Merken: Jack Link's en Great Value.
Dankje!
Gaan er ook verschillende smaakjes komen van de Jerky of alleen original? En aan wat voor prijzen kunnen we dan denken? In Nederland is Jerky over het algemeen belachelijk duur (denk aan dik 5 euro voor een zakje van 75 gram), dus zou mooi zijn als musclemeat t voor minder kan. Dan komt er wat mij betreft een Jerky abonnement. =)
We zullen eerst met 1 smaak komen als ''test''. Wanneer de structuur etc goedgekeurd wordt door jullie (30 mensen gaan het testen), dan kunnen we zoveel smaken er van uitbrengen als wij zelf willen

. De prijs moet concurrerend zijn, anders hebben wij maar ook jullie er niks aan

.
Top jongens dat jullie dit ook in de gaten houden. Ik eet namelijk zelf ook veel vlees ivm de sport, maar ben dus ook paardenliefhebber en heb dus ook een aantal dressuurpaarden aan huis staan. Paardenvlees komt er bij mij allang niet meer in.. Vind het erg goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt en hopelijk wordt er iets mee gedaan. Het probleem speelt namelijk al veel langer..
Fijn om te horen. Ik heb vandaag een gesprek gehad met de paardenleverancier. Wij zullen paard blijven verkopen en dit zal ik voor eind van de dag ook sterk onderbouwen. (weg met kassa 'to be honoust'...)
Ai, heb net de twee andere groente mixen besteld. Daarbij stond bij bereidingen. Gewoon warmmaken in magnetron. Niks over de duur. Is het eetbaar na een minuut of 2-4 in magnetron?
De mexicomix en goldmix zou ik idd even laten stomen rond de 3 minuten. Bijvoorbeeld in een afgesloten magentron bakje of op een bord met bijvoorbeeld een schaal er over heen. De countrygrill hoeft alleen opgewarmd te worden.
Je weet niet wat je mist! Ik eet de paarden die jij niet eet wel op dan

, volgende week 5kg paard bestellen namelijk
Op het bedrijf van mijn ouders hier aan huis hebben we er 85 lopen, liefhebbers zijn wij zeker ook. Maar de Musclemeat paardenbiefstukken laten wij daar niet voor liggen

(laat het onze klanten maar niet horen)
Haha nice
Zo mijn eerste bestelling is ook een feit!
Proefpakket
Zoete aardapppel
Broccoli
En de grill voor het gemak! Ik kijk er naar uit!
Mooi! Met die grill komt het wel goed

Gebruik hem zelf nog steeds elke dag.
Was al helemaal verdrietig dat mijn pakje vandaag toch niet zou komen

maar echt top service dat jullie het komen brengen! Hopelijk is mijn bericht betreffende het adres doorgekomen.

Mooi! Inmiddels zul je het pakket wel hebben.
Ik moest wel lachen net om deze tekst in de mail van pakjegemakje;
Let op: Na een periode van 21 dagen sturen wij je bestelling automatisch retour aan de afzender, haal het pakket dus binnen deze periode op.
Zal lekker gaan stinken dan daar bij de Primera als iemand dat vergeet
Hehe. Er is ooit een Belgisch pakket terug gestuurd, omdat het adres niet bestond (retour). Dat de postbode dit pakket nog durfde aan te raken. Kregen het na 10 dagen terug geloof ik.
Kan de verpakking gewoon bij het restafval?
De zak is volledig recyclebaar. Het is net alsof je normaal plastic weggooit.
Misschien een rare suggestie, maar aangezien het assortiment non-vlees steeds groter wordt, en het feit dat je bezig bent met het ontwikkelen van een kipfiletbroodbeleg product. Is het een idee om bevroren kwaliteitspistoletjes te verkopen ofzo?
1. Ik slaap graag uit, dus ga niet vroeg naar de supermarkt/bakker.
2. Ik heb een t*fus hekel om naar de supermarkt te gaan tijdens normale tijden, want dan is het druk, en ik haat mensen

.
3. Dat komt er dus op neer dat ik voor goed brood/lekkere pistoletjes altijd naast de pot pis.
Ik weet niet hoe het technisch zit met het bewaren van brood, in de diepvries enzo. Daar weten jullie vast meer vanaf.
Ik bedoel bijvoorbeeld dit soort broodjes(zonder beleg dan):
http://www.bakkerijdickjansen.nl/files/gallery/863/rosbief_5XZE9_large.jpg
Brood is altijd wel een idee aangezien we met broodbeleg gaan komen. Wij zitten zelf eerder te denken aan eiwit brood ipv bv pistoletjes. Dit is populair in Engeland.
Hallo Scoobz0r!
Ik heb het proefpakket en de aardappel, broccoli plus de grill besteld. Alles is aangekomen op de grill na. Is deze al wel verzonden want ik heb maar 1 track en trace code gehad in mijn mail en daar staat bij dat de bestelling al is afgeleverd. ( Zag er netjes uit trouwens! ) Ik hoor het wel!
Groetjes Rob
Hoi Rob, bedankt voor je mooie bestelling! Op de productpagina staat dat de levertijd 3-4 dagen is van de gril. Normaliter hebben wij er altijd een aantal op voorraad, maar zelfs bij onze distributeur in Nederland was het ''op''. Het wordt daarom nu rechtstreeks uit Duitsland gehaald. Wij krijgen deze dinsdag of woensdag binnen en dan sturen wij deze meteen op!
Paardenbiefstuk en Kassa
Vandaag ben ik afgereisd naar onze paardenleverancier in Nederland. Ik zal hier een samenvatting van geven voor eind van de dag. De conclusie is dat wij paardenbiefstuk en de paardenbiefstuktartaar zullen blijven verkopen. Waarom zal ik dan ook onderbouwen.
---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------
mag de low fat burger nog een beetje rood zijn van binnen of?
Gemalen vlees moet doorbakken zijn. Maar dit betekent niet dat je het tot een schoenzool moet bakken. Net doorgebakken is dus prima. Hoog vuur is ook niet nodig en zal de hamburger verpesten. Laag tot middelmatig vuur is prima met regelmatig keren. Het moet enkele minuten rond de 70graden verhit zijn.
---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------
Ben benieuwd naar de beefjerky

Komt dat topic gewoon in het voedingsdeel van DBB? Wordt dat testpanel op aanmelding of op uitnodiging?
Een topic in het voedingsdeel inderdaad. Om te zorgen dat de mensen die actief in dit topic zijn voorrang krijgen zullen we het hier eerst aankondigen voordat we het topic aanmaken. Er zit een lichte vertraging op de beefjerky, omdat er een boel machines met nieuwe 'versies' vervangen worden. De fabriek heeft het daardoor op het moment erg druk, maar het komt er 100% aan.