- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja natuurlijk kan dat. Over het algemeen zijn producten die je bereid hebt daarna gekoeld 3-5 dagen houdbaar en te consumeren. Even afhankelijk van het product en de temperatuur van jouw koelkast.
Gaat meer over voeding in het algemeen.Geen dank, maar mijn antwoord was niet namens Musclemeat heGaat meer over voeding in het algemeen.

Hi Scoob, als ik een bestelling volgende week maandag wil laten bezorgen, hoe en wanneer kan ik het beste bestellen?
Hallo,
Heeft er soms iemand een foto van de kipfilets als ze ontdooit zijn?
+ Weet er iemand of er iets veranderd aan de voedingswaarde van biefstuk als je deze 100% doorbakken eet? Het valt me op dat de meesten hier hun biefstuk eten zodat er nog "rood" uit komt, vandaar mijn vraag...
Wauw gisteravond de paardenbiefstuk op, wat is die lekker zeg. Ook gelijk voor de komende middagjes me lunch gemaakt.
![]()
Van links naar rechts:
Tonijn/Kip/Paard/Zalm/Paard
[/SPOILER]![]()
Justalog chefkokdeluxe. Mooi man! Ziet er echt super uit. Bedankt voor de share.
Net m'n bestelling binnengekregen, heb alle 3 de fruitzakken in een grote bak gegooid en in de vriezer gezet. Wel een tip voor andere mensen: gooi het wel een beetje geleidelijk door elkaar want ik gooide met m'n stomme kop de zakken 1 voor 1 leeg dus ik had een hele laag bosvruchten bovenop een hele laag tropisch fruit enz.was een b*ch om het opnieuw te verdelen. Heb nu een kom in de koelkast staan, hoelang duurt het ongeveer voordat het ontdooit is?
En heeft iemand recepten voor smoothies of kwarkshakes? Lijkt me best lekker in de zomer. Zag er al twee staan op de site.
Hehe classic mistake. Hmm, goede vraag over ontdooien. Zelf doe ik alles een dag van te voren in de koelkast. Op korte termijn weer ik het niet met fruit. Als je het in een zakje doet en in dit vervolgens inwater legt verwacht ik bij fruit niet dat het langer dan 20-30min duurt.
Mijn familie is ook fan geworden van jullie zalmblokjes overigens, ook moest ik vragen of jullie plannen hadden voor het toevoegen van garnalen in het assortiment.
Leuk! Krijgen ook steeds meer klanten buiten 'sporters' om. Garnalen hadden we al op de site gehad, was het niet dat de prijs hier van schommeld. Er is nog geen goed moment geweest om dit in te kopen. De supermarkten draaien op het moment op oude contracten en krijgen daarom prijzen die nu met nieuwe contracten niet haalbaar zijn. Dit betekent dat wij duurder zouden uitkomen dan de AH. We wachten daarom nog met dit product. Onze vis leverancier vertelde zelfs dat sommige franse supermarkten in Frankrijk het uit de schappen hebben gehaald hierdoor.
Zo een lekkere bestelling bij jullie geplaatst!
Had nog maar 2 kipblokjes en 1 paardentartaar liggen dus ff een flinke lading besteld!
Ook de tonijn besteld, ben er erg benieuwd naar!
top! De tonijn is tot nu toe bij iedereen boven verwachting, te zien aan de reacties
.
Hallo, zojuist een (eerste) bestelling bij jullie geplaatst.
Een vraagje nog over de zalmblokjes. Ik ga ze gebruiken in een pasta die ik meenemeem naar werk en koud eet. Als ik s'ochtends voor die dag en de volgende dag een pasta bereid, en dus de zalmblokjes bak, gaat dat dan goed qua houdbaarheid?
Ofwel kan ik ze op dag 1 in de morgen bakken, in de pasta verwerken, bewaren in de koelkast en dan de volgende dag opeten? Dat scheelt namelijk elke dag s'ochtends om 7 uur staan bakkenBedankt alvast.
Ja natuurlijk kan dat. Over het algemeen zijn producten die je bereid hebt daarna gekoeld 3-5 dagen houdbaar en te consumeren. Even afhankelijk van het product en de temperatuur van jouw koelkast.
Hoi Cman. Wij staan achter de tekst van Punjab. Dit is geen enkel probleem! Altijd goed om te vragen wanneer je niet zeker bent.
Waar zijn die lekkere Angus burgers? verkopen jullie die niet meer?
Angus staat helaas niet bij alle producten maar alleen bij de cheat meat. Ik kon hem al niet vinden toen ik hem wilde bestellen.
Weet ik niet,maar ik ben wel van plan om ze te bestellen, lijkt me lekker van de zomer op de BBQ en dan wat minder koolhydraten er bij tijdens de maaltijd!
Bedankt voor de hint! Ze stonden niet bij alle producten maar bij rund en cheatmeat. Ik heb het ook onder alle producten gezet nu, foutje. De grain fed hamburgers zijn absoluut het proberen waard. Daarom staan wij ook te popelen op de kg en sample versie.
:Die bosvruchten, zo goed van smaak nog ondanks dat het bevrorenfruit is. Heerlijk door mijn kwark met een beetje cacaopoeder en rozijnen.
mooi! Door het IQF blijft de smaak en kwaliteit inderdaad maximaal bewaard
.
BELANGRIJKE UPDATE: 24 + 25 maart
Vanwege de Nuclear Security Summit zal Muscle Meat op maandag 24 en dinsdag 25 maart geen pakketten verzenden. Door het ontregelde verkeer heeft PostNL er geen vertrouwen in dat alle pakketjes op tijd bezorgd zullen worden. Vanaf woensdag 26 maart zullen we weer bestellingen gaan verzenden. U kunt dus wel alvast bestellen en deze bestelling zal dus op 26 maart verzonden worden. Excuses voor het ongemak, helaas is dit overmacht.
Hi Scoob, als ik een bestelling volgende week maandag wil laten bezorgen, hoe en wanneer kan ik het beste bestellen?
oh jammer, dan moet ik maar weer 20 kilo vlees bij mijn buren laten afleveren, ze zien me al weer aankomen![]()
. Zie de tabel die hier staat: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6BELANGRIJKE UPDATE: 24 + 25 maart
Vanwege de Nuclear Security Summit zal Muscle Meat op maandag 24 en dinsdag 25 maart geen pakketten verzenden. Door het ontregelde verkeer heeft PostNL er geen vertrouwen in dat alle pakketjes op tijd bezorgd zullen worden. Vanaf woensdag 26 maart zullen we weer bestellingen gaan verzenden. U kunt dus wel alvast bestellen en deze bestelling zal dus op 26 maart verzonden worden. Excuses voor het ongemak, helaas is dit overmacht.
:Die bosvruchten, zo goed van smaak nog ondanks dat het bevrorenfruit is. Heerlijk door mijn kwark met een beetje cacaopoeder en rozijnen.

Biefstuk mag toch wel rood zijn of geld daar het zelfde voor?Wij mogen niet aanraden om hem rood te eten. Het blijft vlees en er is altijd ''een kans'' dat er toch een bacterie in zit. Ik ben er zelf nog nooit ziek van geworden, maar aanraden mogen wij dat dus niet. Ik zou iig zorgen dat het roze is en niet vuur rood.
.