MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Alle ideeen meer dan welkom! Het punt van 150gr zakjes is dat de prijs dan iets omhoog zal gaan, ivm verpakkingskosten. Daarnaast heeft onze leverancier dit niet standaard liggen. Als je dit speciaal verpakt wil hebben voor jouw bedrijf dan praat je over aantallen waar wij nog niet aan kunnen voldoen. Voor fruit is er 750gr, 1000gr en 2500gr (afhankelijk van het product ook of alle 3 de maten er zijn). Omdat het IQF is, kan je uit de zak halen wat je nodig hebt en de rest terug leggen. Portie zakjes zouden dan handig zijn bijvoorbeeld om mee te nemen inderdaad.

Een kopje verwacht zou kunnen, maar dan op korte termijn. We hebben nu rond de 15 producten in ons hoofd die wij willen uitbrengen, maar die worden stuk voor stuk ontwikkeld. Zoals het broodbeleg, het was een idee, eerst kijken of het goed te eten is. Als het bij verwacht zou staan en het product heeft gefaald tijdens ontwikkeling dan zouden we mensen teleurstellen. Twee weken vooraf zou wel leuk zijn!

Zeg me dat je met dikke plakken gerookte kipfilet op de markt komt:eek:
Of van die gebraadde plakjes kipfilet:clap::meal:

Hey Memoly, heb je Justalog al gezien? Zijn afmeting van de vriezer komt in de buurt mt die van jouw? Die van jouw is dus nog iets breeder zelfs :). Moet wel goedkomen dus.

Hey Scoob,

ja ik heb de foto's gezien maar ik zie dat hij geen zoete aardappelen of broccoli heeft besteld EN net deze producten hebben een grotere afmeting zoals je zelf hebt aangegeven, vooral die van broccoli...

De lengte van de verpakking van broccoli is 45cm zei je, de lengte van mijn diepvries is maximum 43cm als ik de lade eruit neem, anders is het 41cm, de vraag is: zijn die verpakkingen stevig of kan je er wat mee spelen en toch probleemloos erin duwen?

Heb zojuist mijn 5 kilo kipfilet binnen gekregen.

Vetranden zitten er gewoon nog aan. Slechte zaak maargoed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.464
De kip zakjes zitten niet meer per twee aan elkaar. Mijn dank is groot.

:D weet niet of dit standaard procedure wordt. Fabriek heeft de vacumeer machine anders ingesteld. Maar zou kunnen dat deze nu los blijven.

Ben trouwens benieuwd naar iets! Staan jullie op de fibo?

Dit jaar niet. Zitten wel aan volgend jaar te denken i.v.m. naar Duitsland ook zendingen te gaan doen.

Boom, redelijke bestelling gedaan weer.

:thumbs: super!

Heb ondertussen al aardig wat besteld bij musclemeat, ik zou als dank hier wat reviews geven.

Paardenbiefstuk: Prima kwaliteit voor deze prijs, als je hem goed bakt net zo lekker als rund.
Runderbiefstuk: Prijs/kwaliteit is zoveel beter als de supermarkt!
Kipblokjes naturel en licht gezout: Lekker makkelijk als je haast hebt, proef heel af en toe een hard stukje (geen idee wat), maar niet storend. Heerlijk met saus als ik aan het bulken ben, maar voor mij een beetje flauw met alleen peper en zout tijdens de cut. De toscaanse kip is niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen.
Tonijnsteak: Heerlijk! Bijna 3x zo goedkoop als de supermarkt, en dat merk je niet aan de kwaliteit af. Nogmaals prima prijs/kwaliteit dus, heerlijk met sojasaus en sesamzaad.
Zalmblokjes: Ben niet echt een fan van gebakken zalm, toch maar eens geprobeerd voor m'n dagelijkse vetten. Smaakt voor zalm goed, maar ik ben dus niet dol op zalm.

Volgende keer ga ik ook wel wat groente en fruit proberen denk ik

Wauw mooie review. Alle product goed gekeurd :thumbs:. Bedankt voor je uitgebreide mening :cool:!

oh nice, dus kan ik musclemeat wraps maken! :) jullie moeten nog wel wat verzinnen voor onderweg! dat is vaak een probleem dat je snel in handformaat goede eiwitten binnen krijgt :) dus geen eiwitshake of reep :)

:D Leuk mensen. Er komen nog meer 'handig voor onderweg' producten aan, maar moet nog even zwijgen.

Zeg me dat je met dikke plakken gerookte kipfilet op de markt komt:eek:
Of van die gebraadde plakjes kipfilet:clap::meal:

Moet mijn mond nog even dichthouden voor de rest ;). In time.. in time..

Hey Scoob,

ja ik heb de foto's gezien maar ik zie dat hij geen zoete aardappelen of broccoli heeft besteld EN net deze producten hebben een grotere afmeting zoals je zelf hebt aangegeven, vooral die van broccoli...

De lengte van de verpakking van broccoli is 45cm zei je, de lengte van mijn diepvries is maximum 43cm als ik de lade eruit neem, anders is het 41cm, de vraag is: zijn die verpakkingen stevig of kan je er wat mee spelen en toch probleemloos erin duwen?

De zak is idd mee te spelen inderdaad. Moet lukken!

Heb zojuist mijn 5 kilo kipfilet binnen gekregen.

Vetranden zitten er gewoon nog aan. Slechte zaak maargoed.

Hey Micheal, vervelend om te lezen. Excuus voor het ongemak. Dit hoort niet. Ik stuur je even een PM om hier verder naar te kijken. De vetranden horen er af te zijn. Ben dit zelf nog nooit tegengekomen, ook geen klacht gehad hierover en er is behoorlijk wat kg's verzonden. Neem dit dan ook zeer serieus. PM komt er aan.

Hallo,

Heeft er soms iemand een foto van de kipfilets als ze ontdooit zijn?

+ Weet er iemand of er iets veranderd aan de voedingswaarde van biefstuk als je deze 100% doorbakken eet? Het valt me op dat de meesten hier hun biefstuk eten zodat er nog "rood" uit komt, vandaar mijn vraag...

Laatst bewerkt:
Wauw gisteravond de paardenbiefstuk op, wat is die lekker zeg. Ook gelijk voor de komende middagjes me lunch gemaakt. :D

f3uous.jpg

Van links naar rechts:

Tonijn/Kip/Paard/Zalm/Paard

kapbuw.jpg

ziet er lekker uit Justalog. Mooi gebakken

Net m'n bestelling binnengekregen, heb alle 3 de fruitzakken in een grote bak gegooid en in de vriezer gezet. Wel een tip voor andere mensen: gooi het wel een beetje geleidelijk door elkaar want ik gooide met m'n stomme kop de zakken 1 voor 1 leeg dus ik had een hele laag bosvruchten bovenop een hele laag tropisch fruit enz. :roflol: was een b*ch om het opnieuw te verdelen. Heb nu een kom in de koelkast staan, hoelang duurt het ongeveer voordat het ontdooit is?

En heeft iemand recepten voor smoothies of kwarkshakes? Lijkt me best lekker in de zomer. Zag er al twee staan op de site.

Mijn familie is ook fan geworden van jullie zalmblokjes overigens, ook moest ik vragen of jullie plannen hadden voor het toevoegen van garnalen in het assortiment.

Zo een lekkere bestelling bij jullie geplaatst!

Had nog maar 2 kipblokjes en 1 paardentartaar liggen dus ff een flinke lading besteld!
Ook de tonijn besteld, ben er erg benieuwd naar!

Hallo, zojuist een (eerste) bestelling bij jullie geplaatst.

Een vraagje nog over de zalmblokjes. Ik ga ze gebruiken in een pasta die ik meenemeem naar werk en koud eet. Als ik s'ochtends voor die dag en de volgende dag een pasta bereid, en dus de zalmblokjes bak, gaat dat dan goed qua houdbaarheid?
Ofwel kan ik ze op dag 1 in de morgen bakken, in de pasta verwerken, bewaren in de koelkast en dan de volgende dag opeten? Dat scheelt namelijk elke dag s'ochtends om 7 uur staan bakken ;) Bedankt alvast.

Hallo, zojuist een (eerste) bestelling bij jullie geplaatst.

Een vraagje nog over de zalmblokjes. Ik ga ze gebruiken in een pasta die ik meenemeem naar werk en koud eet. Als ik s'ochtends voor die dag en de volgende dag een pasta bereid, en dus de zalmblokjes bak, gaat dat dan goed qua houdbaarheid?
Ofwel kan ik ze op dag 1 in de morgen bakken, in de pasta verwerken, bewaren in de koelkast en dan de volgende dag opeten? Dat scheelt namelijk elke dag s'ochtends om 7 uur staan bakken ;) Bedankt alvast.

Ja natuurlijk kan dat. Over het algemeen zijn producten die je bereid hebt daarna gekoeld 3-5 dagen houdbaar en te consumeren. Even afhankelijk van het product en de temperatuur van jouw koelkast.

• Like
Waarderingen: Cman
Waar zijn die lekkere Angus burgers? verkopen jullie die niet meer?

Die staan onder 'cheat meal'.

Ok ik zag ze niet thanks!

Zijn die burgers echt zo lekker? :)

Terug
Naar boven