AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand die originele vinden van de gephotoshopte laatste pic (met het geshopt A4 blad op)

Ik zie nu pas die photoshop met dat blaadje op de achtergrond.....................

wisten jullie dat hij ''martin'' noemt in het dagelijkse leven:D

Zowieso zouden ook die "Nador" en "jaytjuh" geband moeten worden. Lijkt me dat ze alle drie onder hetzelfde hoedje speelden om de contest-prijs binnentehalen en onder elkaar te verdelen.

kan iemand die originele vinden van de gephotoshopte laatste pic (met het geshopt A4 blad op)

jafadh.jpg

Edit: Oh wacht is de verkeerde...

Zowieso zouden ook die "Nador" en "jaytjuh" geband moeten worden. Lijkt me dat ze alle drie onder hetzelfde hoedje speelden om de contest-prijs binnentehalen en onder elkaar te verdelen.

Laat het bannen nou maar aan ons over. Als er al geband gaat worden, Muayboran is zelf hard op weg om een ban te halen met zijn agressieve gedrag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

kent iemand deze jongeman uit antwerpen??

hahahahaahhahhahhaaha, hier moest ik echt keihard om lachen! De 1e prijs is ook echt 25miljoen euro toch? Wat ben jij een triest figuur. Ban half dbb dan maar voor het geloven van SAVA. Jij hebt kennelijk geen idee waar jij het over hebt. Wil je mijn paspoort ook meteen?

btw. is het vragen om kaarten en bans niet verboden?

''Onder hetzelfde hoedje spelen om de contest-prijs binnen te halen, en vervolgens te verdelen''. Haha ga toch weg man :roflol:

hahahahaahhahhahhaaha, hier moest ik echt keihard om lachen! De 1e prijs is ook echt 25miljoen euro toch? Wat ben jij een triest figuur. Ban half dbb dan maar voor het geloven van SAVA. Jij hebt kennelijk geen idee waar jij het over hebt. Wil je mijn paspoort ook meteen?

btw. is het vragen om kaarten en bans niet verboden?

Wacht maar tot ik mijn DBB recherchepasje krijg...

Ik ga alles uitzoek hiero:D

Er is wel een ban-quotum:hedbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven