XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan jij vliegen?

Waauuuu, waarom heb jij nog niet meer wedstrijden gedraaid? Volgens mij is een C klasse instant win :p

Backshot
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Training post ik later wel, vandaag lowcarb, ben echt doodop en voel men rug niet meer :D

haha lopen idd genoeg beesten in antwerpen rond, maar heb er nog maar weinig gezien met zo'n vliegdekschip!

zooo, wat een rug hee!

Ziekelijke rug ouwe!

Qua massa zal je die c-klasse easy kunnen winnen...of er moeten al heel rare dingen gebeuren.

Hoop alleen voor je dat je je shape goed hard krijgt. Voor iets meer als 2 weeks out vind ik het er nog niet zo droog en hard uitzien? Kan best aan de belichting liggen oid.

Als je je shape op orde krijgt win je die wedstrijd op je sloffen haha.

Aan de ene kant niet leuk voor die andere gasten, weet niet wat de gewichts klasse voorstellen op C klasse, ben alleen nog maar naar het nk geweest.

je loopt achter imo, maar jezus wat een fysiek !

Buff!!

• Topic Starter Topic Starter
haha lopen idd genoeg beesten in antwerpen rond, maar heb er nog maar weinig gezien met zo'n vliegdekschip!

Haha bedankt timehhh :D Dekschip van de antwerpse haven heheh!

Ziekelijke rug ouwe!

Qua massa zal je die c-klasse easy kunnen winnen...of er moeten al heel rare dingen gebeuren.

Hoop alleen voor je dat je je shape goed hard krijgt. Voor iets meer als 2 weeks out vind ik het er nog niet zo droog en hard uitzien? Kan best aan de belichting liggen oid.

Als je je shape op orde krijgt win je die wedstrijd op je sloffen haha.

thnx rob.. k heb thuis een slechte belichting thuis en was steeds zoeken naar de goede.. Om de dag zie ik meer en meer aders en definitie naar boven komen dus lukt me wel hopelijk..

Aan de ene kant niet leuk voor die andere gasten, weet niet wat de gewichts klasse voorstellen op C klasse, ben alleen nog maar naar het nk geweest.

Op 17 jarige leeftijd op het NK gestaan? :D dat is wel uniek!

je loopt achter imo, maar jezus wat een fysiek !

Hoe bedoel je ik sta achter? ??? thanks man

gruwelijk man! ben benieuwd hoe je aankomende 2 weken nog verandert

Heb niet op het podium gestaan :p, wel er naast staan juichen naar ibo :p

Uit de kunst, nuff said

Damn, die moet ik in Antwerpen gaan checken :)

die rug pic is ziek:eek: droom/streeffysiek :D

Er bestaat toch zoiets als een wild card, iemand die zó goed is die krijgt die dan en hoeft niet in de C klasse te beginnen maar in de A. Ik denk dat je zelfs daar hoog kunt scoren. C klasse lijkt me niet echt interessant voor jou of wil je zeker zijn dat je wint, dan kun je namelijk beter gewoon in de C zitten:D

En dat is 24, zou je beroep als bber willen of het toch als (hele hele hele serieuze) hobby houden?

En dat is 24, zou je beroep als bber willen of het toch als (hele hele hele serieuze) hobby houden?

Ben ik ook erg benieuwd naar! Als je die progressie ziet van de afgelopen twee jaar beloofd dat toch heel wat voor de toekomst.

Oooh men dit zie je niet vaak op dbb. Gruwelijk dit!

Deze vraag kan dom overkomen maar drink je iets van light dranken? Wat is je mening daarover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven