- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Complimenten voor je transparantie Scoob!
Nu ben ik ook van mening dat als je echt tegen dierenleed bent je maar helemaal geen vlees moet eten maar desondanks goed te weten dat het bij jullie slagerij goedzit.
Goed om te horen, ook dat er zo snel achteraan is gegaan en er zo snel duidelijkheid is verschaft.
Echt top hoe jullie alles oppakken. Denk dat ik met een weekje weer moet bestellen. Het gaat nogal snel.
Ben ook erg benieuwd naar de beef jerky. Lekker snacken.![]()
Bedankt mensen! We staan altijd open voor alle vragen en als er onduidelijkheid is onderzoeken we dat meteen.
@ Scoobz0r
Wederom bedankt voor je snelle antwoord! Top service!
Wat een geniaal concept is dit, de behoefte van veel sporters
Mijn eerste bestelling gedaan:
- Paardenbiefstuk tartaar (red pepper)
- County grill
- Broccoliroosjes
- Basmati rijst
- Zoete aardappel
- Sample tonijnsteak
- Sample low fat hamburger
- Gekookte kipblokjes (licht gezout)
Levering ging perfect, vriezer zit meteen vol. Ben erg benieuwd naar de smaak van alles, zeker die tonijnsteak!
. Tonijn (mits goed bereid natuurlijk
) gaat zeker bevallen.Hey, heb gisteren namiddag de bestelling toch ontvangen, alles paste in de vriezer, geweldig ingepakt en vandaag de zoete aardappelen en broccoli maar eens proeven)))
Super Memoly! Laat je weten hoe je het vond?
Dit weekend weer de maandelijkse bestelling plaatsen. Ziet er naar uit dat je steeds meer klanten krijgt, goede zaak
Komt er dit weekend nog een nieuw product? anders plaats ik vanmiddag de bestellingNog nagedacht om een visburger toe te voegen in het assortiment?
We hebben een mooie grafiek waaraan we zien dat het aantal bestellingen elke week stijgt. Onzettend tof om te zien
. Er komt dit weekend en aankomende week geen nieuw product. Dus ik zou gewoon bestellen. Beef jerky en kipfilet broodbeleg worden op het moment ontwikkeld, maar hebben een kleine vertraging opgelopen.De bosvruchtenmix was qua hoogte in het midden verpakt inderdaad, aan de zijkant van de zak. Het pak vloeibaar ei-eiwit lag er bovenop, wat nog steenhard bevroren was en dus de vruchtjes plette. Na afdeppen met een keukenrol heb ik alles in de vriezer gegooid, ik moest weer door... Kan dat kwaad?
Het fruit wordt al zacht bij -10graden. Dit kun je ook zien omdat alles er om heen nog bevroren was. Dit zelfde geld voor hamburgers en de (kogel)biefstuktartaars. Door de druk van het vlees (inpak fout van ons dus, excuus, moet boven op liggen) is er sap uitgedrukt. Het kan dus zeker geen kwaad om het in te vriezen. Echter hoor ik graag omdat er veel sap uit is of het product nog naar wens is. Zo niet stuur mij een prive bericht of mail mij op info@musclemeat.nl en we lossen het op!
Had vandaag de gekookte kipblokjes mee naar het bos als tussendoort, ideaal en lekkerniet verwacht!
Mooi Stefanovich! De gekookte kipblokjes zijn inderdaad handig om mee te nemen of een maaltijd snel klaar te maken.
Woehoeee bijna beef jerky!! Kan je al wat vertellen over de samenstelling ervan? Wat er allemaal in zit? Welke smaken jullie gaan leveren? E-nummers? Zit vrij veel in andere beef jerky..
Het is e621 vrij wat vrij uniek is voor beef-jerky. Zie www.e621.nl Doel is ook betere voedingswaarden en een mooiere prijs. We zullen het gaan merken
. Beef jerky is een commercieel product en niet gericht op BB-ers. Laatst had ik er 1 in mijn hand en die bevatte 24gr suiker per 100gr. Waarom niet... het verkoopt toch want het is lekker @ hun merk. Ons doel was het voor onze doelgroep te maken. Dit soort waardes naar beneden te brengen en het nog steeds smaakvol te houden. Zoals ik hier boven zij helaas een kleine vertraging door de fabriek. Zitten zelf ook te popelen... We beginnen met 1 smaak: Berber kruiden. Wanneer wij de mening van het publiek weten is het plan dit grootschalig uit te brengen met andere smaken.
Laatst bewerkt: