AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
Complimenten voor je transparantie Scoob!

Nu ben ik ook van mening dat als je echt tegen dierenleed bent je maar helemaal geen vlees moet eten maar desondanks goed te weten dat het bij jullie slagerij goedzit.

Goed om te horen, ook dat er zo snel achteraan is gegaan en er zo snel duidelijkheid is verschaft.

Echt top hoe jullie alles oppakken. Denk dat ik met een weekje weer moet bestellen. Het gaat nogal snel. :o
Ben ook erg benieuwd naar de beef jerky. Lekker snacken. :D

Bedankt mensen! We staan altijd open voor alle vragen en als er onduidelijkheid is onderzoeken we dat meteen.

@ Scoobz0r

Wederom bedankt voor je snelle antwoord! Top service!

:thumbs:

Wat een geniaal concept is dit, de behoefte van veel sporters :)

Mijn eerste bestelling gedaan:
  • Paardenbiefstuk tartaar (red pepper)
  • County grill
  • Broccoliroosjes
  • Basmati rijst
  • Zoete aardappel
  • Sample tonijnsteak
  • Sample low fat hamburger
  • Gekookte kipblokjes (licht gezout)

Levering ging perfect, vriezer zit meteen vol. Ben erg benieuwd naar de smaak van alles, zeker die tonijnsteak!

:thumbs: top casss. Leuke eerste bestelling, van alles wat :). Tonijn (mits goed bereid natuurlijk ;) ) gaat zeker bevallen.

Hey, heb gisteren namiddag de bestelling toch ontvangen, alles paste in de vriezer, geweldig ingepakt en vandaag de zoete aardappelen en broccoli maar eens proeven :))))

Super Memoly! Laat je weten hoe je het vond?

Dit weekend weer de maandelijkse bestelling plaatsen. Ziet er naar uit dat je steeds meer klanten krijgt, goede zaak :)
Komt er dit weekend nog een nieuw product? anders plaats ik vanmiddag de bestelling :) Nog nagedacht om een visburger toe te voegen in het assortiment?

We hebben een mooie grafiek waaraan we zien dat het aantal bestellingen elke week stijgt. Onzettend tof om te zien :). Er komt dit weekend en aankomende week geen nieuw product. Dus ik zou gewoon bestellen. Beef jerky en kipfilet broodbeleg worden op het moment ontwikkeld, maar hebben een kleine vertraging opgelopen.

De bosvruchtenmix was qua hoogte in het midden verpakt inderdaad, aan de zijkant van de zak. Het pak vloeibaar ei-eiwit lag er bovenop, wat nog steenhard bevroren was en dus de vruchtjes plette. Na afdeppen met een keukenrol heb ik alles in de vriezer gegooid, ik moest weer door... Kan dat kwaad?

Het fruit wordt al zacht bij -10graden. Dit kun je ook zien omdat alles er om heen nog bevroren was. Dit zelfde geld voor hamburgers en de (kogel)biefstuktartaars. Door de druk van het vlees (inpak fout van ons dus, excuus, moet boven op liggen) is er sap uitgedrukt. Het kan dus zeker geen kwaad om het in te vriezen. Echter hoor ik graag omdat er veel sap uit is of het product nog naar wens is. Zo niet stuur mij een prive bericht of mail mij op info@musclemeat.nl en we lossen het op!

Had vandaag de gekookte kipblokjes mee naar het bos als tussendoort, ideaal en lekker :D niet verwacht!

Mooi Stefanovich! De gekookte kipblokjes zijn inderdaad handig om mee te nemen of een maaltijd snel klaar te maken.

Woehoeee bijna beef jerky!! Kan je al wat vertellen over de samenstelling ervan? Wat er allemaal in zit? Welke smaken jullie gaan leveren? E-nummers? Zit vrij veel in andere beef jerky..

Het is e621 vrij wat vrij uniek is voor beef-jerky. Zie www.e621.nl Doel is ook betere voedingswaarden en een mooiere prijs. We zullen het gaan merken ;). Beef jerky is een commercieel product en niet gericht op BB-ers. Laatst had ik er 1 in mijn hand en die bevatte 24gr suiker per 100gr. Waarom niet... het verkoopt toch want het is lekker @ hun merk. Ons doel was het voor onze doelgroep te maken. Dit soort waardes naar beneden te brengen en het nog steeds smaakvol te houden. Zoals ik hier boven zij helaas een kleine vertraging door de fabriek. Zitten zelf ook te popelen... We beginnen met 1 smaak: Berber kruiden. Wanneer wij de mening van het publiek weten is het plan dit grootschalig uit te brengen met andere smaken.

Laatst bewerkt:
Is er ook een reden dat je bij de burger deal geen red pepper paardenbiefstuktartaar kunt kiezen?

Het is e621 vrij wat vrij uniek is voor beef-jerky. Zie www.e621.nl Doel is ook betere voedingswaarden en een mooiere prijs. We zullen het gaan merken ;). Beef jerky is een commercieel product en niet gericht op BB-ers. Laatst had ik er 1 in mijn hand en die bevatte 24gr suiker per 100gr. Waarom niet... het verkoopt toch want het is lekker @ hun merk. Ons doel was het voor onze doelgroep te maken. Dit soort waardes naar beneden te brengen en het nog steeds smaakvol te houden. Zoals ik hier boven zij helaas een kleine vertraging door de fabriek. Zitten zelf ook te popelen... We beginnen met 1 smaak: Berber kruiden. Wanneer wij de mening van het publiek weten is het plan dit grootschalig uit te brengen met andere smaken.
Vind het zelf een hoop heisa om een aminozuur met een natruim groep, bijgevolg zie je vaak bij producten waarbij dit dan vrij is van MSG dat ze weer meer zout gaan toevoegen.

• #2.584
Vind het zelf een hoop heisa om een aminozuur met een natruim groep, bijgevolg zie je vaak bij producten waarbij dit dan vrij is van MSG dat ze weer meer zout gaan toevoegen.

Klopt en zoutarm zal het product ook niet worden. Maar hier is wel op gelet en het is minder dan de beefjerkys die nu op de markt zijn.

Is er ook een reden dat je bij de burger deal geen red pepper paardenbiefstuktartaar kunt kiezen?

Daar is geen reden voor en daarom een mooie opmerking :D. Ik zorg dat het binnen een uur is toegevoegd, bedankt!

Laatst bewerkt:
Dan zou ik graag red pepper willen ipv de gewone bij bestelling 4832 :D

Gisteren eerste bestelling gedaan. Ben benieuwd :)

Bedankt Scoobz0r voor het snelle paardenvlees antwoord, goed om te horen dat ik het kan blijven bestellen!

:thumbs: bedankt! Waar ben je voor gegaan?

Ordernummer 4849
Hey Scoob, prima levering. Ik heb echter maar 7 hamburgers ontvangen, ipv de 18 die ik had besteld. (doos 2,7kg), ik kreeg er echter 7 stuks los. Waarschijnlijk foutje in het logistieke proces. Kun je me een PM sturen?

• #2.592
Bedankt Scoobz0r voor het snelle paardenvlees antwoord, goed om te horen dat ik het kan blijven bestellen!

:thumbs: mooi edwardg. Wij zijn ook blij met de goede afloop. Zou erg jammer geweest zijn als 3 producten weg moesten die goed lopen / vraag naar is.

Ordernummer 4849
Hey Scoob, prima levering. Ik heb echter maar 7 hamburgers ontvangen, ipv de 18 die ik had besteld. (doos 2,7kg), ik kreeg er echter 7 stuks los. Waarschijnlijk foutje in het logistieke proces. Kun je me een PM sturen?

1kg paardenbiefstuk, 18 burgers en 5kg Argentijns kipfilet. Ben benieuwd :thumbs:

Hey Kaasdief. Leuke eerste bestelling meteen! Ik denk dat de desbetreffende inpakker 1x 1kg heeft gelezen ipv 1x 1doos. Excuus hiervoor! Komt het uit als we het vandaag nasturen i.v.m. ontvangst nemen? Ik stuur je wel even een pm hierover.

Al nieuws over de Beef Jerkey? :)

• #2.594
Al nieuws over de Beef Jerkey? :)

We krijgen het maandag staat op de planning voor de 30 proefpersonen. Maar dat is onder voorbehoud. Er kan altijd iets mis gaan. Als we het maandag krijgen betekent dat die week het topic aangekondigd wordt met 1 dag van te voren een aankondiging in dit topic.

oh nice, ik hou het in de gaten! :)

Bedankt mensen! We staan altijd open voor alle vragen en als er onduidelijkheid is onderzoeken we dat meteen.
Het fruit wordt al zacht bij -10graden. Dit kun je ook zien omdat alles er om heen nog bevroren was. Dit zelfde geld voor hamburgers en de (kogel)biefstuktartaars. Door de druk van het vlees (inpak fout van ons dus, excuus, moet boven op liggen) is er sap uitgedrukt. Het kan dus zeker geen kwaad om het in te vriezen. Echter hoor ik graag omdat er veel sap uit is of het product nog naar wens is. Zo niet stuur mij een prive bericht of mail mij op info@musclemeat.nl en we lossen het op!
Gisteren verpakking opengemaakt en wat van gegeten, de schade valt mee. Bedankt voor de vlotte reacties en keep up the good work!

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst.
Helaas was mij tijdens het bestel proces niet opgevallen waar ik voor het afhaal punt kon kiezen.
Hopelijk kan dit nog gewijzigd worden? ik heb jullie zojuist gemaild!
Het word in ieder geval een volle vriezer :D

Ook weer een bestelling geplaats, pakjesdienst gaat weer vloeken haha Kilo's vlees!!!

Je kan je beef jerkey toch gemakkelijk zelf maken . Even opzoeken op internet, lekker met balsamico azijn !

Ik heb gister een bestelling geplaatst (#4865), deze is vandaag om 19:00 uur geleverd. Helaas waren delen van de paardenbiefstuk ontdooid. Eén was bijna helemaal buigbaar (ong 4/5 deel, behalve helemaal in het midden), en andere stukken waren voor 1/3 of minder ontdooid. Ook was van 1 tonijnsteak een deel dat uitsteekt ontdooid, ik denk zo'n 1/5 deel. De rest van de bestelling was voor zover ik weet wel ontdooid, maar bij de kip is dat lastig te controleren. Ik heb de paardenbiefstuk die voor 4/5 ontdooid is in de koelkast gedaan en die zal ik dan wel binnenkort opeten, maar hoe kan dit? Ik weet nu niet of ik de andere stukken wel kan eten. Als ik deze bestelling had gemist dan lijkt het mij erg sterk dat het morgen goed was aangekomen.

Terug
Naar boven