MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dat is inderdaad netjes, probeer zoiezo zelf niet op donderdag te bestellen want je weet het nooit met postnl.

• Topic Starter Topic Starter
fuark wilde net gezoute kip bestellen, wordt dus maandag

Ik PM je wel even als het eerder is! Komt dan ook hier in het topic te staan

Vorige week donderdag ook net als de rest van hier een bestelling gedaan van 8 kg kip helaas werkte de post niet mee vrijdag geen pakket, zaterdag een mail gestuurd na muscle meat en werd zaterdag netjes terug gebeld.
Pakket was in het sorteer centrum blijven staan en werd uiteindelijk maandag geleverd na al die dagen onderweg was de kip niet gekoeld meer.
Ook maandag werd ik weer netjes gebeld door muscle meat hoe de kip geleverd was dus netjes tekst en uitleg gegeven en de jongens hebben hier direct en netjes op gereageerd.
Vandaag hebben de jongens zelf het pakket netjes afgeleverd op de sportschool en kostte ons niks xtras.

Kan niks anders dan lof geven voor de manier van handelen en afwerken,en ga zeker weer opnieuw bestellen.

Muscle meat bedankt.

Dat is inderdaad netjes, probeer zoiezo zelf niet op donderdag te bestellen want je weet het nooit met postnl.

:thumbs: Mooi dat het goedgekomen is. Wij laten onze klant nooit de dupe zijn mocht het een keer fout gaan bij PostNL. Vreemd was het wel. Er zijn best veel pakketten die dag verstuurt, allemaal tegelijk komen ze aan bij het sorteercentrum en dan blijft er uit het niets 1 hangen. Niks aan te doen, gebeurt zelden.

Maak je alsjeblieft geen zorgen over wanneer je bestelt. 97% van onze pakketten worden binnen 24 uur geleverd en blijven 48uur keihard bevroren. Zelfs na 48uur is het nog onder koelkast temperatuur en zou het nog ingevroren kunnen worden. Dit laatste eisen wij niet van de klant. Neem direct contact met ons op als er iets mis is!!

Laatst bewerkt:
gisteren bestelling gekregen.. biefstuk gegeten en was echt top vlees!!!

mijn meals zullen er met meer zin ingaan:cool:

kon niet wachten op de gezouten kip, dan maar de ongezouten :)

15 kilo in de aantocht!

Misschien een idee om naast gezouten kip ook gekruide kip te introduceren, als dat haalbaar is natuurlijk.

je bedoelt kruiden zonder zout? ook een goed idee :-)
Zonder zout bedoel ik idd, bijv. gekruid met kerrie, masala ... Zou denk ik voor velen het aanbod nog interessanter maken. Maar ik heb geen idee of dit praktisch haalbaar is, is gewoon een suggestie. :)

Goed idee. BBQ kruiden misschien? hnnnnnnnnnnnnnnnnnng

Beter verkopen ze de kruiden gewoon los, vind het wel een goede suggestie. Vind persoonlijk die gezouten kip ook te zout (vind dingen snel zout) en ga naturel halen. Als je er dan 100 gram kruiden bij kan halen voor dezelfde soort prijzen.. Kunnen ze ook variety packs doen enz.

Ik heb gisteren de runderbief, en vandaag de ongezouten kip gegeten maar echt bijzonder lekker! Wat is die meuk uit de supermarkt dan smerig zeg.

net een besteling gedaan ben erg benieuwt :) ook maar meteen een tanktop mee besteld vond ze wel grapig

• Topic Starter Topic Starter
gisteren bestelling gekregen.. biefstuk gegeten en was echt top vlees!!!

mijn meals zullen er met meer zin ingaan:cool:

Ik heb gisteren de runderbief, en vandaag de ongezouten kip gegeten maar echt bijzonder lekker! Wat is die meuk uit de supermarkt dan smerig zeg.

Wauw!! Bijna geen mooier compliment kunnen we krijgen! Superrrr :cool:.

kon niet wachten op de gezouten kip, dan maar de ongezouten :)

15 kilo in de aantocht!

We hadden nog 9kg liggen. Deze is voor je omgewisseld. Dus 9kg licht gezout en 6 naturel! En nu is licht gezout dan ook echt 100% op voor deze week :o.

Misschien een idee om naast gezouten kip ook gekruide kip te introduceren, als dat haalbaar is natuurlijk.

Zonder zout bedoel ik idd, bijv. gekruid met kerrie, masala ... Zou denk ik voor velen het aanbod nog interessanter maken. Maar ik heb geen idee of dit praktisch haalbaar is, is gewoon een suggestie. :)

je bedoelt kruiden zonder zout? ook een goed idee :-)

Goed idee. BBQ kruiden misschien? hnnnnnnnnnnnnnnnnnng

Beter verkopen ze de kruiden gewoon los, vind het wel een goede suggestie. Vind persoonlijk die gezouten kip ook te zout (vind dingen snel zout) en ga naturel halen. Als je er dan 100 gram kruiden bij kan halen voor dezelfde soort prijzen.. Kunnen ze ook variety packs doen enz.

Super dat jullie zo meedenken, blijven doen!! Kruiden ideeën liggen op tafel, zijn al aan het kijken voor de mogelijkheden. Waaronder twee die hierboven genoemd zijn.

net een besteling gedaan ben erg benieuwt :) ook maar meteen een tanktop mee besteld vond ze wel grapig

:thumbs: Laat maar weten hoe het was! Tanktop = :cool:

Musclemeat Steak Before....
25t9pb5.jpg

And after the Grill....
2p8j6.jpg

Hoe werkt dit als je nu niet thuis bent?

Terug
Naar boven