Poldersnol
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een te hoog vuur?
Door de kleine vorm zijn ze snel gaar maar op een te hoog vuur kan bovenstaande gebeuren, laag vuurtje is beter.
Morgen ook maar eens bestellen.. Ben wel ff klaar met die smerige kip snijden!
De tonijn en paard ook maar eens proberen.
! Laat maar weten wat je er van vond.Maak de jerky's in ieder geval niet te droog en niet te grote verpakkingen! haal ze regelmatig in USA en als je een grote verpakking niet ik 1x opeet wordt het keihard!
He, nog ff gewacht met bestellen, maar die beef jerky is er dus nog lang niet
Doodgemaakt met een blije mus...
Kip, ei, bosvruchten en hamburgers!
Kleinere bestellingen, want mn vriend bestelt nu ook en de vriezer is steeds vol.
. Beef jerky wordt niet ingevroren. Bijbestellen kan dus straks heel makkelijk i.v.m. verzendkosten. De minimale bestelling van 4kg zal dus ook niet op gaan hiervoor.

Is die mini freezer een beetje energiezuinig?
---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------
Oja en nog een vraagje.
Die kipfilet is peesvrij schrijven jullie.
Betekend dit, dat het haasje, waar de pees in zit in de kipfilet, dat deze helemaal is verwijderd? Dit is namelijk het meest malse stukje van de kipfilet en het zou zonde zijn als deze net zoals bij de LIDL van je afgepikt wordt
---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------
Oja en ik wil bestellen maar bij het toevoegen van bevestig je pakjegemakje adres gebeurt er niets?!
Maar even posten om wat "actief" te blijven in dit topic dan
Ik moet binnenkort ook weer bestellen (nu en 2 weken) maar is het de moeite om dan te wachten op die ene hint die je laatst gaf? (handige producten voor onderweg aka anabole kipfilé oid). En ik vraag me af hoever jullie zitten met die anus burgers in kg verpakkingen, ik wil ze graag proberen maar met 5 kg rauwe kip, en 5 kg beef en vis zit mijn vriezer vol dus kan ik niet nog is 3.6 kg burgers nemen. First world problems..
Nou het is gelukt hoor scoobiedoe!
Moet er toch een x van komen.
Kipblokjes, Zoete aardappelblokjes, Paardenbiefstuk, Kogelbiefstuk & Paardentartaar.
Zal mij benieuwen!
Haasje van de rauwe kip was er bij mij uit ja, vond het eerlijk gezegd alleen maar handiger.
.je vroeg het wel niet aan mij, maar ik koop ze meestal in 85 grams verpakkingen, soms 50. De laatste keren had ik ze van wild west, zo doos van 12x85. deze zijn soms iets te vochtig, wat het juist enorm smerig maakt, want dan heb je soms een heel 'nat' stuk er tussen zittenGoed punt. We zitten zelf aan 50gr verpakkingen te denken. Welk merk of van welke site koop jij ze? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Ik koop ze altijd bij de Target of Wallmart in de USA, koop ze niet online tenzij jij ze gaat leveren natuurlijk
Vind het vrij prijzig namelijk en eet dan liever een zakje toscaanse kip![]()
. Welk merk was dat? Ben alle merken een beetje op een rij alvast aan het zetten en aan het vergelijken met die van ons (hoeveelheid eiwit, suiker, zout en prijs per 100gr).Ook weer kip, hamburgers en paardentartaar besteld.
Ben benieuwd hoe deze kip is want ben inmiddels gewend aan de stevige kip.
Vind het wel fijn dat deze filets meer gelijk van gewicht zullen zijn want dan verschilde nu soms nogal!
.Goede aanpak met die Beef Jerky Olivier, afstemming tussen klant en bedrijf
Zojuist eindelijk de grill besteld, ben echt benieuwd hoe het ding biefstukken maakt.
Hoe lang hou jij aan per steak? 3 minuten op vol vermogen ofzo?
Wij waarderen DBB (jullie) dan ook zeer voor alle feedback die we steeds krijgen! je vroeg het wel niet aan mij, maar ik koop ze meestal in 85 grams verpakkingen, soms 50. De laatste keren had ik ze van wild west, zo doos van 12x85. deze zijn soms iets te vochtig, wat het juist enorm smerig maakt, want dan heb je soms een heel 'nat' stuk er tussen zitten
de beef jerky van jack links is niet zo hard maar is ook wel erg lekker.
lekker stevig vind ik goed, dan eet ik ook niet gelijk twee zakken op omdat je langer moet kauwen wat ik fijner vind.
! Top, thnx gaultier.Hi Scoobz0r,
Ik bestel regelmatig vlees bij jullie in verband met de gunstige prijs en kwaliteit, nu heb ik een vraag.
Paardenvlees uit Noord en Zuid Amerika is negatief in de media geweest bij radar, nu was mijn vraag of jullie paardenvlees hier ook vandaan komt. http://www.trosradar.nl/uitzending/...-achter-paardenvlees/?tx_comments_pi1[page]=7
Het zou erg jammer zijn want paardentartaar is 1 van mijn favorieten! Trouwens mijn complimenten wat betreft de tonijnsteak, echt overheerlijk.
Kip + basmati + countrygrill(deze groente is kant en klaar) is inderdaad ideaal. Een goede maaltijd zelf bereiden kan niet sneller.