AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Binnekort maar eens proberen. Een goede voorraad halen is voro mij wel handig:)

De eiwitpakken zijn ook ideaal! Voor het maken van reuze omeletten of zelfgemaakte high protein wafels of pannekoeken, prima!

2el9xtv.jpg

Ik zagg de eiwitten ja! Heel erg handig, alleen tot wanneer zijn ze houdbaar? Of ik bedoel natuurlijk hoelang. Je moet 8 pakken bestellen had ik begrepen?

Uit mijn hoofd zijn ze best lang houdbaar, zo'n 2 maanden.

Vorige week ook maar een bestelling gedaan.
Moet zeggen dat de paardenkogel erg goed smaakte en de kipfilet was ook erg lekker en mals.
Tevens smaakt het eiwit ei ook prima heb hier al meerdere malen een omelet mee gemaakt.

Top spul en netjes geleverd

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 14:21 ----------

Ik zagg de eiwitten ja! Heel erg handig, alleen tot wanneer zijn ze houdbaar? Of ik bedoel natuurlijk hoelang. Je moet 8 pakken bestellen had ik begrepen?

Als je 4kg vlees besteld kan je gewoon losse pakken toevoegen

Oke dankjewel, 2 maanden is prima!

Ja, ik las t later Markuss thanks!:)

Nadat Olivier vandaag een aantal pakken eiwit bezorgde, kon ik het niet laten om er direct mee aan de slag te gaan. hierbij dus een promotiepic ;)

11vr2at.jpg

Recept? Ziet er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week ook maar een bestelling gedaan.
Moet zeggen dat de paardenkogel erg goed smaakte en de kipfilet was ook erg lekker en mals.
Tevens smaakt het eiwit ei ook prima heb hier al meerdere malen een omelet mee gemaakt.

Top spul en netjes geleverd

:D Mooier kan het niet worden, goed om te lezen!

Binnekort maar eens proberen. Een goede voorraad halen is voro mij wel handig:)

:thumbs:

Uit mijn hoofd zijn ze best lang houdbaar, zo'n 2 maanden.

1 jaar mits bevroren. Wanneer men het ontdooit in de koelkast voor gebruik raden wij 1 week aan.

Oke dankjewel, 2 maanden is prima!

Ja, ik las t later Markuss thanks!:)

De eiwitpakken zijn ook ideaal! Voor het maken van reuze omeletten of zelfgemaakte high protein wafels of pannekoeken, prima!

2el9xtv.jpg

Nadat Olivier vandaag een aantal pakken eiwit bezorgde, kon ik het niet laten om er direct mee aan de slag te gaan. hierbij dus een promotiepic ;)

11vr2at.jpg

Hierbij nogmaals het recepts voor die high protein/carb wafels/pannenkoeken:

1. schenk vloeibaar eiwit in een kom. Volgens mij haal je uit 1 liter zo'n 20 wafels. eventueel een paar hel eieren voor de extra smaak en binding.
2. voeg fine oats toe tot dat het geheel enigszins licht vloeibaar is (als je het klopt met een garde dat het zeg maar niet in je garde blijft plakken)
3. voeg je favorite whey poeder toe tot het een dik geheel wordt (beetje papperig)
4. voeg eventueel nog kruiden toe zoals kaneelpoeder voor extra smaak.
5. bak ze in een koekenpan of wafelijzer gaar! (in wafelijzer +/- 2 minuten, de eerste 10 stuks zullen toch experimenteel zijn)

Ik heb de volgende wafelijzer gekocht op deze site, echt een super dingetje!
http://www.bol.com/nl/p/domo-wafelmaker-do9047w/9000000011575095/

Mocht het mengsel te dik geworden zijn, dan voeg je simpel wat water toe tot het weer de juiste consistentie heeft.

Groet, Erwin.

Als je geen wafelmachine hebt kan je het ook in de koekenpan doen voor een pannenkoek!

De kip (lichtgezouten) is uitverkocht!! wanneer krijg je het weer binnen? Wilde net een grote bestelling plaatsen :)

De kip (lichtgezouten) is uitverkocht!! wanneer krijg je het weer binnen? Wilde net een grote bestelling plaatsen :)

DBB-ers zijn vreetzakken :cool:

We hebben het op spoedbestelling staan. Onze leverancier hoopt het deze week nog af te krijgen zodat wij het vrijdag ontvangen en meteen kunnen sturen zodat jullie het zaterdag nog in huis zullen hebben. Mocht dit niet lukken, dan op zijn uiterst maandag.

Laatst bewerkt:
Zo, ook mijn 1e bestelling geplaatst.

4kg kip
3 pakken heel ei

Ben benieuwd.:)

Zal donderdag aankomen?

DBB-ers zijn vreetzakken :cool:

We hebben het op spoedbestelling staan. Onze leverancier hoopt het deze week nog af te krijgen zodat wij het vrijdag ontvangen en meteen kunnen sturen zodat jullie het zaterdag nog in huis zullen hebben. Mocht dit niet lukken, dan op zijn uiterst maandag.

Ok prima, ligt de site er trouwens nu uit? :D

weer 5 kilo kip besteld :) En er komen deze week ook nog 3 bestellingen van trainingsmaatjes :P

fuark wilde net gezoute kip bestellen, wordt dus maandag

Vorige week donderdag ook net als de rest van hier een bestelling gedaan van 8 kg kip helaas werkte de post niet mee vrijdag geen pakket, zaterdag een mail gestuurd na muscle meat en werd zaterdag netjes terug gebeld.
Pakket was in het sorteer centrum blijven staan en werd uiteindelijk maandag geleverd na al die dagen onderweg was de kip niet gekoeld meer.
Ook maandag werd ik weer netjes gebeld door muscle meat hoe de kip geleverd was dus netjes tekst en uitleg gegeven en de jongens hebben hier direct en netjes op gereageerd.
Vandaag hebben de jongens zelf het pakket netjes afgeleverd op de sportschool en kostte ons niks xtras.

Kan niks anders dan lof geven voor de manier van handelen en afwerken,en ga zeker weer opnieuw bestellen.

Muscle meat bedankt.

Terug
Naar boven