Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Los polos = niceVandaag 600gr in stukjes gesneden, gebakken, maaltijd van gemaakt en gegeten op de muscle meat werkvloer
en het is nog voordelig ook!

Thanks! Hoe is de structuur btw? Heb je echt zo een gehakt structuur net als bij de burgers van de mac/burgerking of is het anders?
Mooie toevoeging.
Dat bevroren fruit is ook zeer geschikt om door protein cakes/brownies/muffins heen te doen. Gebruik het heel vaak!
Of gewoon een scoop whey, oats, melk en een handje van dat fruit in de blender
idd een top combinatie! Vandaag geprobeerd
.Ja ik zal de countrygrill eens proberen en meenemen in me volgende bestelling, is het misschien raar als ik vraag of je zo grilpannetje ook erbij krijg
? Haha ik heb er geen 1 thuis zal er eentje moeten kopen dan, of is de smaak gewoon het zelfde in een normale koekenpan?
Ja zeker handig, maarja anders had ik het toegevoegd!
Eet de kip nu twee weken en ben heel tevreden.
Heel makkelijk om de kip zo uit de vriezer te halen.,
Hamburgers waren goed mals. Tweede bestelling komt eraan.
Fijn dat je zo tevreden bent. Ben zelf ook erg enthousiast over de Kipfilet Argentina.Straks kunnen jullie concureren met een normale supermarkthad niet verwacht dat jullie zo snel zouden groeien!
En er komen steeds nieuwe producten bij, heel relax.
. Maar inderdaad, we groeien enorm. Klanten zijn tevreden en dat zie je aan de hoeveelheid die na de eerste bestelling weer besteld. Maakt het enorm leuk en ben razend benieuwd waar we wel niet staan als bedrijf maar ook met inventory/verschillende producten de komende jaren.Haha ja vooral omdat de naam gekozen was vanwege Breaking Baden het is nog voordelig ook!
.had als eerst altijd de normale kip omdat mensen soms negatief waren over de stevige, maar ben er toch maar aan begonnen en het is wel een groot verschil; maar dan ten goede!
ik vin de stevige kip veel fijner eten ook is die naar mijn idee wat minder droog
! Bedankt voor de feedback.blijven de boerenkruiden altijd op de low fat hamburgers of komt er miss en versie zonder? vind ze erg fijn, alleen die knoflook vind ik toch echt vreselijk vies na het eten zeg maar
edit: waarom is de pangiussus... hoe je het ook schrijft, in de op=op. gaat die uit het assortiment?
Misschien eens de lettertype resolutie omhoog gooien en plaatjes ook een wat hogere resolutie
Doel dan op de groene titels waarop op de home pagina staat: 'waarom muscle meat' 'aanbevolen' enz.. Zelfde geld voor de zwarte letters met 'home' ' alle producten' enz.
Doet niets af aan de functionaliteit maar t ziet er een beetje goedkoop uit op ipad/retina macbook.
Categorieën heeft niet de juiste spelling op de site.
Niet dat het wat boeit maar staat wel beetje raar.
Tips/advies altijd welkom. Op het moment komen we tijd te kort... willen nog zoveel ook aan de site veranderen zoals een recepten pagina etc. Door de harde groei moeten worden dit soort dingen helaas op lage prioriteit gezet terwijl het wel 1 van de belangrijkste dingen is, het uiterlijk van je bedrijf.
.Avocado's nog als laatste poging tot guacamole gemaakt, met heel veel knoflook enzo, maar nog steeds niet echt lekker. Jammer! Was wel een goed idee.
. Vind je avocado's in het algemeen niet lekker of die van ons? Waar heeft het aan gelegen? Ik neem aan dat je ze wel langszaam afgedekt ontdooit hebt? Voordat wij deze ingekocht hebben, is er een test geweest. We hebben van 5 verschillende plekken (supermarkt, markt etc) avocado's gehaald en gekeken of er een verschil in structuur/smaak/zachtheid etc. zit. Soms vonden we dat die van ons iets neutraler smaakte, maar dat kan door het invriezen en ontdooien komen. Maar er was vrijwel geen verschil vonden wij. Vandaar dat ik erg benieuwd ben waar het aan gelegen heeft! Dit kan ik dan ook als feedback gebruiken voor onze leverancier. Tot nu toe ben je de eerste, dat moet ik eerlijk zeggen en er is heel veel verkocht
.Was wat fout gegaan met mijn pakket, maar werd razendsnel en op uiterst charmante wijze opgelost. Goede service!
Stel ik ga rijst halen bij muaclemeats kan je die gelijk koud of opgewarmt eten!? :what:
Ideaal!!! Mooi bv: brokkoli bestelen met rijst enheb je gelijk wat maaltijden!
Zo, op de gok maar even zo'n doos van de nieuwe hamburgers besteld. Hopelijk bevallen ze.
De vorige keer zalm besteld, prima product, sterkere zalmsmaak dan van de supermarkt. Dus voor zalmliefhebbers denk ik een aanrader. Maar ik ben erachter gekomen dat ik zelf zalm niet echt meer lekker vind, teveel en te vaak gegeten in het verleden denk ik. Gerookte zalm is wel erg lekker, misschien een idee voor jullie productlijn?
, de kwaliteit is dat ook erg hoog. Ik denk dat gerookte zalm er wel aan gaat komen in de toekomst. We hebben er nog even mee gewacht omdat de doelgroep toch vaak voor goedkoop eiwit gaat. Gerookt maar de kg prijs toch wel hoog, dat zie je al aan de supermarkt prijzen. Het is wel natuurlijk een ontzettend gemaksproduct: ontdooiien en meteen kunnen eten. Uiteraard zullen wij ook hier scherp mee gaan worden, maar het laat nog even op zich wachten. vind persoonlijk die prijs / voedingswaarden van de nieuwe hamburgers te duur voor wat je krijgt (iets te vet). Ga zelf gewoon voor die magere hamburgers. gewoon 15 mins in de oven en ze zijn perfect![]()
Grain fed en dat vind je dat terug in de macro's wat deze burger echt onwijs lekker maakt. Het wordt daardoor een hamburger die wij hier totaal niet kennen. Iets uniek dus. De prijs is erg scherp voor grain fed hamburgers, google er maar eens op
. Het is dan ook niet te vergelijken als je het zelf met Nederlands gehakt zou maken, ander concept. We zijn bezig om te zorgen dat we samples ervan kunnen verkopen (gevacumeerde losse burger). Leuk om er bv 1 van bij je bestelling te doen om grain fed een keer mee te maken.