Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Thank you bro!
Er bestaat toch zoiets als een wild card, iemand die zó goed is die krijgt die dan en hoeft niet in de C klasse te beginnen maar in de A. Ik denk dat je zelfs daar hoog kunt scoren. C klasse lijkt me niet echt interessant voor jou of wil je zeker zijn dat je wint, dan kun je namelijk beter gewoon in de C zitten![]()
Ja ik wil het nog rustig aanpakken, alles komt wel goed op zijn plaats en heb genoeg geduld. Door de bigorexia waarvan veel bb'ers leiden is dit denk ik de reden waarom ik nog niet op stage bent geweest. Ik wou mezelf zo goed mogelijk tunen voordat ik een voet zet op stage

En dat is 24, zou je beroep als bber willen of het toch als (hele hele hele serieuze) hobby houden?
Ik zou zeker geen neen zeggen voor een toekomstige pro card en dat is de doel waarvoor ik streef.
Oooh men dit zie je niet vaak op dbb. Gruwelijk dit!
Deze vraag kan dom overkomen maar drink je iets van light dranken? Wat is je mening daarover.
Mijn mening over drank is dat het niet hoort bij een bodybuilding lifestyle. KLAAR
Hoe moeilijk de situatie maar is. Met woorden is het altijd gemakkelijk maar probeer in het echt afstand te nemen van de drank balie als je uitgaat. Gaat je veel spierafbraak schelen
thx voor je commentDankjewel, jij ook succes met de dames contest. Vond ik zelf ook mooi om eens te doenWauw, supergoede progressie en een heel mooi fysiek.
Leuk dat je een foto had met echt exact dezelfde pose zodat je echt goed kan vergelijken.

Laatst bewerkt:

droom/streeffysiek