Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Positief verrast door musclemeat, alles prima, tonijnsteaks zijn subliem. Alleen die zalmblokjes dat vind ik toch niet zo heel chill en er zaten nog wat graten in (3 op 2 zakjes dus valt mee). Het zal misschien aan mij liggen maar zalm heb ik toch liever in dikke filet-stukken (formaatje tonijnsteaks zou perfect zijn). Dat gezegd hebbende het andere gaat zeker vaker besteld worden.

Gisteren voor de eerste keer tonijnsteaks gegeten, vind het lekkerder dan een biefstukje! :) zo mals en smaakvol, een dikke 10!

Verder zijn de zalmblokjes voor mij te vissig, die zal ik niet snel meer nemen.

Ik heb net een hele hoop vlees ingedaan bij de Hanos, maar als dat op is, bestel ik eens wat bij jullie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504
Waarschijnlijk al gevraagd, maar heeft iemand al ervaring met de kipblokjes, basmatirijst en groentemix? Dit lijkt mij een handig middagmaal voor op het werk. Zakje kip, groenten en rijst afwegen in een magnetrondoos avond op voorhand. Tegen de middag is dat allemaal ontdooid. 2 minuutjes in de magnetron en eten is klaar.

Denken jullie er ook aan om net als Body&Fit in België met Kiala ophaalpunten te werken? Dit is zo gemakkelijk en moet ik niet met m'n ouders afspreken om te bestellen.

Kip + basmati + countrygrill(deze groente is kant en klaar) is inderdaad ideaal. Een goede maaltijd zelf bereiden kan niet sneller. Een tijdje geleden had MMAFreak het hier nog over :).

Kiala punten zijn inderdaad ideaal. Hetzelfde als pakje gemak hier in Nederland. We werken nu samen met een tussenpartij die het voor ons mogelijk maakt pakketten iets goedkoper te verzenden dan gebruikelijk. Deze hebben helaas geen contract met Kiala. Uiteindelijk gaan we zelf over naar contracten, maar hier moeten we nog iets groter voor worden.

Aja nog even de reviews over het fruit, ben er erg tevreden over. Zat niet aan elkaar gevroren in de zak, echter na het bij elkaar gooien in een bak en dat in de vriezer te zetten wel een beetje. Geen ramp though.

:thumbs: top over de tevredenheid! Het fruit is IQF ingevroren en plakt daarom niet aan elkaar. Echter wanneer je het opnieuw rinvriest komt er toch vocht/condens bij het fruit en wanneer dit bevriest kan het aan elkaar plakken inderdaad.

Biefstuk mag toch wel rood zijn of geld daar het zelfde voor?

De tartaar is gemaakt van dezelfde biefstukken. Ook hier mogen wij het niet aanraden, maar ik zeg je eerlijk dat ik het zelf ook best rood eet.

Wanneer komt de DBB only kortingscode voor het voorjaar online? :D

Hehe ;) voorlopig geen plannen. Maar we komen binnenkort wel met een Beef jerky special, only for DBB

Positief verrast door musclemeat, alles prima, tonijnsteaks zijn subliem. Alleen die zalmblokjes dat vind ik toch niet zo heel chill en er zaten nog wat graten in (3 op 2 zakjes dus valt mee). Het zal misschien aan mij liggen maar zalm heb ik toch liever in dikke filet-stukken (formaatje tonijnsteaks zou perfect zijn). Dat gezegd hebbende het andere gaat zeker vaker besteld worden.

Hey kipsate. Fijn dat de tonijnsteaks zo bevallen! Hebben nu best een aantal reviews op de site er over. Erg leuk. Bedankt voor de feedback over de zalm. Ik ben best verbaasd omdat ik dit zelf niet tegen gekomen ben nog en eet 1 zakje per dag voor de vetten. Ik ga dit zometeen door mailen naar onze leverancier. Ik vermoet dat de graatjes zo klein dat ze door de filter daar zelfs heen gevallen zijn.

Gisteren voor de eerste keer tonijnsteaks gegeten, vind het lekkerder dan een biefstukje! :) zo mals en smaakvol, een dikke 10!

Verder zijn de zalmblokjes voor mij te vissig, die zal ik niet snel meer nemen.

:cool: Awesome. De zalm heeft ruikt en smaakt net als verse zalm. De kenmerkende smaak/geur zit er inderdaad nog goed in :).

Ik heb net een hele hoop vlees ingedaan bij de Hanos, maar als dat op is, bestel ik eens wat bij jullie!

:thumbs: leuk willem9! Enig idee al wat je gaat bestellen?

Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky :meal:

NOOOOOOO wacht nog 2 maand met die beef jerky aub... Zit in contest prep!

@Scoobz0r

No biggie, die graten. Het is meer het formaatje ook dat niet zo bevalt. Het wordt al snel of rauw of droog, de gulden middenweg die je wel vindt met een zalmfilet aan een stuk is veel moeilijker te vinden zo. Persoonlijke voorkeur. De rest heeft wel een goede indruk op ons achtergelaten. Zoete aardappelen prima ook.

En Jerkey altijd goed zie t graag toegevoegd aan jullie assortiment.

:meal: :meal: Beef Jerkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :meal: :meal:

Beef jerkyy :D:D:D:D:D:D:D:D:D

bief jurkie!

Iedereen Beef Jerky :roflol:

Eerste bestelling gedaan. Moest me inhouden om niet alles te bestellen
Bestellen met een lege maag is niet goed voor je portemonnee :p

Hahah wat heb je besteld? :D Heb er pas 1 bestelling gedaan maar ben super tevreden!

1kg gekookte kipblokjes
5kg kipfilet argentina
1kg paardenbiefstuk
sample stoofpotje stoofvlees
sample stoofpotje goulash
en na de goede reacties hierboven nog een sample tonijnsteak
:D:D

Zag alleen net dat ze vandaag en morgen niks verzenden helaas, dus wachten tot donderdag.

1kg gekookte kipblokjes
5kg kipfilet argentina
1kg paardenbiefstuk

Zag alleen net dat ze vandaag en morgen niks verzenden helaas, dus wachten tot donderdag.

Ah netjes man :D De gekookte kip is erggg goed!

Biefstuk en stoofpotje staan hier ook op de planning evenals 90% van de site :P

Weer een bestelling geplaatst.

Gelijk een vraagje over de noorse zalmblokjes, is die ook koud uit het zakje te eten, of wordt dat niet aangeraden?

Ben benieuwd wat de stoofpotjes gaan doen qua smaak :meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.519
@Scoobz0r

No biggie, die graten. Het is meer het formaatje ook dat niet zo bevalt. Het wordt al snel of rauw of droog, de gulden middenweg die je wel vindt met een zalmfilet aan een stuk is veel moeilijker te vinden zo. Persoonlijke voorkeur. De rest heeft wel een goede indruk op ons achtergelaten. Zoete aardappelen prima ook.

En Jerkey altijd goed zie t graag toegevoegd aan jullie assortiment.

Thnx voor je input :) nemen we mee. Jammer van je ervaring over de zalmblokjes (eerste die negatief is!), zalmfilet is ook zeker een goed idee. Fijn dat de rest wel goed bevalt!

Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky Beef Jerky :meal:

NOOOOOOO wacht nog 2 maand met die beef jerky aub... Zit in contest prep!

:meal: :meal: Beef Jerkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :meal: :meal:

:D Duidelijk taal jongens! Ik zal alvast iets meer vertellen. We zijn nu een aantal test versies verder. We kunnen het zo maken als we zelf willen. Denk aan ander vochtpercentage, andere structuur, de vorm waar het in gesneden wordt. We hebben nu een versie die wij willen delen met DBB voordat we het groot uit gaan brengen. We willen een test pannel van 30mensen. Hier zal een apart topic voor aangemaakt worden en enkele dagen van te voren aangekondigd worden hier in dit topic. Het idee is dat de mensen die wat meer actief zijn in dit topic daardoor ook meer de kans krijgen bij deze 30 te zitten. De reactie van deze 30 mensen zal bepalen of wij door gaan met ontwikkelen of het uit gaan brengen. Kraak het dus gerust af als je het niks vind en andersom!! Dit zal over 2-3 weken zijn. Alles onder voorbehoud.

Eerste bestelling gedaan. Moest me inhouden om niet alles te bestellen
Bestellen met een lege maag is niet goed voor je portemonnee :p

1kg gekookte kipblokjes
5kg kipfilet argentina
1kg paardenbiefstuk

Leuke eerste bestelling VinnieVince! Tonijnsteak als sample is sowieso een goede keus :). Ben benieuwd als nieuwe klant wat je er allemaal van vindt!

Weer een bestelling geplaatst.

Gelijk een vraagje over de noorse zalmblokjes, is die ook koud uit het zakje te eten, of wordt dat niet aangeraden?

Ben benieuwd wat de stoofpotjes gaan doen qua smaak :meal:

De zalm is rauw en moet nog gebakken worden!

Het is meer het formaatje ook dat niet zo bevalt. Het wordt al snel of rauw of droog, de gulden middenweg die je wel vindt met een zalmfilet aan een stuk is veel moeilijker te vinden zo.
Klinkt als een te hoog vuur?
Door de kleine vorm zijn ze snel gaar maar op een te hoog vuur kan bovenstaande gebeuren, laag vuurtje is beter.

Terug
Naar boven