Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hey Scoob,

wij hebben een paar dagen geleden een bestelling geplaatst maar we zijn nog steeds aan het wachten, ik hoop dat alles er nog netjes uit zal zien tegen dat het hier is :|

Bestelnummer: 4640

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Hey Scoob,

wij hebben een paar dagen geleden een bestelling geplaatst maar we zijn nog steeds aan het wachten, ik hoop dat alles er nog netjes uit zal zien tegen dat het hier is :|

Bestelnummer: 4640

Hoi Memoly, Scoob is even druk momenteel. Ik heb het even opgezocht blijkbaar had postnl het pakket 1 dag vertraagd. Ik zie dat hij nu in de afleverroute zit, dus zorg er aub voor dat er iemand aanwezig is :) Het is nog binnen 48 uur dus ik voorzie geen problemen, mocht er om wat voor reden toch wat mis zijn bericht ons even via email of bel of sms/app scoob, bedankt. Gr Rein

Hoi Memoly, Scoob is even druk momenteel. Ik heb het even opgezocht blijkbaar had postnl het pakket 1 dag vertraagd. Ik zie dat hij nu in de afleverroute zit, dus zorg er aub voor dat er iemand aanwezig is :) Het is nog binnen 48 uur dus ik voorzie geen problemen, mocht er om wat voor reden toch wat mis zijn bericht ons even via email of bel of sms/app scoob, bedankt. Gr Rein

Hallo Scoobz0r!
Ik heb het proefpakket en de aardappel, broccoli plus de grill besteld. Alles is aangekomen op de grill na. Is deze al wel verzonden want ik heb maar 1 track en trace code gehad in mijn mail en daar staat bij dat de bestelling al is afgeleverd. ( Zag er netjes uit trouwens! ) Ik hoor het wel!

Groetjes Rob

• #2.566
Merken: Jack Link's en Great Value.

Dankje!

Gaan er ook verschillende smaakjes komen van de Jerky of alleen original? En aan wat voor prijzen kunnen we dan denken? In Nederland is Jerky over het algemeen belachelijk duur (denk aan dik 5 euro voor een zakje van 75 gram), dus zou mooi zijn als musclemeat t voor minder kan. Dan komt er wat mij betreft een Jerky abonnement. =)

We zullen eerst met 1 smaak komen als ''test''. Wanneer de structuur etc goedgekeurd wordt door jullie (30 mensen gaan het testen), dan kunnen we zoveel smaken er van uitbrengen als wij zelf willen :). De prijs moet concurrerend zijn, anders hebben wij maar ook jullie er niks aan ;).

Top jongens dat jullie dit ook in de gaten houden. Ik eet namelijk zelf ook veel vlees ivm de sport, maar ben dus ook paardenliefhebber en heb dus ook een aantal dressuurpaarden aan huis staan. Paardenvlees komt er bij mij allang niet meer in.. Vind het erg goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Het probleem speelt namelijk al veel langer..

Fijn om te horen. Ik heb vandaag een gesprek gehad met de paardenleverancier. Wij zullen paard blijven verkopen en dit zal ik voor eind van de dag ook sterk onderbouwen. (weg met kassa 'to be honoust'...)

Ai, heb net de twee andere groente mixen besteld. Daarbij stond bij bereidingen. Gewoon warmmaken in magnetron. Niks over de duur. Is het eetbaar na een minuut of 2-4 in magnetron?

De mexicomix en goldmix zou ik idd even laten stomen rond de 3 minuten. Bijvoorbeeld in een afgesloten magentron bakje of op een bord met bijvoorbeeld een schaal er over heen. De countrygrill hoeft alleen opgewarmd te worden.

Je weet niet wat je mist! Ik eet de paarden die jij niet eet wel op dan :D , volgende week 5kg paard bestellen namelijk

Op het bedrijf van mijn ouders hier aan huis hebben we er 85 lopen, liefhebbers zijn wij zeker ook. Maar de Musclemeat paardenbiefstukken laten wij daar niet voor liggen:D (laat het onze klanten maar niet horen)

Haha nice :D

Zo mijn eerste bestelling is ook een feit!

Proefpakket
Zoete aardapppel
Broccoli

En de grill voor het gemak! Ik kijk er naar uit!

Mooi! Met die grill komt het wel goed :) Gebruik hem zelf nog steeds elke dag.

Was al helemaal verdrietig dat mijn pakje vandaag toch niet zou komen :p
maar echt top service dat jullie het komen brengen! Hopelijk is mijn bericht betreffende het adres doorgekomen.

:thumbs: Mooi! Inmiddels zul je het pakket wel hebben.

Ik moest wel lachen net om deze tekst in de mail van pakjegemakje;

Let op: Na een periode van 21 dagen sturen wij je bestelling automatisch retour aan de afzender, haal het pakket dus binnen deze periode op.

Zal lekker gaan stinken dan daar bij de Primera als iemand dat vergeet :D

Hehe. Er is ooit een Belgisch pakket terug gestuurd, omdat het adres niet bestond (retour). Dat de postbode dit pakket nog durfde aan te raken. Kregen het na 10 dagen terug geloof ik.

Kan de verpakking gewoon bij het restafval?

De zak is volledig recyclebaar. Het is net alsof je normaal plastic weggooit.

Misschien een rare suggestie, maar aangezien het assortiment non-vlees steeds groter wordt, en het feit dat je bezig bent met het ontwikkelen van een kipfiletbroodbeleg product. Is het een idee om bevroren kwaliteitspistoletjes te verkopen ofzo?

1. Ik slaap graag uit, dus ga niet vroeg naar de supermarkt/bakker.
2. Ik heb een t*fus hekel om naar de supermarkt te gaan tijdens normale tijden, want dan is het druk, en ik haat mensen :D.
3. Dat komt er dus op neer dat ik voor goed brood/lekkere pistoletjes altijd naast de pot pis.

Ik weet niet hoe het technisch zit met het bewaren van brood, in de diepvries enzo. Daar weten jullie vast meer vanaf.

Ik bedoel bijvoorbeeld dit soort broodjes(zonder beleg dan):

http://www.bakkerijdickjansen.nl/files/gallery/863/rosbief_5XZE9_large.jpg

Brood is altijd wel een idee aangezien we met broodbeleg gaan komen. Wij zitten zelf eerder te denken aan eiwit brood ipv bv pistoletjes. Dit is populair in Engeland.

Hallo Scoobz0r!
Ik heb het proefpakket en de aardappel, broccoli plus de grill besteld. Alles is aangekomen op de grill na. Is deze al wel verzonden want ik heb maar 1 track en trace code gehad in mijn mail en daar staat bij dat de bestelling al is afgeleverd. ( Zag er netjes uit trouwens! ) Ik hoor het wel!

Groetjes Rob

Hoi Rob, bedankt voor je mooie bestelling! Op de productpagina staat dat de levertijd 3-4 dagen is van de gril. Normaliter hebben wij er altijd een aantal op voorraad, maar zelfs bij onze distributeur in Nederland was het ''op''. Het wordt daarom nu rechtstreeks uit Duitsland gehaald. Wij krijgen deze dinsdag of woensdag binnen en dan sturen wij deze meteen op!

Paardenbiefstuk en Kassa

Vandaag ben ik afgereisd naar onze paardenleverancier in Nederland. Ik zal hier een samenvatting van geven voor eind van de dag. De conclusie is dat wij paardenbiefstuk en de paardenbiefstuktartaar zullen blijven verkopen. Waarom zal ik dan ook onderbouwen.

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

mag de low fat burger nog een beetje rood zijn van binnen of?

Gemalen vlees moet doorbakken zijn. Maar dit betekent niet dat je het tot een schoenzool moet bakken. Net doorgebakken is dus prima. Hoog vuur is ook niet nodig en zal de hamburger verpesten. Laag tot middelmatig vuur is prima met regelmatig keren. Het moet enkele minuten rond de 70graden verhit zijn.

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ben benieuwd naar de beefjerky :D Komt dat topic gewoon in het voedingsdeel van DBB? Wordt dat testpanel op aanmelding of op uitnodiging? :D

Een topic in het voedingsdeel inderdaad. Om te zorgen dat de mensen die actief in dit topic zijn voorrang krijgen zullen we het hier eerst aankondigen voordat we het topic aanmaken. Er zit een lichte vertraging op de beefjerky, omdat er een boel machines met nieuwe 'versies' vervangen worden. De fabriek heeft het daardoor op het moment erg druk, maar het komt er 100% aan.

Laatst bewerkt:
@ Scoobz0r ah daar had ik over heen gelezen mijn fout! Bedankt voor je snelle antwoord! Heb jij toevallig misschien ergens een lijstje met de bereidingstijden van de diverse producten voor op de grill? En welke stand enzo? Heb er namelijk weinig verstand van. Zo niet ga ik zelf wel het een en ander proberen haha!

Hey Musclemeat,

Hebben jullie toevallig plannen met vlees van enkel gras-gevoederde dieren?

Woensdagavond proefpakket besteld, gisteren verstuurd en zojuist opgehaald bij de nachtwinkel. Alles was nog netjes bevroren behalve de bosvruchtenmix. Deze voelde qua temperatuur aan alsof het uit de koelkast kwam en het was enigszins geplet tussen het vlees, waardoor er wat rood sap over de andere verpakkingen was gelekt. Geen ramp als het vlees straks maar lekker is ;)

• #2.570
@ Scoobz0r ah daar had ik over heen gelezen mijn fout! Bedankt voor je snelle antwoord! Heb jij toevallig misschien ergens een lijstje met de bereidingstijden van de diverse producten voor op de grill? En welke stand enzo? Heb er namelijk weinig verstand van. Zo niet ga ik zelf wel het een en ander proberen haha!

Is niet gek hoor! Het staat er nog maar sinds een week. Vanaf dinsdag/woensdag hebben wij er weer een boel op voorraad en dan is het voor 15:00 besteld, morgen in huis! Helaas hebben wij dit lijstje niet. Muscle Meat draait de afgelopen weken flinke over uren waardoor wij geen tijd overhouden voor dingen die we nog willen doen zoals dit lijstje. Wat ik je wel kan vertellen is mijn eigen ervaring. Zelf gebruik ik nooit de 100% vermogen stand. Voor de biefstukken 2, max 3 minuten op 70% vermogen. Tartaars, hamburgers en pangasius zou ik op 50% zetten. Hierbij kan je ook kiezen om de andere vlakke plaat te gebruiken. Zelf experimenteren gaat vrij snel, het is ook maar net hoe doorbakken je het wil hebben. Af en toe open doen even even kijken. Je hebt het zo door!

Hey Musclemeat,

Hebben jullie toevallig plannen met vlees van enkel gras-gevoederde dieren?

Helaas niet. We vonden het leuk in ieder geval 1 ander soort uit te brengen: gHrain fed hamburgers. Voorlopig zit het er niet in dat wij specifiek vlees dat anders gevoed is gaan uitbrengen. Meer verschillende producten hebben voorrang dan andere 'versies' van het zelfde stuk vlees.

Woensdagavond proefpakket besteld, gisteren verstuurd en zojuist opgehaald bij de nachtwinkel. Alles was nog netjes bevroren behalve de bosvruchtenmix. Deze voelde qua temperatuur aan alsof het uit de koelkast kwam en het was enigszins geplet tussen het vlees, waardoor er wat rood sap over de andere verpakkingen was gelekt. Geen ramp als het vlees straks maar lekker is ;)

:thumbs: mooi van het vlees. Bedankt voor de feedback van de bosvruchtenmix. Dat is erg belangrijke informatie. Onze procedure op het moment is een extra ijsmat te bevestigen bij de bosvruchtenmix. Ook plaatsen wij fruit boven op het pakket zodat het niet gepet wordt. Ik betwijfel of dit dan bij jouw pakket gebeurt is als ik dit zo lees, excuus hiervoor. Ik ga dit maandag voordat de eerste pakketten gemaakt worden nog even tegen iedereen herhalen. Mocht je de bosvruchten niet optijd op krijgen (neem aan dat je het in de koelkast nu legt en gaat eten), mail ons dan even. Dan kunnen we kijken voor een oplossing!

Paardenbiefstuk Muscle Meat & Tros Radar.

Sinds afgelopen maandag (24 maart) is er veel te doen geweest om de uitzending van Tros Radar. Deze is hier terug te zien: http://www.trosradar.nl/uitzending/...-achter-paardenvlees/?tx_comments_pi1[page]=7

Er zijn beelden te zien van ''een'' transporteur die de paarden erg slecht behandeld. ''Een'' slachthuis die de paarden niet goed behandeld en op een misselijke manier om het leven brengt. Daarnaast wordt er gesuggereerd dat er stoffen/medicijnen in het vlees zitten, omdat er sportpaarden gebruikt worden.

Na het zien van deze uitzending heeft Muscle Meat geen paardenbiefstuk besteld, voordat er meer duidelijkheid is. Vandaag ben ik (Scoobz0r / Olivier Richters) bij onze Nederlandse leverancier geweest deze doet zaken met 'Visser & Van Walsum'. Deze leverancier haalt het paardenvlees uit Mexico, het slachthuis Carnicos de Jerez S.A., waar zij een intensief samenwerkingsverband mee hebben. Uit dit gesprek en de pers release komt de volgende samenvatting:

• Het slachthuis hanteert een Animal Wellfare Policy. Deze is hier met foto's de downloaden: http://www.musclemeat.nl/docs/Animal welfare policy.pdf
  • Er zijn in Tros Radar geen beelden te zien van dit slachthuis, noch van het transport van dit slachthuis.
  • De directie van Visser en Van Walsum bezoekt dit slachthuis jaarlijks om toe te zien dat de EU-richtlijnen en wetgeving worden nageleefd. Het laatste bezoek betrof januari 2014.
  • Alle trailers van het transport hebben een dak, ventilatie, compartimenten en een beveiligde vloer tegen uitglijden. De trailers die in de uitzending zijn vertoond worden NIET toegelaten bij ons slachthuis.
  • Wanneer de paarden bij de Mexicaanse grens komen worden zij er uit gehaald zodat zij kunnen rusten, eten en drinken.
    Elk paard bezit een paspoort met daarin de medische historie. Ook worden laboratoriumtesten uitgevoerd.
    Wanneer een paard goed verzorgd is krijgt men ook een kwalitatief beter eindproduct. Dit is waar men naar streeft.
  • De foto's in het Animal Wellfare Policiy laten een recent beeld zien en een goede impressie van het slachthuis.
    Stroomstokken zijn ten strengste verboden. Ook het blootstellen aan overmatig geluid en stress. Het paard wordt met 1 schot gedood.
  • Sport- en renpaarden worden NIET geslacht bij dit slachthuis. Paardenvlees van deze dieren is ongeschikt voor consumptie vanwege de veelvuldige aanwezigheid van onder andere Fenylbutazon, een pijnstillend en ontstekingsremmend middel.
  • Het paardenvlees dat afkomstig is van Carnicos de Jerez S.A. wordt in Nederland structureel getest op onder andere de aanwezigheid van de middelen genoemd in Tros Radar.

De volledige press release van onze leverancier op Tros Radar is hier te downloaden: http://www.musclemeat.nl/docs/Persbericht25032014.pdf

Om deze redenen heeft Muscle Meat besloten paardenvlees/paardenbiefstuk/paardentartaar te blijven verkopen. Echter hebben wij een levering/bestelling overgeslagen voordat dit duidelijk was. Het kan zijn dat de producten 1 van de komende dagen op uitverkocht komt te staan hierdoor. Wij hopen dit zo snel mogelijk weer aan te vullen.

Laatst bewerkt:
Complimenten voor je transparantie Scoob!

Nu ben ik ook van mening dat als je echt tegen dierenleed bent je maar helemaal geen vlees moet eten maar desondanks goed te weten dat het bij jullie slagerij goedzit.

Goed om te horen, ook dat er zo snel achteraan is gegaan en er zo snel duidelijkheid is verschaft.

@ Scoobz0r

Wederom bedankt voor je snelle antwoord! Top service!

Echt top hoe jullie alles oppakken. Denk dat ik met een weekje weer moet bestellen. Het gaat nogal snel. :o
Ben ook erg benieuwd naar de beef jerky. Lekker snacken. :D

Wat een geniaal concept is dit, de behoefte van veel sporters :)

Mijn eerste bestelling gedaan:
  • Paardenbiefstuk tartaar (red pepper)
  • County grill
  • Broccoliroosjes
  • Basmati rijst
  • Zoete aardappel
  • Sample tonijnsteak
  • Sample low fat hamburger
  • Gekookte kipblokjes (licht gezout)

Levering ging perfect, vriezer zit meteen vol. Ben erg benieuwd naar de smaak van alles, zeker die tonijnsteak!

Hey, heb gisteren namiddag de bestelling toch ontvangen, alles paste in de vriezer, geweldig ingepakt en vandaag de zoete aardappelen en broccoli maar eens proeven :))))

Dit weekend weer de maandelijkse bestelling plaatsen. Ziet er naar uit dat je steeds meer klanten krijgt, goede zaak :)
Komt er dit weekend nog een nieuw product? anders plaats ik vanmiddag de bestelling :) Nog nagedacht om een visburger toe te voegen in het assortiment?

:thumbs: mooi van het vlees. Bedankt voor de feedback van de bosvruchtenmix. Dat is erg belangrijke informatie. Onze procedure op het moment is een extra ijsmat te bevestigen bij de bosvruchtenmix. Ook plaatsen wij fruit boven op het pakket zodat het niet gepet wordt. Ik betwijfel of dit dan bij jouw pakket gebeurt is als ik dit zo lees, excuus hiervoor. Ik ga dit maandag voordat de eerste pakketten gemaakt worden nog even tegen iedereen herhalen. Mocht je de bosvruchten niet optijd op krijgen (neem aan dat je het in de koelkast nu legt en gaat eten), mail ons dan even. Dan kunnen we kijken voor een oplossing!
De bosvruchtenmix was qua hoogte in het midden verpakt inderdaad, aan de zijkant van de zak. Het pak vloeibaar ei-eiwit lag er bovenop, wat nog steenhard bevroren was en dus de vruchtjes plette. Na afdeppen met een keukenrol heb ik alles in de vriezer gegooid, ik moest weer door... Kan dat kwaad?

Had vandaag de gekookte kipblokjes mee naar het bos als tussendoort, ideaal en lekker :D niet verwacht!

Woehoeee bijna beef jerky!! Kan je al wat vertellen over de samenstelling ervan? Wat er allemaal in zit? Welke smaken jullie gaan leveren? E-nummers? Zit vrij veel in andere beef jerky..

Terug
Naar boven