Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zagg de eiwitten ja! Heel erg handig, alleen tot wanneer zijn ze houdbaar? Of ik bedoel natuurlijk hoelang. Je moet 8 pakken bestellen had ik begrepen?
Vorige week ook maar een bestelling gedaan.
Moet zeggen dat de paardenkogel erg goed smaakte en de kipfilet was ook erg lekker en mals.
Tevens smaakt het eiwit ei ook prima heb hier al meerdere malen een omelet mee gemaakt.
Top spul en netjes geleverd
Mooier kan het niet worden, goed om te lezen!Binnekort maar eens proberen. Een goede voorraad halen is voro mij wel handig![]()
Ik zagg de eiwitten ja! Heel erg handig, alleen tot wanneer zijn ze houdbaar? Of ik bedoel natuurlijk hoelang. Je moet 8 pakken bestellen had ik begrepen?
Uit mijn hoofd zijn ze best lang houdbaar, zo'n 2 maanden.
Oke dankjewel, 2 maanden is prima!
Ja, ik las t later Markuss thanks!![]()
De eiwitpakken zijn ook ideaal! Voor het maken van reuze omeletten of zelfgemaakte high protein wafels of pannekoeken, prima!
![]()
Nadat Olivier vandaag een aantal pakken eiwit bezorgde, kon ik het niet laten om er direct mee aan de slag te gaan. hierbij dus een promotiepic
![]()
De kip (lichtgezouten) is uitverkocht!! wanneer krijg je het weer binnen? Wilde net een grote bestelling plaatsen![]()

Jaja, vandaag geleverdNet ook een bestellingske geplaatst van 2kg kip en 2kg paardevlees.
Benieuwd wanneer het geleverd zal worden (BE).
zelf quote altijd +1. Laat maar weten of het beviel!Zo, ook mijn 1e bestelling geplaatst.
4kg kip
3 pakken heel ei
Ben benieuwd.
Zal donderdag aankomen?
DBB-ers zijn vreetzakken
We hebben het op spoedbestelling staan. Onze leverancier hoopt het deze week nog af te krijgen zodat wij het vrijdag ontvangen en meteen kunnen sturen zodat jullie het zaterdag nog in huis zullen hebben. Mocht dit niet lukken, dan op zijn uiterst maandag.

We zijn van hosting partij gewisseld vandaar even offline. Deden het express vroeg in de ochtend, wordt het nog steeds gespot. Doh!![]()