AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gisteren de 4 kilo kip binnen gekomen, smaakt goed! En wat een gemakzucht als student zijnde :D.

• Topic Starter Topic Starter
Musclemeat Steak Before....
25t9pb5.jpg

And after the Grill....
2p8j6.jpg

:cool: Nice Erwin! Plaatje zou zo op de site kunnen! Krijg er zelf honger van maar zit al aan de Muscle Meat kip hier terwijl ik typ haha.

Hoe werkt dit als je nu niet thuis bent?

Indien je buren wel thuis zijn wordt het hier afgeleverd. Als je 100% weet dat je niet thuis zult zijn de volgende dag raden wij pakje gemak aan. Hiermee kan je het via onze site laten bezorgen op een afhaalpunt zoals de AH, Prima, Bruna en nog veel meer bij jou in de buurt. Ook kan je het na 18:00 nog ophalen vaak! De tijden van de winkel staan erbij als je het proces volgt.

Sorry las het net al iets te snel gevraagd wel een vraag over en kogelbiefstuk rund is dit nu ook al klaar zoals de kip of moet dit nog wel gebakken worden?

De kogebiefstukken krijg je bevroren, gevacumeerd per 200gr aangeleverd. Zie het plaatje hieronder. Je moet het zoals je gewend bent nog zelf bakken. Alleen de gekookte kipblokjes zijn direct eetbaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren de 4 kilo kip binnen gekomen, smaakt goed! En wat een gemakzucht als student zijnde :D.

:thumbs: gemak dient de mens! Helemaal voor deze prijs :D.

De datum is bekent voor de licht gezouten kip. Woensdag 21 augustus is het weer beschikbaar om besteld te worden!

van de week de kip en de paardenbiefstuk binnengekregen. De kip smaakte gewoon normaal goed, ik begrijp de reacties niet helemaal van ooo, hoe heb ik al die jaren die meuk kunnen eten, het is wel goed te eten maar niet perse beter dan normale kip. Wel is het natuurlijk een stuk makkelijker als je het gebruikt door je salades en warme maaltijden.

De paardenbiefstuk was geen onverdeeld succes. Ik heb deze goed gebakken, maar het eerste stuk was behoorlijk taai, totaal niet mals. Ik dacht wat heb ik nou weer gekocht. Maar gelukkig, en beetje apart, was de andere stuk van de biefstuk goed mals. Misschien dat er aan de ene kant veel vocht was verloren met ontdooien, of gewoon niet goed afgesneden van het paard door de slager, waardoor je een taai stuk vlees erbij kreeg.

Verder wel gewoon tevreden enzo, alleen naar nu weer blijkt beter je best doen met snel leveren, door betere voorraadbeheersing.

Als je je pakje zaterdagmorgen op wil hallen kun je dus donderdag na 15uur je bestelling plaatsen?

van de week de kip en de paardenbiefstuk binnengekregen. De kip smaakte gewoon normaal goed, ik begrijp de reacties niet helemaal van ooo, hoe heb ik al die jaren die meuk kunnen eten, het is wel goed te eten maar niet perse beter dan normale kip. Wel is het natuurlijk een stuk makkelijker als je het gebruikt door je salades en warme maaltijden.

De paardenbiefstuk was geen onverdeeld succes. Ik heb deze goed gebakken, maar het eerste stuk was behoorlijk taai, totaal niet mals. Ik dacht wat heb ik nou weer gekocht. Maar gelukkig, en beetje apart, was de andere stuk van de biefstuk goed mals. Misschien dat er aan de ene kant veel vocht was verloren met ontdooien, of gewoon niet goed afgesneden van het paard door de slager, waardoor je een taai stuk vlees erbij kreeg.

Verder wel gewoon tevreden enzo, alleen naar nu weer blijkt beter je best doen met snel leveren, door betere voorraadbeheersing.

Hey gaultier, bedankt voor je uitgebreide review!

''het is wel goed te eten maar niet perse beter dan normale kip. Wel is het natuurlijk een stuk makkelijker als je het gebruikt door je salades en warme maaltijden.''

Fijn dat het bevalt :).

''was de andere stuk van de biefstuk goed mals.''

Elk stukje is weer net anders. Ook elk dier. Er zal altijd een stuk tussen kunnen zitten die wat minder is dan de rest. Omdat wij ons alleen focussen op het kogel deel van het dier ligt de standaard van malsheid wel erg hoog. Onze eigen ervaring is dan 1 op de 20 stukken iets minder is. Dat heb je dan ook gemerkt dat de andere stukken goed waren :) mals.

''Verder wel gewoon tevreden enzo''

:thumbs:

''Misschien dat er aan de ene kant veel vocht was verloren met ontdooien, of gewoon niet goed afgesneden van het paard door de slager, waardoor je een taai stuk vlees erbij kreeg.''

Op zich als je de kogelbiefstuk langszaam laat ontdooien gaat er niks mis met het vocht in het vlees. Het is inderdaad belangrijk dat er goed van de kogel gesneden wordt. Tegen of met de vezels mee maakt een gigantisch verschil.

''door betere voorraadbeheersing.''

We doen ons best en breiden steeds meer uit op de achtergrond :). Zo worden de voorraden steeds groter en groter. Soms gaat het absurd hard tegen alle verwachtingen in. Zo was licht gezout eerst totaal niet populair en een week geleden werd er alleen maar licht gezout besteld.

Als je je pakje zaterdagmorgen op wil hallen kun je dus donderdag na 15uur je bestelling plaatsen?

Ja dat klopt. Onze pakketten blijven 48uur bevroren dus je kan er ook voor kiezen dat wij het donderdag versturen, dan weetje 100% zeker dat het er zaterdag ligt.

3 kg kip en 1 kg rundsteak besteld :thumbs:

Kan je de kip ook bakken?

3 kg kip en 1 kg rundsteak besteld :thumbs:

Mooi, wordt maandag verstuurd!

De bedoeling van de gekookte kipblokjes is dat je er geen werk meer aan hebt (snijden koken handen wassen). Je kan het dus op het laatste moment bij je maaltijd gooien in de pan of door warm eten husselen. Op deze manier maakt de omgeving de kip warm. Los bakken raden wij niet aan, omdat het al gaar is, je dan voor een tweede keer vocht eruit gaat halen en de malsheid minder wordt hierdoor. Ook kan je het koud door salade bijvoorbeeld heen doen.

Kan de kipblokjes ook gewoon in de magnetron even opwarmen neem ik aan?

gaan jullie in de toekomst ook gewone kipfilet verkopen?

Ik ben een grote fan van kalkoenfilet.
Het is welliswaar wat duurder dan kipfilet, maar ook heel wat sappiger, smakelijker, lekkerder.

Hebben jullie enige plannen om kalkoenfilet/blokjes in jullie gamma op te nemen?

Ik ga weer eens klagen!

Is er al meer duidelijkheid over de beef burgers?
Ik moet bijna weer opnieuw bestellen maar wil mijn pa 1 kilo beefburgers geven aangezien die gek op hamburgers is haha.

Ja schiet eens op met die Beefburgers! Dan ga ik ook een bestelling plaatsen :D

Kan de kipblokjes ook gewoon in de magnetron even opwarmen neem ik aan?

Dit is hetzelfde verhaal als over de kipfilet bakken :). Het gaat erom dat je niet teveel vocht uit de gekookte kipblokjes nog haalt. Als je de magnetron dus op 1000wat zet, de kipblokjes los op een bord en teveel seconde erin doet, dan zal er niks meer van overblijven. Doe je het door een maaltijd, waardoor de straling verdeeld wordt dan gaat dit wel goed. Wil je het los opwarmen in de magnetron, dan kan het beste zelf testen door eerst de blokjes koud te proeven, dan weet je hoe mals ze zijn en kan je makkelijker na gaan of je te ver met je magentron bent gegaan of niet.

gaan jullie in de toekomst ook gewone kipfilet verkopen?

Dan kan je net zo goed naar de winkel gaan?
De kracht van MM is dat je het zelf niet hoeft te doen, koken, snijden, afwassen etc.

Dat is idd de kracht van de gekookte kipblokjes. Als we voor een mooie prijs kunnen zorgen voor losse kipfilets denk ik dat mensen het er wel los bij gaan bestellen :).

Dit is kipfilet, in blokjes.

Maar wel direct eetbaar (gekookt)! :D

Ik ben een grote fan van kalkoenfilet.
Het is welliswaar wat duurder dan kipfilet, maar ook heel wat sappiger, smakelijker, lekkerder.

Hebben jullie enige plannen om kalkoenfilet/blokjes in jullie gamma op te nemen?

Ik ga weer eens klagen!

Is er al meer duidelijkheid over de beef burgers?
Ik moet bijna weer opnieuw bestellen maar wil mijn pa 1 kilo beefburgers geven aangezien die gek op hamburgers is haha.

Ja schiet eens op met die Beefburgers! Dan ga ik ook een bestelling plaatsen :D

Goed jullie enthousiasme te zien :D, maar het spijt me dbb-ers! Er is besloten niks vrij te geven totdat het werkelijk in de webwinkel ligt. We zijn met echt hele mooie producten bezig. Ook een aantal unieke die niet in supermarkten/winkels verkrijgbaar zijn. Ik moet het hier even bij laten...

Laatst bewerkt:
eta?

Goed jullie enthousiasme te zien :D, maar het spijt me dbb-ers! Er is besloten niks vrij te geven totdat het werkelijk in de webwinkel ligt. We zijn met echt hele mooie producten bezig. Ook een aantal unieke die niet in supermarkten/winkels verkrijgbaar zijn. Ik moet het hier even bij laten...

34168220.jpg

donderdag na 4 uur besteling geplaatst zaterdag morgen netjes ingepakt en bevroren binne gekregen.

helemaal top, ga dalijk de eerste biefstuk proberen,ben benieuwt ,ziet er wel al heel goed uit !

Terug
Naar boven