AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk topic, was ook te mooi om waar te zijn, snap niet dat sommigen hier hem helemaal geloofden

paint for the win :roflol:

Dit wil ik bodybuilding.com nog zien doen!

ik blijf de enigste DBB held:)

haha stelletje goedgelovigen hier.....eerst aanbidden ze hem, super fysiek....mijn droom....met deze foto's die hij plaatste had ie toch wel eerder door de mand moeten vallen.
nog een lelijk fysiek ook....en dan die stats binnen korte tijd, aan het infuus in de primobolanlaan zeker:)

afgelopen winter heeft ie mij nog een pm gestuurd ivm hulp voor een cut-schema voor hem.....het heeft wel geholpen :D

zou wel leuk zijn mocht DBB een soort van detective crew naast de mods hebben :)

Haha oke nu geloof ik het ook niet meer. Had nog pm's met hem gestuurd daarom gaf ik hem voordeel van de twijfel, maar nu.. nee niet echt.

Maar, toch denk ik dat muayboran in het echt wel beetje buff is, hoe anders zijn kennis over AAS. Ik denk dat hij nog niet tevreden met zichzelf was over zijn foto's en daarom maar iemand anders foto's heeft gejat.

Hij heeft 4 juni wedstrijd zegt die, zal wel niet doorgaan omdat die zijn enkel de dag ervoor perongeluk heeft omgezwikt.

ik voel me bedrogen hiero:(

Kan ik hem aanklagen? zijn er advocaten aanwezig?

Dit doet pijn....

Ik wacht nog lekker af. Ik vind het raar dat iemand vanaf 2009 posts om ons nu te bedriegen, dus ik weet niet wat ik moet geloven. Ik geloof(de) hem idd, omdat hij foto's stuurde met face en dat waren er meerdere, die hier nooit gepost zijn, maar waar je duidelijk ziet dat hij progressie maakt.

Daarnaast vind ik het toch mooi om te zien hoe men eerst heel schuw in de aanval gaan, omdat ze bang zijn gebashed te worden en nu er toch onzekerheid heerst weer vollop in de aanval gaan, dat zegt toch veel over leden hier. Gastjes die alleen niet zoveel durven, maar zodra er steun is vollop in de aanval gaan. Mocht hij zichzelf niet bewijzen dan had ik het mis, maar hey ik ben ook maar een mens;). Zijn hier nog zat andere gastjes die fake zijn.

Sava had jullie allemaal jaren in zijn greep. Hij werd door 80% hier op handen en voeten gedragen, maar niet door mij;) dus voel je niet vereerd om nu voorstanders van dit fysiek te gaan beledigen. Daarnaast zie ik geen reden om iemand te wantrouwen en ga ik ook niet op onderzoek uit. Ik beoordeel slechts het fysiek, wie daar achter zit interesseerd me geen reet en dat heb ik bij meerdere pics van andere leden gepost.

Wel grappig allemaal

Laatst bewerkt:
Permanent ban voor deze oplichter.
Hij wou met het prijzengeld gaan lopen swa!

Haha oke nu geloof ik het ook niet meer. Had nog pm's met hem gestuurd daarom gaf ik hem voordeel van de twijfel, maar nu.. nee niet echt.

Maar, toch denk ik dat muayboran in het echt wel beetje buff is, hoe anders zijn kennis over AAS. Ik denk dat hij nog niet tevreden met zichzelf was over zijn foto's en daarom maar iemand anders foto's heeft gejat.

Hij heeft 4 juni wedstrijd zegt die, zal wel niet doorgaan omdat die zijn enkel de dag ervoor perongeluk heeft omgezwikt.

nooit van SAVA gehoord zeker????

Permanent ban voor deze oplichter.
Hij wou met het prijzengeld gaan lopen swa!
Even vermelden dat dat niet noodzakelijk het geval zou zijn geweest. Sowieso zijn de eisen voor foto's hoger dan vroeger, en zeker bij leden die we onvoldoende kennen en die verder gevorderd zijn vragen we tegenwoordig een aantal bewijzen om de authenticiteit van de foto's na te gaan. Dus hoewel het probleem in dit geval nog niet vastgesteld was door de forumleiding, vallen fraudeurs vroeg of laat toch wel door de mand alvorens ze met prijzen gaan lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven