MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik vind de zoete aardappel wat minder zoet dan die ik zelf bij de AH haal. maar je kan er mee doen wat je wilt, bakken, stoven, in de oven (rijmt). Smaak is prima, doe er zelf nog wat kaneel over.

Was mijn eerste ervaring met zoete aardappels. Vind ze prima te doen! Gisteren even kort aanbakken, daarna in de oven met wat olie erover, beetje peper en zout en wat geraspte kaas. :thumbs:

Weet niet of de vraag al eens gesteld is: maar komt er geen betalingsmogelijkheid met eenmalige machtiging?

Wilde vandaag gaan bestellen, maar waren precies de Gekookte kipblokjes en de Runder Kogelbiefstuk uitverkocht:( wanneer is dit weer leverbaar? (ongeveer).

vandaag mijn bestelling binnen, alles was nog bevroren en goed ingepakt.
Super blij mee, en het paste net aan in de vriezer.
Zojuist de low fat hamburger gegeten, Heerlijk!

Ben benieuwd naar de rest!

2e bestelling net in de vriezer gestopt. Bestelling was volledig in orde :thumbs:
Benieuwd hoe de vetvrije hamburgers gaan smaken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.627
Beste Scoob,

ik heb onlangs een bestelling ontvangen en ben er zeer tevreden van, echter weet ik niet hoe ik de cold/hot packs kan vernietigen, in de vuilbak gooien is een optie maar ze wegen nogal veel, ik dacht dat ze gevuld waren met water maar dat is niet zo en de substantie smelt niet gewoon weg...

Hey Memomly. Goede vraag! Misschien moeten we dat ook even vermelden ergens op de site. Al onze verpakking zijn afbreekbaar. De cold/hot packs is een mix van water en een polymeer wat een gel substantie geeft. Deze gel cooled beter dan water op zichzelf. Het is hetzelfde 'spul' wat in luiers/pampers gebruikt wordt om vocht de absorberen. Geen zorgen dus!

Zijn er hier ook mensen die de zoete aardappel van Musclemeat bakken? Gewoon in de koekenpan? Is dat te vergelijken met bijv. aardappelblokjes die je in de supermarkt koopt qua structuur?

Ik vind de zoete aardappel wat minder zoet dan die ik zelf bij de AH haal. maar je kan er mee doen wat je wilt, bakken, stoven, in de oven (rijmt). Smaak is prima, doe er zelf nog wat kaneel over.

Was mijn eerste ervaring met zoete aardappels. Vind ze prima te doen! Gisteren even kort aanbakken, daarna in de oven met wat olie erover, beetje peper en zout en wat geraspte kaas. :thumbs:

Wauw jullie stoppen er nog wel werk in :D. Ik ben echt blij met dat ze al voorgegaard zijn. Paar minuten stomen en klaar om mee te nemen! Zal zelf ook eens bakken ermee, kijken wat voor effect dit heeft. Thnx voor reviews! Willen jullie dit bij beoordelingen misschien zetten zodat mensen buiten DBB het ook lezen? We kunnen wel wat reviews gebruiken per product :).

Weet niet of de vraag al eens gesteld is: maar komt er geen betalingsmogelijkheid met eenmalige machtiging?

Nee nog niet gesteld. Niet op korte termijn.

Wilde vandaag gaan bestellen, maar waren precies de Gekookte kipblokjes en de Runder Kogelbiefstuk uitverkocht:( wanneer is dit weer leverbaar? (ongeveer).

We zijn een beetje over de kop gegaan de afgelopen twee weken. Wat alleen maar super is natuurlijk :D, maar de voorraad moet weer flink omhoog per batch en daar zijn we mee bezig. De biefstukken zijn inmiddels aangevuld. De naturel gekookte kipblokjes moeten helaas nog even wachten. Zodra ik meer weet zal ik het melden hier.

2e bestelling net in de vriezer gestopt. Bestelling was volledig in orde :thumbs:
Benieuwd hoe de vetvrije hamburgers gaan smaken!

vandaag mijn bestelling binnen, alles was nog bevroren en goed ingepakt.
Super blij mee, en het paste net aan in de vriezer.
Zojuist de low fat hamburger gegeten, Heerlijk!

Ben benieuwd naar de rest!

:thumbs: goed om te lezen nonamek en Revobol! Eet smakelijk alvast :eating:, allebei aan de low fat hamburger!

Olivier hebben jullie al eens gekeken naar het werken met Afterpay? Lijkt me het overwegen waard ook met het oog op de toekomst.

In een woord top! Echt een verademing , om niet meer te hoeven koken om 10 uur in de avond. En de kip smaakt zeer goed! Ik ga blijven bestellen!

Ik heb vorige week m'n eerste bestelling gedaan omdat ik een warm middagmaal zocht voor op het werk.
's Avonds doe ik een zakje gezouten kip, portie basmati of spirelli en een portie van één van de groentenmixen in een doos geschikt voor microgolfoven. Beetje bijkruiden eventueel. Dan 2min, omroeren, nog 1 min en klaar!
Ga zeker blijven bestellen! Volgende keer ook paardenbiefstuk.

Oproep! Maak ook een optie voor gekookte zalmblokjes als afwisseling.

:thumbs: mooi edwardg. Wij zijn ook blij met de goede afloop. Zou erg jammer geweest zijn als 3 producten weg moesten die goed lopen / vraag naar is.

Hey Kaasdief. Leuke eerste bestelling meteen! Ik denk dat de desbetreffende inpakker 1x 1kg heeft gelezen ipv 1x 1doos. Excuus hiervoor! Komt het uit als we het vandaag nasturen i.v.m. ontvangst nemen? Ik stuur je wel even een pm hierover.

Top man, alles goed ontvangen. Kip en burgers smaken goed :meal:

He ScoobzOr
zijn de licht gezouten stevige kipblokjes eruit? Ik zie dat de Toscaanse wel de stevige variant is maar bij de licht gezouten niet meer een keuze te maken is tussen stevige en normale. Welke variant is nu de standaard?

pas weer een bestelling gedaan, topservice.
ook voor het eerst de hamburgers geprobeerd, heerlijke burgers
runderkogelbiefstuk is ook heerlijk! wel even doormidden snijden anders bak je ze niet lekker door

Vraagje: Hoelang blijven die rauwe bevroren kipfilets houdbaar als je ze eenmaal uit de vriezer en in de koelkast hebt gelegd? Ik heb er donderdagavond twee uitgelegd, ze ruiken wat vreemd namelijk (maar 't is en blijft rauw vlees natuurlijk).

Waneer zijn de gekookte kipblokjes er weer? Ook de groente goldmix is uitverkocht.

Vis de laatste tijd wel erg vaak achter het net qua bestellingen. Misschien over de gehele breedte wat meer voorraad aanhouden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.638
Die hamburgers zijn echt super! Zijn prima gekruid, al zeg ik het zelf, en een sausje heb je daardoor niet eens nodig.

:thumbs: mooi sgt skip!

Olivier hebben jullie al eens gekeken naar het werken met Afterpay? Lijkt me het overwegen waard ook met het oog op de toekomst.

Zal je tip meenemen in de volgende vergadering :). Zo ver geen plannen er voor op korte termijn.

In een woord top! Echt een verademing , om niet meer te hoeven koken om 10 uur in de avond. En de kip smaakt zeer goed! Ik ga blijven bestellen!

:D super Bas M! Fijn dat het zo goed bevalt.

Ik heb vorige week m'n eerste bestelling gedaan omdat ik een warm middagmaal zocht voor op het werk.
's Avonds doe ik een zakje gezouten kip, portie basmati of spirelli en een portie van één van de groentenmixen in een doos geschikt voor microgolfoven. Beetje bijkruiden eventueel. Dan 2min, omroeren, nog 1 min en klaar!
Ga zeker blijven bestellen! Volgende keer ook paardenbiefstuk.

Oproep! Maak ook een optie voor gekookte zalmblokjes als afwisseling.

Sneller een maaltijd dan dit zelf bereiden kan niet :D Nice willem85! Het zou dan gerookte zalm worden. De prijs per kg ligt hiervan wel echt een stuk hoger, ook als je kijkt naar de supermarkt... weet niet of het voor deze doelgroep dat nog wel 'nuttig' is.

Top man, alles goed ontvangen. Kip en burgers smaken goed :meal:

:thumbs: mooi kaasdief!

He ScoobzOr
zijn de licht gezouten stevige kipblokjes eruit? Ik zie dat de Toscaanse wel de stevige variant is maar bij de licht gezouten niet meer een keuze te maken is tussen stevige en normale. Welke variant is nu de standaard?

Stevig naturel en licht gezout zijn weg. De naturel en licht gezout 'normaal' zijn sterk verbeterd sinds februari. Ze vallen niet meer uit elkaar als eerst en zijn malser. Ik weet zeker als je deze nu besteld je tevreden zal zijn t.o.v. de stevige die je had. Stevig toscaans zal blijven.

pas weer een bestelling gedaan, topservice.
ook voor het eerst de hamburgers geprobeerd, heerlijke burgers
runderkogelbiefstuk is ook heerlijk! wel even doormidden snijden anders bak je ze niet lekker door

Omnom! :p

Vraagje: Hoelang blijven die rauwe bevroren kipfilets houdbaar als je ze eenmaal uit de vriezer en in de koelkast hebt gelegd? Ik heb er donderdagavond twee uitgelegd, ze ruiken wat vreemd namelijk (maar 't is en blijft rauw vlees natuurlijk).

Op onze productpagina staat 2 dagen en dit zou ik ook zeker aanhouden bij dit rauwe product!

Waneer zijn de gekookte kipblokjes er weer? Ook de groente goldmix is uitverkocht.

Vis de laatste tijd wel erg vaak achter het net qua bestellingen. Misschien over de gehele breedte wat meer voorraad aanhouden?

Ah dat is net even pech hebben. Het is de afgelopen maanden niet voorgekomen dat de kipblokjes uitverkocht zijn geweest! Ze worden in ieder geval net als de goldmix binnen een week altijd aangevuld. In dit geval:

Gekookte kipblokjes (naturel): dinsdag 16:00 online.
Goldmix: vandaag om 16:00 online.

Wellicht een idee om te kijken of je een of meerdere notenmixen aan kan bieden? Is maar een idee haha

Terug
Naar boven