KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training man!
Wel een vraagje....zit er een bepaalde gedachte achter die hoge reps?
Ken de methodiek van Dorian Yates niet, maar ik meen vaak te lezen dat zulke hoge reps niet echt voor de massa zijn.
Maar de plan is dat ik na men amateur contest een beetje zwaarder zal worden voor nog thicker te lijken..hopelijk is dat geen probleem aangezien het een forum is voor de dutchies.

Wist niet dat er zo'n monsters rondliepen in mijn stad, mijn stem hebt ge!
lopen er nog veel grote jongens hoor, ken er genoeg.Nee man tuurlijk niet..onze zuider buren zijn onze vrienden, onze ooster buren daar hadden we wat probs mee.![]()
Kun jij trouwens als mod die berichten van critmonster verwijderen in men log? heb pm gestuurd naar big_T maar antwoord nietHehe als er maar sprake is van wederzijdse respect toch!Kun jij trouwens als mod die berichten van critmonster verwijderen in men log? heb pm gestuurd naar big_T maar antwoord niet
Goeie fysiek kerel! Ben benieuwd naar de voorkant van je benen & het totaalplaatje.
Ik mag normaal niet meer meedoen met contest, heb al 2 wedstrijden gedraaid![]()
![]()
. Bedankt alvast en hopelijk blijf je ons volgen! Jou fysiek is ook machtig 
Moet je niet onwijs oppassen voor die achterlijke plaspolitie van jullie? Of train je in een homegym.
Epic fysiek man. Granieten chest.
Backshot
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Training post ik later wel, vandaag lowcarb, ben echt doodop en voel men rug niet meer![]()
Had die 2e nog niet gezien, dies nog veel indrukwekkender! Plezant om te weten dat er nog wel echt goede fysieken in het Antwerpse rondlopen!Nog eentje geupload, was toen ff zoeken naar de belichting.. dankje!!