XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Goed bezig :)

Hoe was hij doorbakken? 2 minuut aan iedere kant en 6 min op 75 graden daarmee wordt een beetje bief iig niet zwaar doorbakken.

Over het algemeen is het een beetje dat je biefstuk wel echt een beetje moe leren klaarmaken. Maar toch zijn er zeker kwaliteitsverschillen.

Ik ga bij mijn volgende bestelling ook eens die kogelbief proberen.

De kip is ook op dus tijd voor wat nieuw spul.

Hij was in mijn ogen goed gebakken, nog rood vanbinnen etc, geschroeid aan beide kanten, was gwn pezig.

• Topic Starter Topic Starter
Bestelling is binnen. Keurig verpakt en keihard bevroren aangekomen. Vanavond maar is een kogelbiefstuk proberen.

:thumbs:

Gister de tweede bestelling gemaakt. Ik zal het later vandaag ontvangen volgens de track and trace code. Zal straks ook eens wat uitgebreider een review schrijven.

Leuk dat je voor een tweede keer besteld hebt! Laat het maar weten :).

Hoe was hij doorbakken? 2 minuut aan iedere kant en 6 min op 75 graden daarmee wordt een beetje bief iig niet zwaar doorbakken.

Over het algemeen is het een beetje dat je biefstuk wel echt een beetje moe leren klaarmaken. Maar toch zijn er zeker kwaliteitsverschillen.

Onze ervaring is dat alleen restaurants biefstuk in de oven doen met dikke tournedos. Hierbij kan dit heel goed, omdat de kern moeilijk te bereiken is door de dikte. Onze biefstukken zijn lang en plat. Ik raad echt aan alleen op bakken te blijven. Ik doe het zelf zelfs maar 1 minuut aan beide kanten en dan snij ik er zo doorheen. Als je dat nog 6 min op 75 graden laat vind ik dit echt een overdone en kijk ik niet raar dat hij taai is :D. Het blijft erg lastig, iedereen heeft zijn eigen techniek en ervaringen.

Deze runderkogelbiefstuk in het filmpje was 1minuut op beide kanten van ons:

Ik zie je kip bestelling wel tegemoet ;)!

Ik doe altijd 1:50-2:10 per kant op bijna hoog vuur (dus niet 5-10% onder max) en vervolgens ~5 minuten onder folie. Vlees is supermals en heb inmiddels zo'n 3kg op.

Kip is overigens echt geweldig! Als je het zakje openmaakt ruikt het even naar kattenvoer :o maar het went zo snel en je lepelt het zo tijdens TV kijken naar binnen. Volgende keer meer kip bestellen.

Kan ik de biefstuk goed ontdooien in warm water? Normaal gesproken komt die natuurlijk vanuit de koelkast en laat je hem op kamertemperatuur komen..

Hierbij mijn review, net zowel een kogelbiefstuk als wat (koude) kip gegeten.

Biefstuk laten ontdooien in water en vervolgens beide zijde op hoog vuur anderhalve minuut laten bakken. Daarna nog een paar minuten ingepakt in aluminiumfolie laten liggen. Kan er eigenlijk niks anders over zeggen dan dat het een uitstekend stuk vlees was! Complimenten!

De kip overtrof mijn verwachtingen (ik had btw de gezouten versie). Heerlijk mals! En, in tegenstelling tot wat ik verwacht had, totaal niet droog!

Ik gok dat de tweede bestelling niet lang op zich laat wachten.. ;)

Mijn 2e bestelling is al weer bijna op :fuu:

:thumbs:

Leuk dat je voor een tweede keer besteld hebt! Laat het maar weten :).

Onze ervaring is dat alleen restaurants biefstuk in de oven doen met dikke tournedos. Hierbij kan dit heel goed, omdat de kern moeilijk te bereiken is door de dikte. Onze biefstukken zijn lang en plat. Ik raad echt aan alleen op bakken te blijven. Ik doe het zelf zelfs maar 1 minuut aan beide kanten en dan snij ik er zo doorheen. Als je dat nog 6 min op 75 graden laat vind ik dit echt een overdone en kijk ik niet raar dat hij taai is :D. Het blijft erg lastig, iedereen heeft zijn eigen techniek en ervaringen.

Deze runderkogelbiefstuk in het filmpje was 1minuut op beide kanten van ons:

Ik zie je kip bestelling wel tegemoet ;)!

Hehe dat filmpje doet me denken aan oude in VHS instructie filmpjes van de basisschool. Moet wel beter kunnen toch?

OT Nu heerlijke biefstuk aan het eten!!:D

Welke nieuwe producten kunnen we verwachten? Of blijft dat een verassing :)

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik de biefstuk goed ontdooien in warm water? Normaal gesproken komt die natuurlijk vanuit de koelkast en laat je hem op kamertemperatuur komen..

Ja dit kan, omdat het een ijsblok is zal het water heel snel lauw worden. Gebruik geen kokend water. Als je meer tijd hebt zou ik lauw aanhouden dan zit je altijd goed. Leg het met verpakking en al erin!

Hierbij mijn review, net zowel een kogelbiefstuk als wat (koude) kip gegeten.

Biefstuk laten ontdooien in water en vervolgens beide zijde op hoog vuur anderhalve minuut laten bakken. Daarna nog een paar minuten ingepakt in aluminiumfolie laten liggen. Kan er eigenlijk niks anders over zeggen dan dat het een uitstekend stuk vlees was! Complimenten!

De kip overtrof mijn verwachtingen (ik had btw de gezouten versie). Heerlijk mals! En, in tegenstelling tot wat ik verwacht had, totaal niet droog!

Ik gok dat de tweede bestelling niet lang op zich laat wachten.. ;)

Wauw!! :D Ik keek even naar je account/gestarte topics, omdat mij opviel dat je hier nieuw bent. Succes met afvallen wou ik nog even zeggen! Gaat vast lukken.

Mijn 2e bestelling is al weer bijna op :fuu:

haha, nice :eek: jij gaat snel!

Ik zag ook een Duitse versie met dezelfde naam:

MuscleMeat - Online Sports Supermarket

Is dit bedrijf ook van jou?

Hehe dat filmpje doet me denken aan oude in VHS instructie filmpjes van de basisschool. Moet wel beter kunnen toch?

OT Nu heerlijke biefstuk aan het eten!!:D

Je had liever iets spectaculairders als 1 van mijn andere filmpjes? ---> :D

Eetse!

modified eCommerce Shopsoftware © 2009-2013

lijkt me niet

Lol, Dan hadden beide eigenaren stom toevallig dezelfde naam in gedachten toen ze begonnen met hun bedrijf. Beter goed gejat....;):D

Mijn broer had de naam bedacht. Snel het .nl domein gekocht en kwamen er later achter via google search op muscle meat dat er idd een .de bestond! Beef jerky verkopen zij. Maar die hebben wij al op DBB! Nieuw - Korting op alle jerky en biltong voor DBB leden bij Jerky-House.com!

Welke nieuwe producten kunnen we verwachten? Of blijft dat een verassing :)

Wij zijn met 5 nieuwe producten bezig. Ik zou ze graag willen vertellen, maar dat kan ik helaas nog niet doen. We moeten eerst zien of we alles waar kunnen maken bij deze producten: geen toevoegingen, zeer scherpe prijs, wel/niet goed te verzenden etc. Zodra we zeker weten dat er één in productie gaat laat ik het meteen weten.

De beefburgers klinken alvast goed, wanneer verwacht je deze te gaan verkopen?

Komt het paardenvlees van vleespaarden (gekweekt speciaal voor het vlees), of van huis-tuin-en-keukenpaarden?

Smaakt heerlijk trouwens!

Dit is idd een goede uitkomst voor mensen die geen goedkope ambachtelijke slager een paar straten verder op hebben :).

Wauw!! :D Ik keek even naar je account/gestarte topics, omdat mij opviel dat je hier nieuw bent. Succes met afvallen wou ik nog even zeggen! Gaat vast lukken.

Inmiddels 40 kilo eraf dus dat gaat top ;). Voor spierbehoud is het uiteraard ook erg belangrijk dat ik voldoende eiwitten neem, vandaar dus ;).

Stop eens met praten over paardenvlees, ik heb honger :fuu:

Wel weer 100 g kip mee voor de lunch. Blijft lekker.

Terug
Naar boven