XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Buikpijn van de koude klont ijs dat je at :P? Als je het vergeten bent de vorige dag in de koelkast te leggen, dan kan je het ook rond de 15 min in warm (niet kokend!) water leggen. Dan is het ook ontdooit. De koelkast blijft (naar mijn mening) wel de beste methode voor de malsheid.

Ja van de koude klont ijs haha ! de kip was verder helemaal perfect

had em te laat in de koelkast gelegd

Een tijdje terug had ik een grote zak kip besteld, ik moet zeggen dat de smaak echt zeer kwalitatief is. Het is veel beter dan de supermarkt want je proeft gewoon kwaliteit en geen troep.

Ook zocht ik al echt een hele lange tijd naar een site zoals deze dit is dus gewoon perfect.

Bedankt voor jullie service!

één van de volgende dagen terug een bestelling doen, hoop dat het assortiment nog uitgebreid wordt, voornamelijk vis zoals zalm zou een mooie aanwinst zijn (persoonlijke mening)

Kip is echt top, mals en smaakvol, dus je eet t zo weg.

Net voor het eerst de paardenbiefstuk op. Kort gegrild en bijna rauw. Normaal vind ik dat niet lekker als het diepgevroren is geweest, maar dit is super gedaan. Erg lekker en vers!

Kan niet zien.

Oh, en de eiwitten zijn aardig, maar vind ik geen aanrader. Lastig af te meten en niet lang genoeg houdbaar voor zo'n hoeveelheid.

Zojuist eerste bestelling gedaan.
Ik kocht de laatste tijd kip voor 5 of 5,50 de kg maar daar bak je 250-300 gram vocht van weg en moest ik zelf nog schoonmaken en invriezen.. Toppertje dit dus..

Kan niet zien.

Oh, en de eiwitten zijn aardig, maar vind ik geen aanrader. Lastig af te meten en niet lang genoeg houdbaar voor zo'n hoeveelheid.

Afwegen? En gewoon 10 / 20 per dag eten ,, makkie ,, is zo op :D

2e bestelling komt morgen binnen :) Nu naast de kip ( die perfect is op deze manier ) ook runderbiefstuk en vloeibaar ei eiwit ( waar ik zeer benieuwd naar ben ) meebesteld. Site werkt erg handig, levering is snel en de prijzen zijn goed. Aldus een tevreden klant die hier zeker zal blijven bestellen.

Kip blijft ook gewoon mals tijdens het opwarmen van rijst/groente/sambal en dan de kip van MM erbij?

• Topic Starter Topic Starter
Ja van de koude klont ijs haha ! de kip was verder helemaal perfect

had em te laat in de koelkast gelegd

:D ok gelukkig maar, schrok al even!

Een tijdje terug had ik een grote zak kip besteld, ik moet zeggen dat de smaak echt zeer kwalitatief is. Het is veel beter dan de supermarkt want je proeft gewoon kwaliteit en geen troep.

Ook zocht ik al echt een hele lange tijd naar een site zoals deze dit is dus gewoon perfect.

Bedankt voor jullie service!

Wauw! Bedankt voor het compliment :).

één van de volgende dagen terug een bestelling doen, hoop dat het assortiment nog uitgebreid wordt, voornamelijk vis zoals zalm zou een mooie aanwinst zijn (persoonlijke mening)

Alle persoonlijke meningen zijn welkom! Naar vis wordt zeker gekeken. Momenteel zijn we met 4 nieuwe producten tegelijk bezig. Door de vakantietijd en daardoor minder personeel zit er een kleine vertraging in de nieuwe producten.

Kip is echt top, mals en smaakvol, dus je eet t zo weg.

Net voor het eerst de paardenbiefstuk op. Kort gegrild en bijna rauw. Normaal vind ik dat niet lekker als het diepgevroren is geweest, maar dit is super gedaan. Erg lekker en vers!

Leuk dat je besteld hebt! Zie nog te weinig dames voorbij komen bij de orders, af en toe maar :D. Mooi dat het zo goed bevallen is.

Kan niet zien.

Ah ok! Het afmeten zou juist handig gemaakt moeten zijn door de zijkant transparante zijkant met getallen:

30219.jpg

Ik gebruik zelf de heelei pakken bij mijn ontbijt. Daar is het helemaal simpel. Het helft van het pak is 10 eieren, wat precies goed is :).

Je moet idd 4,2 ei per dag eten om 30 eieren in 7 dagen op te maken. Voor sommige is dit een 'eitje' (kuch.. moest hem even maken), andere weer niet.

Zojuist eerste bestelling gedaan.
Ik kocht de laatste tijd kip voor 5 of 5,50 de kg maar daar bak je 250-300 gram vocht van weg en moest ik zelf nog schoonmaken en invriezen.. Toppertje dit dus..

Afwegen? En gewoon 10 / 20 per dag eten ,, makkie ,, is zo op :D

Precies :) Bij ons weet je het vochtverlies en daardoor ook exact de voedingswaarde die je binnenkrijgt en dus wat je koopt met al het gemak indien.

2e bestelling komt morgen binnen :) Nu naast de kip ( die perfect is op deze manier ) ook runderbiefstuk en vloeibaar ei eiwit ( waar ik zeer benieuwd naar ben ) meebesteld. Site werkt erg handig, levering is snel en de prijzen zijn goed. Aldus een tevreden klant die hier zeker zal blijven bestellen.

:thumbs: terug komende klanten vinden wij natuurlijk super! We hebben de site expres zo simpel mogelijk gehouden. Geen stomme reclame bashing fratsen, maar snel/makkelijk bestellen als je interesse hebt.

Kip blijft ook gewoon mals tijdens het opwarmen van rijst/groente/sambal en dan de kip van MM erbij?

Jazeker! Juist op deze manier. Maak je maaltijd zoals je dat altijd doet, maar gooi op het laatst de kip erbij. Dit zorgt voor veel tijdwinst (niet meer snijden, handen wassen, bakken) en alle andere voordelen zoals schoon vlees (niet bewerkt na slachting).

Zojuist de eerste bestelling geplaatst, ben erg benieuwd.
Zeker na het lezen van al die positieve reviews:)

Gisteren ook de eerste bestelling gedaan. Voor mij ideaal icm afvallen. Prijs en recensies zagen er goed uit, laat me, hopelijk, positief verrassen.

Jazeker! Juist op deze manier. Maak je maaltijd zoals je dat altijd doet, maar gooi op het laatst de kip erbij. Dit zorgt voor veel tijdwinst (niet meer snijden, handen wassen, bakken) en alle andere voordelen zoals schoon vlees (niet bewerkt na slachting).

Oke dus gewoon na het koken van mijn rijst/groente in een tuperware bak doen en daar de kip bij doen en de dag erna op een middelmatige stand 2 minuten opwarmen en blijft de kip mals?

Zojuist de eerste bestelling geplaatst, ben erg benieuwd.
Zeker na het lezen van al die positieve reviews:)

Gisteren ook de eerste bestelling gedaan. Voor mij ideaal icm afvallen. Prijs en recensies zagen er goed uit, laat me, hopelijk, positief verrassen.

Top! Voor 15:00 besteld, morgen in huis!! Altijd benieuwd naar jullie reviews als jullie de tijd hebben :).

Oke dus gewoon na het koken van mijn rijst/groente in een tuperware bak doen en daar de kip bij doen en de dag erna op een middelmatige stand 2 minuten opwarmen en blijft de kip mals?

Ik zelf gooi het los bij mijn maaltijd die warm is, zodat de omgeving de kip opwarmt. Ik ben zelf niet een hele erge fan van magnetrons omdat dit vocht uit de kip haalt. Wanneer je het niet op zijn hoogste Watt doet EN al gemixed door een maaltijd zodat niet alles op de kip gefocust is, dan kan het idd nog goed mals blijven. Dat heb ik hier ook al een paar pagina´s terug gelezen in een comment.

Top, review komt goed :)

No offence maar de kwaliteit van de gepas heelei is best dramatisch. Heb zelf een lange tijd in de horeca gewerkt en wat daar voor bij kwam was echt fckin lekker. Het lijkt net of er iets is mis gegeaan met het pasturiseren. Heb je geen ander merk, wil best meer betalen voor beter kwaliteit.

No offence maar de kwaliteit van de gepas heelei is best dramatisch. Heb zelf een lange tijd in de horeca gewerkt en wat daar voor bij kwam was echt fckin lekker. Het lijkt net of er iets is mis gegeaan met het pasturiseren. Heb je geen ander merk, wil best meer betalen voor beter kwaliteit.

Hmm dat is vervelend om te horen. Je hebt het over het heelei dus, en niet ei eiwit? Ik vind het zelf namelijk erg lekker, elke dag bij het ontbijt 10 eieren ervan. Wat was er mis mee (smaak, structuur, geur?) Heb je nog een pak om het te proberen/vergelijken? We hadden eerst het merk ovodor, maar de inhoud is hetzelfde, alleen een andere fabriek die het inpakt.

Laatst bewerkt:
Lekker kritische vragen allemaal lol

@ Scoobz0r , er zitten 40 ei-eiwitten in het pak. Op de site staat 30, dus voel me nu best belazerd achteraf.. :D

Pakketje is netjes verzonden en 100% bevroren aangekomen 24h later. Na wat passen en meten toch alles in de vriezer gekregen gelukkig. Morgen = testday maar daar ben ik niet bang voor..

Dat wilde ik inderdaad ook vragen. Is daar bewust voor gekozen om zo'n pak als 30 eieren te rekenen of is dit een foutje ivm een andere producent?

Ik weeg het bij eiwitten altijd af in grammen, 6 eiwitten= 200gr.

Terug
Naar boven