- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb gister een bestelling geplaatst (#4865), deze is vandaag om 19:00 uur geleverd. Helaas waren delen van de paardenbiefstuk ontdooid. Eén was bijna helemaal buigbaar (ong 4/5 deel, behalve helemaal in het midden), en andere stukken waren voor 1/3 of minder ontdooid. Ook was van 1 tonijnsteak een deel dat uitsteekt ontdooid, ik denk zo'n 1/5 deel. De rest van de bestelling was voor zover ik weet wel ontdooid, maar bij de kip is dat lastig te controleren. Ik heb de paardenbiefstuk die voor 4/5 ontdooid is in de koelkast gedaan en die zal ik dan wel binnenkort opeten, maar hoe kan dit? Ik weet nu niet of ik de andere stukken wel kan eten. Als ik deze bestelling had gemist dan lijkt het mij erg sterk dat het morgen goed was aangekomen.
Hey tythor vervelend! Je hebt vaker besteld (8ste keer vermeen ik alweer
!) dus je weet hoe hard het normaal aankomt. Zoiets is zeer maar dan ook heel erg uitzondelijk. Vooral gezien het feit dat we muscle meat met 28graden begonnen zijn en in 34 graden verzonden hebben kan je je dit voorstellen
. Het kan door verschillende dingen komen. De meeste voorhandliggende is dat de zak een lek had doordat het bv met het tapen een stukje gemist is. Hierdoor kan warme verse lucht de zak in en dat is uiteraard dodelijk voor de temperatuur in de zak. Zoals ook in de info brief staat is het wel zo dat sommige producten al bij -10 zacht aanvoelen door de structuur, zolang de kern bevroren is in de vacuümverpakking hebben bacteriën nauwelijks kans en is verder invriezen geen probleem. Zoals op de site staat komen wij altijd 100% met passende oplossing in overleg met de klant. Pm mij even wat je niet meer durft in te vriezen of niet optijd op krijgt omdat je het nu in de koelkast al legt en we lossen meteen het op!
Laatst bewerkt:

hmm nu al trek