AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yess more pic's:)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training man!
Wel een vraagje....zit er een bepaalde gedachte achter die hoge reps?
Ken de methodiek van Dorian Yates niet, maar ik meen vaak te lezen dat zulke hoge reps niet echt voor de massa zijn.

Thanks. Lees men log, pre contest doe ik altijd hoge reps omdat ik dan merk dat ik betere spierdefinitie krijg en geen extra massa. Massa heb ik al in de voorgaande maanden opgebouwd ;) Maar de plan is dat ik na men amateur contest een beetje zwaarder zal worden voor nog thicker te lijken..

Fenominaal, damn. Een filmpje zou wel ongelofelijk vet zijn!

Wist niet dat er zo'n monsters rondliepen in mijn stad, mijn stem hebt ge!

Wist niet dat er zo'n monsters rondliepen in mijn stad, mijn stem hebt ge!

Thanks Muscle van Anverz ;) lopen er nog veel grote jongens hoor, ken er genoeg.

Nee man tuurlijk niet..onze zuider buren zijn onze vrienden, onze ooster buren daar hadden we wat probs mee.:)

Hehe als er maar sprake is van wederzijdse respect toch! ;) Kun jij trouwens als mod die berichten van critmonster verwijderen in men log? heb pm gestuurd naar big_T maar antwoord niet

Goeie fysiek kerel! Ben benieuwd naar de voorkant van je benen & het totaalplaatje.
Ik mag normaal niet meer meedoen met contest, heb al 2 wedstrijden gedraaid ;) :rolleyes:

Goeie fysiek kerel! Ben benieuwd naar de voorkant van je benen & het totaalplaatje.
Ik mag normaal niet meer meedoen met contest, heb al 2 wedstrijden gedraaid ;) :rolleyes:

Jammer man, seeker doet ook niet mee heb ik vernomen :(. Bedankt alvast en hopelijk blijf je ons volgen! Jou fysiek is ook machtig ;)

Moet je niet onwijs oppassen voor die achterlijke plaspolitie van jullie? Of train je in een homegym.

Epic fysiek man. Granieten chest.

Ik ben hier aan 't wachten op de nieuwe foto's. :D

Backshot
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Training post ik later wel, vandaag lowcarb, ben echt doodop en voel men rug niet meer :D

backdepleted.JPG

wings poseoff.JPG

Laatst bewerkt:
Nvm, werkt nu. :p

Laatst bewerkt:
Moet je niet onwijs oppassen voor die achterlijke plaspolitie van jullie? Of train je in een homegym.

Epic fysiek man. Granieten chest.

Valt mee ik ben ook niet heel jaar on zoals de meeste.. en ben idd niet van plan om wedstrijden te draaien in België.

Wow, wat een rug. Steirk.

Echt nice, Super fysiek!:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven