AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Top jongens dat jullie dit ook in de gaten houden. Ik eet namelijk zelf ook veel vlees ivm de sport, maar ben dus ook paardenliefhebber en heb dus ook een aantal dressuurpaarden aan huis staan. Paardenvlees komt er bij mij allang niet meer in.. Vind het erg goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Het probleem speelt namelijk al veel langer..

Je weet niet wat je mist! Ik eet de paarden die jij niet eet wel op dan :D , volgende week 5kg paard bestellen namelijk

Top jongens dat jullie dit ook in de gaten houden. Ik eet namelijk zelf ook veel vlees ivm de sport, maar ben dus ook paardenliefhebber en heb dus ook een aantal dressuurpaarden aan huis staan. Paardenvlees komt er bij mij allang niet meer in.. Vind het erg goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Het probleem speelt namelijk al veel langer..

Je weet niet wat je mist! Ik eet de paarden die jij niet eet wel op dan :D , volgende week 5kg paard bestellen namelijk

Op het bedrijf van mijn ouders hier aan huis hebben we er 85 lopen, liefhebbers zijn wij zeker ook. Maar de Musclemeat paardenbiefstukken laten wij daar niet voor liggen:D (laat het onze klanten maar niet horen)

Ai, heb net de twee andere groente mixen besteld. Daarbij stond bij bereidingen. Gewoon warmmaken in magnetron. Niks over de duur. Is het eetbaar na een minuut of 2-4 in magnetron?
Is het echt zo moeilijk om de magnetron deur open te doen om te checken of het klaar is:rolleyes:

Zo mijn eerste bestelling is ook een feit!

Proefpakket
Zoete aardapppel
Broccoli

En de grill voor het gemak! Ik kijk er naar uit!

Was al helemaal verdrietig dat mijn pakje vandaag toch niet zou komen :p
maar echt top service dat jullie het komen brengen! Hopelijk is mijn bericht betreffende het adres doorgekomen.

Ik moest wel lachen net om deze tekst in de mail van pakjegemakje;

Let op: Na een periode van 21 dagen sturen wij je bestelling automatisch retour aan de afzender, haal het pakket dus binnen deze periode op.

Zal lekker gaan stinken dan daar bij de Primera als iemand dat vergeet :D

mag de low fat burger nog een beetje rood zijn van binnen of?

kipblokjes en burgers nog altijd lekker weg te eten!

ben erg benieuwd naar de tonijn, wil die eigenlijk eens proberen..

Maar ja vriezer zit al overvol.. me moeder is er niet zo blij mee maarja :D

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

2gv7bm8.jpg

welk product is dit?

De tonijnsteak? op musclemeat staat er een hele andere tonijn (kwa kleur)

nvm stomme vraag

Kan de verpakking gewoon bij het restafval?

Misschien een rare suggestie, maar aangezien het assortiment non-vlees steeds groter wordt, en het feit dat je bezig bent met het ontwikkelen van een kipfiletbroodbeleg product. Is het een idee om bevroren kwaliteitspistoletjes te verkopen ofzo?

1. Ik slaap graag uit, dus ga niet vroeg naar de supermarkt/bakker.
2. Ik heb een t*fus hekel om naar de supermarkt te gaan tijdens normale tijden, want dan is het druk, en ik haat mensen :D.
3. Dat komt er dus op neer dat ik voor goed brood/lekkere pistoletjes altijd naast de pot pis.

Ik weet niet hoe het technisch zit met het bewaren van brood, in de diepvries enzo. Daar weten jullie vast meer vanaf.

Ik bedoel bijvoorbeeld dit soort broodjes(zonder beleg dan):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien een rare suggestie, maar aangezien het assortiment non-vlees steeds groter wordt, en het feit dat je bezig bent met het ontwikkelen van een kipfiletbroodbeleg product. Is het een idee om bevroren kwaliteitspistoletjes te verkopen ofzo?

2. Ik heb een t*fus hekel om naar de supermarkt te gaan tijdens normale tijden, want dan is het druk, en ik haat mensen :D.
3. Dat komt er dus op neer dat ik voor goed brood/lekkere pistoletjes altijd naast de pot pis.

Ik weet niet hoe het technisch zit met het bewaren van brood, in de diepvries enzo. Daar weten jullie vast meer vanaf.

Nog een homegym en je hoeft helemaal nooit meer de deur uit

http://www.bakkerijdickjansen.nl/files/gallery/863/rosbief_5XZE9_large.jpg
Wil je srsly afbakbroodjes online kopen? -.-'
Ik dacht dat je het over de rosbief op het broodje ging hebben, want rosbief in de supermarkt is fuarking overpriced...

Nog een homegym en je hoeft helemaal nooit meer de deur uit

Dat zou ideaal zijn, maar dat is best duur. Het leven als een kluizenaar valt niet mee tegenwoordig :(

Wil je srsly afbakbroodjes online kopen? -.-'
Ik dacht dat je het over de rosbief op het broodje ging hebben, want rosbief in de supermarkt is fuarking overpriced...

Ohja je hebt gelijk, wat een dommerik ben ik toch, wat was ik denkende! Broccoli roosjes online kopen is ook iets compleet anders dan mijn bizarre verzoek.

http://www.bakkerijdickjansen.nl/files/gallery/863/rosbief_5XZE9_large.jpg
Ik denk dat het voor jou goed is als je zo nu en dan eens buiten komt.

Dat zou ideaal zijn, maar dat is best duur. Het leven als een kluizenaar valt niet mee tegenwoordig :(

Ohja je hebt gelijk, wat een dommerik ben ik toch, wat was ik denkende! Broccoli roosjes online kopen is ook iets compleet anders dan mijn bizarre verzoek.

Jij bent inderdaad een dommerik, goed dat je dat zelf inziet. Afbakbroodjes kan je letterlijk na aankoop in de vriezer dumpen. 2.5 kilo broccoli in stukken snijden, koken en dan los invriezen is wat meer werk denk je niet -.-

Terug
Naar boven