AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, snap. This is way to epic.

Ik wacht nog lekker af. Ik vind het raar dat iemand vanaf 2009 posts om ons nu te bedriegen, dus ik weet niet wat ik moet geloven. Ik geloof(de) hem idd, omdat hij foto's stuurde met face en dat waren er meerdere, die hier nooit gepost zijn, maar waar je duidelijk ziet dat hij progressie maakt.

Daarnaast vind ik het toch mooi om te zien hoe men eerst heel schuw in de aanval gaan, omdat ze bang zijn gebashed te worden en nu er toch onzekerheid heerst weer vollop in de aanval gaan, dat zegt toch veel over leden hier. Gastjes die alleen niet zoveel durven, maar zodra er steun is vollop in de aanval gaan. Mocht hij zichzelf niet bewijzen dan had ik het mis, maar hey ik ben ook maar een mens;). Zijn hier nog zat andere gastjes die fake zijn.

Sava had jullie allemaal jaren in zijn greep. Hij werd door 80% hier op handen en voeten gedragen, maar niet door mij;) dus voel je niet vereerd om nu voorstanders van dit fysiek te gaan beledigen. Daarnaast zie ik geen reden om iemand te wantrouwen en ga ik ook niet op onderzoek uit. Ik beoordeel slechts het fysiek, wie daar achter zit interesseerd me geen reet en dat heb ik bij meerdere pics van andere leden gepost.

Wel grappig allemaal

:cool:

En nu dan..

Iedereen wacht op reactie van Mauyboran denk :rolleyes:?? Of heeft hij al gereageerd (topic gaat bruut hard :loopband:)

Geniale actie weer dit

Ben bang dat zelfs de spoon pic hem niet meer zal redden.

haha grappig dit.
Even afgezien van fotos die ergens anders online staan oid. Als je gewoon puur naar het fysiek van die fotos gaat, dan is dat iemand die al jaren op een hoog BB niveau is. Je gaat mij niet vertellen dat je dat fysiek kan bereiken met 2 kuurtjes op een jaar tijd, zoals muayboran zei. hahaha

Momenteel bekijken: 24 gebruiker(s) (16 leden en 8 gasten) dit topic

groter is beter, baksteen123, Body En Fitshop, Complex, dexter88, Horseman14, ignition, johan22, mhl92, Nador, Nosferatu010, partypeep, Sanne sXe, Timmeeh, watchout, Ymir

Epic, van 94 kg 8% eind 2009 naar 76 kg 20% begin 2010 gaan om daarna naar 116 kg 11% te gaan eind 2010 was inderdaad best verdacht.

Posting in epic thread

gaat lkkr hier nog steeds om 10uur 'sochtens

nooooooooooo :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven