Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Ik heb gister een bestelling geplaatst (#4865), deze is vandaag om 19:00 uur geleverd. Helaas waren delen van de paardenbiefstuk ontdooid. Eén was bijna helemaal buigbaar (ong 4/5 deel, behalve helemaal in het midden), en andere stukken waren voor 1/3 of minder ontdooid. Ook was van 1 tonijnsteak een deel dat uitsteekt ontdooid, ik denk zo'n 1/5 deel. De rest van de bestelling was voor zover ik weet wel ontdooid, maar bij de kip is dat lastig te controleren. Ik heb de paardenbiefstuk die voor 4/5 ontdooid is in de koelkast gedaan en die zal ik dan wel binnenkort opeten, maar hoe kan dit? Ik weet nu niet of ik de andere stukken wel kan eten. Als ik deze bestelling had gemist dan lijkt het mij erg sterk dat het morgen goed was aangekomen.

Hey tythor vervelend! Je hebt vaker besteld (8ste keer vermeen ik alweer :D!) dus je weet hoe hard het normaal aankomt. Zoiets is zeer maar dan ook heel erg uitzondelijk. Vooral gezien het feit dat we muscle meat met 28graden begonnen zijn en in 34 graden verzonden hebben kan je je dit voorstellen ;). Het kan door verschillende dingen komen. De meeste voorhandliggende is dat de zak een lek had doordat het bv met het tapen een stukje gemist is. Hierdoor kan warme verse lucht de zak in en dat is uiteraard dodelijk voor de temperatuur in de zak. Zoals ook in de info brief staat is het wel zo dat sommige producten al bij -10 zacht aanvoelen door de structuur, zolang de kern bevroren is in de vacuümverpakking hebben bacteriën nauwelijks kans en is verder invriezen geen probleem. Zoals op de site staat komen wij altijd 100% met passende oplossing in overleg met de klant. Pm mij even wat je niet meer durft in te vriezen of niet optijd op krijgt omdat je het nu in de koelkast al legt en we lossen meteen het op!

Laatst bewerkt:
Zolang het maar niet boven de 8 graden is geweest kun je het prima weer in de vriezer leggen toch

• #2.603
oh nice, ik hou het in de gaten! :)

:cool:

Gisteren verpakking opengemaakt en wat van gegeten, de schade valt mee. Bedankt voor de vlotte reacties en keep up the good work!

Mooi! Eet smakelijk :thumbs:

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst.
Helaas was mij tijdens het bestel proces niet opgevallen waar ik voor het afhaal punt kon kiezen.
Hopelijk kan dit nog gewijzigd worden? ik heb jullie zojuist gemaild!
Het word in ieder geval een volle vriezer :D

Ja dat is zo gewijzigd, geen probleem. Ik zal je mail zo even oppakken :). Ik voeg ook even een screenshot toe zodat je het volgende keer weet te vinden. Uit mijn hoofd is het stap 3 in het betaal proces.

Ook weer een bestelling geplaats, pakjesdienst gaat weer vloeken haha Kilo's vlees!!!

Sweet! Er gaan af en toe pakketten tussen de 20-30kg de deur uit. Ik denk dan ook altijd precies hetzelfde --> arme niet bodybuildende postbode die met zoveel kg een flat op moet, awhh... xD

Je kan je beef jerkey toch gemakkelijk zelf maken . Even opzoeken op internet, lekker met balsamico azijn !

Oei! Dat kost best veel tijd en wat vaardigheid om dat goed te krijgen hoor! In ieder geval naar mijn weten. Als je het kan is dat natuurlijk super :).

Zolang het maar niet boven de 8 graden is geweest kun je het prima weer in de vriezer leggen toch

Wanneer je het opnieuw invriest wanneer het volledig ontdooit is (8graden die je noemt, dus ook de kern volledig ontdooit is) gaat de de kwaliteit van het product achteruit. Nu zeg ik eerlijk dat ik dit verschil zelf niet merk of proef. Er moet dan ook niet een aantal dagen natuurlijk tussen zitten. Het gaat hierbij vooral over de bacterien die zich langzaam gaan ontwikkelen boven de 0 graden. Wij houden de regel aan bij Muscle Meat die door onze leveranciers gegeven is over hun eigen producten en deze is: zolang de kern van het product bevroren is, kan het zonder probleem opnieuw ingevroren worden. Om een voorbeeld te geven: stel dat je de rand van de zalmblokjes een milimeter in te drukken zijn maar het daarna hard aanvoelt, dan is invriezen geen probleem. Sommige producten zoals de hamburgers en tartaar (zie informatie brief) zijn bij -10 al volledig in te drukken door de fijne structuur. Wanneer de producten er om heen bevroren zijn weet je dat je deze onder de 0 zit en dus prima is.

Laatst bewerkt:
Hey tythor vervelend! Je hebt vaker besteld (8ste keer vermeen ik alweer :D!) dus je weet hoe hard het normaal aankomt. Zoiets is zeer maar dan ook heel erg uitzondelijk. Vooral gezien het feit dat we muscle meat met 28graden begonnen zijn en in 34 graden verzonden hebben kan je je dit voorstellen ;). Het kan door verschillende dingen komen. De meeste voorhandliggende is dat de zak een lek had doordat het bv met het tapen een stukje gemist is. Hierdoor kan warme verse lucht de zak in en dat is uiteraard dodelijk voor de temperatuur in de zak. Zoals ook in de info brief staat is het wel zo dat sommige producten al bij -10 zacht aanvoelen door de structuur, zolang de kern bevroren is in de vacuümverpakking hebben bacteriën nauwelijks kans en is verder invriezen geen probleem. Zoals op de site staat komen wij altijd 100% met passende oplossing in overleg met de klant. Pm mij even wat je niet meer durft in te vriezen of niet optijd op krijgt omdat je het nu in de koelkast al legt en we lossen meteen het op!
Oke, thanks voor de snelle reply. Ik hoop dat de producten nu nog goed zijn en daar ga ik nu van uit. Jullie zijn er in ieder geval van op de hoogte ;)

Hoeveel KG vlees past er eigenlijk maximaal in 1 doos? Heb namelijk geen zin om 2 dozen te ontvangen :-)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Te laat, al besteld met order nummer 4921‏, wordt mijn 5e bestelling ofzo?

Hoeveel KG vlees past er eigenlijk maximaal in 1 doos? Heb namelijk geen zin om 2 dozen te ontvangen :-)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Ik had laatste 13 kg in een doos. Dus hangt ervan af wat je besteld hebt ;)

Gisteren bestelling ontvangen. Handig dat de kipblokjes nu los verpakt zijn en niet meer per 2x200gram
Enige mindere was dat de hamburgers ook niet helemaal bevroren meer waren.

• #2.608

Hoi

Ik had laatste 13 kg in een doos. Dus hangt ervan af wat je besteld hebt ;)

Mooie bestelling Mathijsimo! Er past max 20kg in onze grootste doos in combinatie met onze grootste isolatie zak. Je hebt 21kg besteld. Moet wel lukken met mijn inpak skills ;), komt goed. Heb het even opgezocht. Je zevende bestelling alweer, leuk! Aan je eerste order nummer te zien was je er vanaf het begin bij :D.

Gisteren bestelling ontvangen. Handig dat de kipblokjes nu los verpakt zijn en niet meer per 2x200gram
Enige mindere was dat de hamburgers ook niet helemaal bevroren meer waren.

Ze blijven voorlopig losgeknipt. De machine is anders afgesteld. Fijn dat het goed ontvangen is. Zie de informatie brief in de doos. Door de structuur kan je ze al indrukken vanaf -10graden. Dus no worries! Het is onmogelijk dat de kipblokjes bevroren zijn en de hamburgers +5 bijvoorbeeld ;).

Ook maar weer een bestelling geplaatst :)
Heb dit keer de low-fat hamburgers erbij en ben erg benieuwd :D
ook wat fruit en groente :meal: hmm nu al trek

Ze blijven voorlopig losgeknipt. De machine is anders afgesteld. Fijn dat het goed ontvangen is. Zie de informatie brief in de doos. Door de structuur kan je ze al indrukken vanaf -10graden. Dus no worries! Het is onmogelijk dat de kipblokjes bevroren zijn en de hamburgers +5 bijvoorbeeld ;).

Vond het al vreemd idd, duidelijk zo, thanks! :thumb:

Nice, over het algemeen eet ik (+ mijn vriendin) altijd jullie vlees. Topkwaliteit!

MM, ik zie dat de runderkogelbiefstuk tijdelijk op is. Wanneer is deze weer op voorraad?

• #2.613
Ook maar weer een bestelling geplaatst :)
Heb dit keer de low-fat hamburgers erbij en ben erg benieuwd :D
ook wat fruit en groente :meal: hmm nu al trek

Leuk Sgt Skip! Je derde bestelling alweer of niet :)? Leuk dat je een ander product gaat proberen.

Vond het al vreemd idd, duidelijk zo, thanks! :thumb:

:thumbs:

Nice, over het algemeen eet ik (+ mijn vriendin) altijd jullie vlees. Topkwaliteit!

Super om te lezen Mathijsimo :). Als het goed is heb je het pakket vanavond al ontvangen.

MM, ik zie dat de runderkogelbiefstuk tijdelijk op is. Wanneer is deze weer op voorraad?

Hoi Majrim. Wij krijgen elke donderdag om 16:00 de biefstukken van rund en paard geleverd. Het is deze week onvoorstelbaar hard gelopen en vandaar dat dit uitverkocht is. De voorraad/bestelling is verhoogd en dit zal dan ook niet snel meer gebeuren. Je kunt deze vanaf aanstaande donderdag 16:00 weer bestellen!

alles ontvangen, zware doos!

Ben erg benieuwd naar de Grain Fed burgers!! vrijdag maar eens proberen.

Leuk Sgt Skip! Je derde bestelling alweer of niet :)? Leuk dat je een ander product gaat proberen.

Vierde zelfs! Ben erg tevreden en er staan zoveel lekkere dingen op de site. Probeer nu gewoon veel.
Kip is mijn standaard bestelling. Lekker makkelijk rijst koken, kip even in de wok en smullen maar :D

Beste Scoob,

ik heb onlangs een bestelling ontvangen en ben er zeer tevreden van, echter weet ik niet hoe ik de cold/hot packs kan vernietigen, in de vuilbak gooien is een optie maar ze wegen nogal veel, ik dacht dat ze gevuld waren met water maar dat is niet zo en de substantie smelt niet gewoon weg...

Zijn er hier ook mensen die de zoete aardappel van Musclemeat bakken? Gewoon in de koekenpan? Is dat te vergelijken met bijv. aardappelblokjes die je in de supermarkt koopt qua structuur?

Wel lekker?

Terug
Naar boven