd gemakkelijk maar probeer in het echt afstand te nemen van de drank balie als je uitgaat. Gaat je veel spierafbraak schelen ;) thx voor je comment

Wauw, supergoede progressie en een heel mooi fysiek.
Leuk dat je een foto had met echt exact dezelfde pose zodat je echt goed kan vergelijken.
Dankjewel, jij ook succes met de dames contest. Vond ik zelf ook mooi om eens te doen ;)

Laatst bewerkt:
echt een mooi fysiek, je bent een voorbeeld voor vele. denk dat het nog een leuke strijd gaat worden met contest tussen jou en Rob. wat zij je stats op dit moment?. veel succes nog blijf je volgen.

holy shit, gruwelijke rug man:eek:
damn, moet ook in antwerpen gaan trainen zo te zien:D

Succes man ziet er goed uit

Hier nog iemand die een filmpje van dat bankdrukken wel ziet zitten :)
10x180 is ziek, dat kunnen sommige pro's zelfs niet.

Niet normaal zo'n fysiek, als jij geen eerste plaatsen gaat pakken op je wedstrijden weet ik niet wat voor buffels dat er mee doen.

Waar gaat dit nog over manmanman :D

Succes!

Backshot
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Training post ik later wel, vandaag lowcarb, ben echt doodop en voel men rug niet meer :D
OMG, vliegdekschip :D

Enorm zeg. Wel lullig voor de andere jongens in de C-klasse.

Kan je aankomende 2 weken nog eens wat nieuwe foto's posten? Ben wel benieuwd hoe snel je verandert qua definitie, vasculariteit, etc., in aanloop naar een wedstrijd.

Wil die gezichten van de andere personen in C-klasse dan wel eens zien...
Moet wel iets minder zijn voor hun :p

hoeveel is de c-klasse dan? hoeveel kg

hmm kdenk dat muayboran dan ook prima met de A mee kan

met hoeveel kg denk je trouwens op het podium te staan muayboran?

echt een mooi fysiek, je bent een voorbeeld voor vele. denk dat het nog een leuke strijd gaat worden met contest tussen jou en Rob. wat zij je stats op dit moment?. veel succes nog blijf je volgen.

Bedankt! Lees men eerste post en dan heb je alle antwoorden op je vragen :D

is in gewichtklasses ingedeelt, het niveau bij een C-wedstrijd ligt alleen lager tov. een A-wedstrijd.

Klopt volledig!

hmm kdenk dat muayboran dan ook prima met de A mee kan

met hoeveel kg denk je trouwens op het podium te staan muayboran?

Zoiezo over de 100 kilo (tussen de 103). Na men amateurscontest ga ik zwaarder wegen voor een beetje in de regio van Rob te blijven aangezien hij naar de 120 kilo wilt en met een gezonder bf% dat je nog alles duidelijk ziet :D

Wil die gezichten van de andere personen in C-klasse dan wel eens zien...
Moet wel iets minder zijn voor hun :p

Haha.. ben ook benieuwd naar de reacties

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=233614,

wat een transformatie heb je gemaakt, op 30 jan. 2010 was je nog 76 kg., en vorig jaar heb je volgens je begin post 116 kg. gewogen, 40 kilogram binnen jaar tijd, vertel me je geheim.

Haha dat dieet was dik katabool voor mij man, nog geen week gevolgt denk ik.. verloor geen vet maar alleen spier. Ik heb in men offseason (dec-jan) 116 kilo gewogen met een bf% van 11% en dan heb ik een zware trim down ingelast en nu weeg ik 106 kilo (10 kilo minder) met een bf van 5% :D

Mijn geheim ligt echt niet in de juice als je daar achter zit te zoeken (kunnen veel mense dat ik ken van dit forum bevestige, browse maar terug) maar op de manier waarop ik mijn voedingsschemaen training opbouw.

Sorry, dat ik je misschien niet geloof, maar je moet dat maar als een compliment zien, ik vind je fysiek A-klasse waardig.

Maar vind het vreemd dat je je dieet in het engels neerzet, je veelal om cut-cycles vraagt in je threads en zegt dat je endomorph bent en makkelijk vet aanzet, je zegt dat je Yates-style traint, maar een heel andere training hier neerzet, 10x180 kg. bankdrukt, 30 jan 2010 76 kg. woog en binnen een jaar 116 kg. met max. 13 %.

Maar ja kan het helamaal verkeerd hebben hoor, we zien de wedstrijdpics wel van Beverwijk op 04 juni.

Haha dat dieet was dik katabool voor mij man, nog geen week gevolgt denk ik.. verloor geen vet maar alleen spier. Ik heb in men offseason (dec-jan) 116 kilo gewogen met een bf% van 11% en dan heb ik een zware trim down ingelast en nu weeg ik 106 kilo (10 kilo minder) met een bf van 5% :D

Mijn geheim ligt echt niet in de juice als je daar achter zit te zoeken (kunnen veel mense dat ik ken van dit forum bevestige, browse maar terug) maar op de manier waarop ik mijn voedingsschemaen training opbouw.

Heb je dit anders aangepakt dan de gemiddelde serieuze bb'er? Want zelfs mensen met een goed fysiek op dit forum zie ik niet zo'n progressie maken. Ben wel benieuwd naar wat ins en outs.

Verder echt een klasse fysiek man.

In 1 jaar 40kg erbij en dan maar op 11% staan. En je geheim ligt niet in de juice? Whut?!

Het maakt me geen bal uit wat je er allemaal voor over heb, maar hou het wel realistisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven