steven177
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowieso zouden ook die "Nador" en "jaytjuh" geband moeten worden. Lijkt me dat ze alle drie onder hetzelfde hoedje speelden om de contest-prijs binnentehalen en onder elkaar te verdelen.
Ik neem aan dat dit een grapje is?? Veel mensen van dbb kennen mij IRL en kunnen voor me instaan. Vraag anders eens aan G-Men, DEGRAAFF, justbartje, Sanne sXe of ze denken dat ik zo zou kunnen zijn. Of kijk anders eens naar mijn posts en zie hoe open en eerlijk ik praat over mijzelf, mijn gebruik en dat ook blijf doen ondanks dat mensen mij hierom vaak bashen.
. Is toch duidelijk dat het gewoon een ei is.Maar goed dat ze hier niet aan een bannenquota doen en dat die idioot ''silentio''niet bij de politie zit. Wat voor agent zou het dan wel niet geweest zijn.
Actie reactie kerel. Je hebt haters en voorstanders. Gelukkig zijn degene met verstand van zaken voorstanders en wat je vaak merkt dat zodra er pics komen, de meeste haters de grootste slijmballen worden, no offense.
Ik neem aan dat dit een grapje is?? Veel mensen van dbb kennen mij IRL en kunnen voor me instaan. Vraag anders eens aan G-Men, DEGRAAFF, justbartje, Sanne sXe of ze denken dat ik zo zou kunnen zijn. Of kijk anders eens naar mijn posts en zie hoe open en eerlijk ik praat over mijzelf, mijn gebruik en dat ook blijf doen ondanks dat mensen mij hierom vaak bashen.

aja want om bij de flikken te gaan moet je verstand hebben zeker?
en zoals ik al aangaf in mijn vorige posts stuurde hij mij meerdere foto' s met face en progressie en dat vanaf 2009. Is dus geen reden voor mij geweest om zijn woord in twijfel te trekken. Ik ben bij de neus genomen, net als ieder ander hier. Shit happens
. Wat heb ik verloren? NIKS! Wat heb ik gewonnen? VEEL. aja want om bij de flikken te gaan moet je verstand hebben zeker?
Jij hoeft je niet te verdedigen tegen een randdebielen uitspraak makker
I got your back bro!

ik heb muay zijn gsm nummmer zelf te pakken gekregen!!!!
wie hem wil bellen of bedanken voor de oplichterij send me pm
onvergetelijke actie destijds 
Jij staat ook op mijn lijst van verdachte personen...
whoooop als ik pasje heb hoef ik me niet meer te vervelen.
ik ben dan ook eigenlijk Jay Cutler maar ik post onder een andere naam omdat anders mijn fans te weten zouden komen dat ik whey & creatine neem