H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Musclemeat Steak Before....
![]()
And after the Grill....
![]()
Nice Erwin! Plaatje zou zo op de site kunnen! Krijg er zelf honger van maar zit al aan de Muscle Meat kip hier terwijl ik typ haha.Sorry las het net al iets te snel gevraagd wel een vraag over en kogelbiefstuk rund is dit nu ook al klaar zoals de kip of moet dit nog wel gebakken worden?
Gisteren de 4 kilo kip binnen gekomen, smaakt goed! En wat een gemakzucht als student zijnde.
.van de week de kip en de paardenbiefstuk binnengekregen. De kip smaakte gewoon normaal goed, ik begrijp de reacties niet helemaal van ooo, hoe heb ik al die jaren die meuk kunnen eten, het is wel goed te eten maar niet perse beter dan normale kip. Wel is het natuurlijk een stuk makkelijker als je het gebruikt door je salades en warme maaltijden.
De paardenbiefstuk was geen onverdeeld succes. Ik heb deze goed gebakken, maar het eerste stuk was behoorlijk taai, totaal niet mals. Ik dacht wat heb ik nou weer gekocht. Maar gelukkig, en beetje apart, was de andere stuk van de biefstuk goed mals. Misschien dat er aan de ene kant veel vocht was verloren met ontdooien, of gewoon niet goed afgesneden van het paard door de slager, waardoor je een taai stuk vlees erbij kreeg.
Verder wel gewoon tevreden enzo, alleen naar nu weer blijkt beter je best doen met snel leveren, door betere voorraadbeheersing.
.
mals.
. Zo worden de voorraden steeds groter en groter. Soms gaat het absurd hard tegen alle verwachtingen in. Zo was licht gezout eerst totaal niet populair en een week geleden werd er alleen maar licht gezout besteld.Als je je pakje zaterdagmorgen op wil hallen kun je dus donderdag na 15uur je bestelling plaatsen?
gaan jullie in de toekomst ook gewone kipfilet verkopen?
ik bedoel gewone kipfilet die ongekookt is en je zelf nog kan bakken
Kan de kipblokjes ook gewoon in de magnetron even opwarmen neem ik aan?
. Het gaat erom dat je niet teveel vocht uit de gekookte kipblokjes nog haalt. Als je de magnetron dus op 1000wat zet, de kipblokjes los op een bord en teveel seconde erin doet, dan zal er niks meer van overblijven. Doe je het door een maaltijd, waardoor de straling verdeeld wordt dan gaat dit wel goed. Wil je het los opwarmen in de magnetron, dan kan het beste zelf testen door eerst de blokjes koud te proeven, dan weet je hoe mals ze zijn en kan je makkelijker na gaan of je te ver met je magentron bent gegaan of niet. gaan jullie in de toekomst ook gewone kipfilet verkopen?
Dan kan je net zo goed naar de winkel gaan?
De kracht van MM is dat je het zelf niet hoeft te doen, koken, snijden, afwassen etc.
.
Ik ben een grote fan van kalkoenfilet.
Het is welliswaar wat duurder dan kipfilet, maar ook heel wat sappiger, smakelijker, lekkerder.
Hebben jullie enige plannen om kalkoenfilet/blokjes in jullie gamma op te nemen?
Ik ga weer eens klagen!
Is er al meer duidelijkheid over de beef burgers?
Ik moet bijna weer opnieuw bestellen maar wil mijn pa 1 kilo beefburgers geven aangezien die gek op hamburgers is haha.
Ja schiet eens op met die Beefburgers! Dan ga ik ook een bestelling plaatsen![]()
, maar het spijt me dbb-ers! Er is besloten niks vrij te geven totdat het werkelijk in de webwinkel ligt. We zijn met echt hele mooie producten bezig. Ook een aantal unieke die niet in supermarkten/winkels verkrijgbaar zijn. Ik moet het hier even bij laten...Goed jullie enthousiasme te zien, maar het spijt me dbb-ers! Er is besloten niks vrij te geven totdat het werkelijk in de webwinkel ligt. We zijn met echt hele mooie producten bezig. Ook een aantal unieke die niet in supermarkten/winkels verkrijgbaar zijn. Ik moet het hier even bij laten...