MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Morgen ook maar eens bestellen.. Ben wel ff klaar met die smerige kip snijden!
De tonijn en paard ook maar eens proberen.

Maak de jerky's in ieder geval niet te droog en niet te grote verpakkingen! haal ze regelmatig in USA en als je een grote verpakking niet ik 1x opeet wordt het keihard!

He, nog ff gewacht met bestellen, maar die beef jerky is er dus nog lang niet :D
Doodgemaakt met een blije mus...

Kip, ei, bosvruchten en hamburgers!
Kleinere bestellingen, want mn vriend bestelt nu ook en de vriezer is steeds vol.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.524
Klinkt als een te hoog vuur?
Door de kleine vorm zijn ze snel gaar maar op een te hoog vuur kan bovenstaande gebeuren, laag vuurtje is beter.

Daar zat ik ook inderdaad aan te denken. Zelf doe ik middelmatig vuur en blijf husselen / regelmatig keren.

Morgen ook maar eens bestellen.. Ben wel ff klaar met die smerige kip snijden!
De tonijn en paard ook maar eens proberen.

Welkom bij Muscle Meat, gemak dient de mens ;)! Laat maar weten wat je er van vond.

Maak de jerky's in ieder geval niet te droog en niet te grote verpakkingen! haal ze regelmatig in USA en als je een grote verpakking niet ik 1x opeet wordt het keihard!

Goed punt. We zitten zelf aan 50gr verpakkingen te denken. Welk merk of van welke site koop jij ze? Daar ben ik wel benieuwd naar.

He, nog ff gewacht met bestellen, maar die beef jerky is er dus nog lang niet :D
Doodgemaakt met een blije mus...

Kip, ei, bosvruchten en hamburgers!
Kleinere bestellingen, want mn vriend bestelt nu ook en de vriezer is steeds vol.

Nooit wachten! Je kan ons altijd een prive bericht sturen met een indicatie of wachten de moeite waard is :). Beef jerky wordt niet ingevroren. Bijbestellen kan dus straks heel makkelijk i.v.m. verzendkosten. De minimale bestelling van 4kg zal dus ook niet op gaan hiervoor.

Leuk dat je weer gaat bestellen AbFab. Voor dit soort situaties verkopen we bv onze mini freezer voor de laagste prijs van Nederland.

Is die mini freezer een beetje energiezuinig? :p

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Oja en nog een vraagje.
Die kipfilet is peesvrij schrijven jullie.
Betekend dit, dat het haasje, waar de pees in zit in de kipfilet, dat deze helemaal is verwijderd? Dit is namelijk het meest malse stukje van de kipfilet en het zou zonde zijn als deze net zoals bij de LIDL van je afgepikt wordt :D

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Oja en ik wil bestellen maar bij het toevoegen van bevestig je pakjegemakje adres gebeurt er niets?!

Maar even posten om wat "actief" te blijven in dit topic dan;)

Ik moet binnenkort ook weer bestellen (nu en 2 weken) maar is het de moeite om dan te wachten op die ene hint die je laatst gaf? (handige producten voor onderweg aka anabole kipfilé oid). En ik vraag me af hoever jullie zitten met die anus burgers in kg verpakkingen, ik wil ze graag proberen maar met 5 kg rauwe kip, en 5 kg beef en vis zit mijn vriezer vol dus kan ik niet nog is 3.6 kg burgers nemen. First world problems..

Nou het is gelukt hoor scoobiedoe!

Moet er toch een x van komen.

Kipblokjes, Zoete aardappelblokjes, Paardenbiefstuk, Kogelbiefstuk & Paardentartaar.
Zal mij benieuwen!

Is die mini freezer een beetje energiezuinig? :p

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Oja en nog een vraagje.
Die kipfilet is peesvrij schrijven jullie.
Betekend dit, dat het haasje, waar de pees in zit in de kipfilet, dat deze helemaal is verwijderd? Dit is namelijk het meest malse stukje van de kipfilet en het zou zonde zijn als deze net zoals bij de LIDL van je afgepikt wordt :D

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

Oja en ik wil bestellen maar bij het toevoegen van bevestig je pakjegemakje adres gebeurt er niets?!

Haasje van de rauwe kip was er bij mij uit ja, vond het eerlijk gezegd alleen maar handiger.

• #2.529
Maar even posten om wat "actief" te blijven in dit topic dan;)

Ik moet binnenkort ook weer bestellen (nu en 2 weken) maar is het de moeite om dan te wachten op die ene hint die je laatst gaf? (handige producten voor onderweg aka anabole kipfilé oid). En ik vraag me af hoever jullie zitten met die anus burgers in kg verpakkingen, ik wil ze graag proberen maar met 5 kg rauwe kip, en 5 kg beef en vis zit mijn vriezer vol dus kan ik niet nog is 3.6 kg burgers nemen. First world problems..

Nou het is gelukt hoor scoobiedoe!

Moet er toch een x van komen.

Kipblokjes, Zoete aardappelblokjes, Paardenbiefstuk, Kogelbiefstuk & Paardentartaar.
Zal mij benieuwen!

Haasje van de rauwe kip was er bij mij uit ja, vond het eerlijk gezegd alleen maar handiger.

Nee ik zou er niet op wachten. Gaat trager dan verwacht door de drukte.

sg3ig6.jpg

Hier kan je goed zien wat er uit gesneden is. ''Het lekkerste stukje'' valt wel over te discussiëren. Ik denk dat 99% van de mensen het weg snijdt, het 'vieze' rode stukje :).

De bevestigingsknop die het adres kopierd is momenteel defect :/. Je zult het zelf even moet over kopieren helaas. Leuk dat je besteld hebt Punjab! Wordt morgen ingepakt en verzonden.

Ik koop ze altijd bij de Target of Wallmart in de USA, koop ze niet online tenzij jij ze gaat leveren natuurlijk :)

Vind het vrij prijzig namelijk en eet dan liever een zakje toscaanse kip :P

Ook weer kip, hamburgers en paardentartaar besteld.
Ben benieuwd hoe deze kip is want ben inmiddels gewend aan de stevige kip.
Vind het wel fijn dat deze filets meer gelijk van gewicht zullen zijn want dan verschilde nu soms nogal!

Goede aanpak met die Beef Jerky Olivier, afstemming tussen klant en bedrijf:thumb:

Zojuist eindelijk de grill besteld, ben echt benieuwd hoe het ding biefstukken maakt.
Hoe lang hou jij aan per steak? 3 minuten op vol vermogen ofzo?

Goed punt. We zitten zelf aan 50gr verpakkingen te denken. Welk merk of van welke site koop jij ze? Daar ben ik wel benieuwd naar.
je vroeg het wel niet aan mij, maar ik koop ze meestal in 85 grams verpakkingen, soms 50. De laatste keren had ik ze van wild west, zo doos van 12x85. deze zijn soms iets te vochtig, wat het juist enorm smerig maakt, want dan heb je soms een heel 'nat' stuk er tussen zitten:vomit:

de beef jerky van jack links is niet zo hard maar is ook wel erg lekker.

lekker stevig vind ik goed, dan eet ik ook niet gelijk twee zakken op omdat je langer moet kauwen wat ik fijner vind.

Hi Scoobz0r,

Ik bestel regelmatig vlees bij jullie in verband met de gunstige prijs en kwaliteit, nu heb ik een vraag.

Paardenvlees uit Noord en Zuid Amerika is negatief in de media geweest bij radar, nu was mijn vraag of jullie paardenvlees hier ook vandaan komt. http://www.trosradar.nl/uitzending/...-achter-paardenvlees/?tx_comments_pi1[page]=7

Het zou erg jammer zijn want paardentartaar is 1 van mijn favorieten! Trouwens mijn complimenten wat betreft de tonijnsteak, echt overheerlijk.

• #2.535
Ik koop ze altijd bij de Target of Wallmart in de USA, koop ze niet online tenzij jij ze gaat leveren natuurlijk :)

Vind het vrij prijzig namelijk en eet dan liever een zakje toscaanse kip :P

Toscaanse kip altijd +1 :cool: ;). Welk merk was dat? Ben alle merken een beetje op een rij alvast aan het zetten en aan het vergelijken met die van ons (hoeveelheid eiwit, suiker, zout en prijs per 100gr).

Ook weer kip, hamburgers en paardentartaar besteld.
Ben benieuwd hoe deze kip is want ben inmiddels gewend aan de stevige kip.
Vind het wel fijn dat deze filets meer gelijk van gewicht zullen zijn want dan verschilde nu soms nogal!

Top :thumbs: bedankt voor de bestelling. Klopt inderdaad! De kipfilet argentina (rauw) is heel netjes gekalibreerd op 190-210gr. Je moet je voorstellen dat ze op een loopband liggen, er een laser op gerichter wordt en een ''flapper'' ze naar links en rechts gooit op gewicht. Voor onze sport is dit ideaal. Geen gezeur meer :).

Goede aanpak met die Beef Jerky Olivier, afstemming tussen klant en bedrijf:thumb:

Zojuist eindelijk de grill besteld, ben echt benieuwd hoe het ding biefstukken maakt.
Hoe lang hou jij aan per steak? 3 minuten op vol vermogen ofzo?

Leuk dat je het zegt :) Wij waarderen DBB (jullie) dan ook zeer voor alle feedback die we steeds krijgen!

Nee, vol vermogen heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Hij is 1800watt en vol vermogen is wel echt extreem. Biefstukken doe ik op 70% vermogen. Afhankelijk van de dikte is 2 minuten vaak al genoeg, max 3.

je vroeg het wel niet aan mij, maar ik koop ze meestal in 85 grams verpakkingen, soms 50. De laatste keren had ik ze van wild west, zo doos van 12x85. deze zijn soms iets te vochtig, wat het juist enorm smerig maakt, want dan heb je soms een heel 'nat' stuk er tussen zitten:vomit:

de beef jerky van jack links is niet zo hard maar is ook wel erg lekker.

lekker stevig vind ik goed, dan eet ik ook niet gelijk twee zakken op omdat je langer moet kauwen wat ik fijner vind.

Kijk! dat is een duidelijke mening :)! Top, thnx gaultier.

Hi Scoobz0r,

Ik bestel regelmatig vlees bij jullie in verband met de gunstige prijs en kwaliteit, nu heb ik een vraag.

Paardenvlees uit Noord en Zuid Amerika is negatief in de media geweest bij radar, nu was mijn vraag of jullie paardenvlees hier ook vandaan komt. http://www.trosradar.nl/uitzending/...-achter-paardenvlees/?tx_comments_pi1[page]=7

Het zou erg jammer zijn want paardentartaar is 1 van mijn favorieten! Trouwens mijn complimenten wat betreft de tonijnsteak, echt overheerlijk.

Hey Edwardg. We hebben er al een aantal mails over gehad en dat is zeer terecht. We hebben het hier met zijn alle vanochtend bij Muscle Meat zitten terug kijken. De beelden zijn inderdaad schokkend. Ze laten geen beelden van de daadwerkelijke grote leading slachthuizen zien, maar vooral van de transporteurs, misselijk... (stroomwapens etc). Er vielen wel wat vreemde dingen op als ik zo vrij mag zijn om te zeggen. Bijvoorbeeld feitjes als ''Nederland importeerd per jaar 40.000kg paardenvlees''. Wij hebben al over de 6000kg verkocht in 8 maanden, dus dat lijkt me een stuk hoger liggen. En bv het beeld van een slachterij waar een geweer wordt gebruikt om het paard om te brengen lijkt mij erg onrealistisch voor de echt grote fabrieken waar 2000paarden per dag door heen gaan... Al met al niet bepaald tof.

Toen wij begonnen met paardenbiefstuk te gaan verkopen hebben wij ook erg goed aan onze Nederlandse leverancier gevraagd hoe alles zit. De vragen die wij hebben gesteld waren onder andere: waar komt het vandaan, hoe zit het met de gezondheid van deze paarden (medicijn verleden) en dergelijke. Je krijgt antwoorden terug zoals precies in de docu van trosradar verteld wordt: ''Alles gaat volgens de EU richtlijnen (met voorbeelden hiervan), van elk paard is het medicijn gebruik bekent etc etc... Het punt is dat het enige wat je kan doen is vertrouwen op de naam van deze leverancier dat zij de waarheid spreken. Nagaan of dit de waarheid is, door zelf er heen te gaan en het met eigen ogen te aanschouwen, is niet heel erg realistisch en ook niet onze taak. Daar zijn genoeg instancies voor die dit soort bedrijven in de gaten horen te houden.

We hebben vanmiddag de leverancier gebeld en die willen nog geen reactie geven, puur omdat ze het zelf nog aan het onderzoeken zijn en niet willen speculeren voordat zij zelf meer duidelijkheid hebben van hun eigen leverancier(s). Mocht ik de komende 5 werkdagen niet terug gebeld worden (wat beloofd is) dan ga ik hier verder achter aan.

Bedankt voor het compliment over de producten!

Laatst bewerkt:
Merken: Jack Link's en Great Value.

Ben benieuwd naar de beefjerky :D Komt dat topic gewoon in het voedingsdeel van DBB? Wordt dat testpanel op aanmelding of op uitnodiging? :D

Gaan er ook verschillende smaakjes komen van de Jerky of alleen original? En aan wat voor prijzen kunnen we dan denken? In Nederland is Jerky over het algemeen belachelijk duur (denk aan dik 5 euro voor een zakje van 75 gram), dus zou mooi zijn als musclemeat t voor minder kan. Dan komt er wat mij betreft een Jerky abonnement. =)

Hey Edwardg. We hebben er al een aantal mails over gehad en dat is zeer terecht. We hebben het hier met zijn alle vanochtend bij Muscle Meat zitten terug kijken. De beelden zijn inderdaad schokkend. Ze laten geen beelden van de daadwerkelijke grote leading slachthuizen zien, maar vooral van de transporteurs, misselijk... (stroomwapens etc). Er vielen wel wat vreemde dingen op als ik zo vrij mag zijn om te zeggen. Bijvoorbeeld feitjes als ''Nederland importeerd per jaar 40.000kg paardenvlees''. Wij hebben al over de 6000kg verkocht in 8 maanden, dus dat lijkt me een stuk hoger liggen. En bv het beeld van een slachterij waar een geweer wordt gebruikt om het paard om te brengen lijkt mij erg onrealistisch voor de echt grote fabrieken waar 2000paarden per dag door heen gaan... Al met al niet bepaald tof.

Toen wij begonnen met paardenbiefstuk te gaan verkopen hebben wij ook erg goed aan onze Nederlandse leverancier gevraagd hoe alles zit. De vragen die wij hebben gesteld waren onder andere: waar komt het vandaan, hoe zit het met de gezondheid van deze paarden (medicijn verleden) en dergelijke. Je krijgt antwoorden terug zoals precies in de docu van trosradar verteld wordt: ''Alles gaat volgens de EU richtlijnen (met voorbeelden hiervan), van elk paard is het medicijn gebruik bekent etc etc... Het punt is dat het enige wat je kan doen is vertrouwen op de naam van deze leverancier dat zij de waarheid spreken. Nagaan of dit de waarheid is, door zelf er heen te gaan en het met eigen ogen te aanschouwen, is niet heel erg realistisch en ook niet onze taak. Daar zijn genoeg instancies voor die dit soort bedrijven in de gaten horen te houden.

We hebben vanmiddag de leverancier gebeld en die willen nog geen reactie geven, puur omdat ze het zelf nog aan het onderzoeken zijn en niet willen speculeren voordat zij zelf meer duidelijkheid hebben van hun eigen leverancier(s). Mocht ik de komende 5 werkdagen niet terug gebeld worden (wat beloofd is) dan ga ik hier verder achter aan.

Top jongens dat jullie dit ook in de gaten houden. Ik eet namelijk zelf ook veel vlees ivm de sport, maar ben dus ook paardenliefhebber en heb dus ook een aantal dressuurpaarden aan huis staan. Paardenvlees komt er bij mij allang niet meer in.. Vind het erg goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Het probleem speelt namelijk al veel langer..

Kip + basmati + countrygrill(deze groente is kant en klaar) is inderdaad ideaal. Een goede maaltijd zelf bereiden kan niet sneller.

Ai, heb net de twee andere groente mixen besteld. Daarbij stond bij bereidingen. Gewoon warmmaken in magnetron. Niks over de duur. Is het eetbaar na een minuut of 2-4 in magnetron?

Terug
Naar boven