Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net bestelling gedaan, kipfilets voor te proberen, wat fruit voor in de blender en een groentepakketje om te proberen, ben benieuwd! wou eerst ook burgers maar zag dat mn vriezer te vol zit haha
Alleen het pakjegemak werkte niet bij mij, dunno of daar meer problemen mee zijn? alles ging goed totdat ik op bevestigen klik bij de locatie, daar gebeurde niks dus ik heb het in de opmerking als adres toegevoegd.

nummer 573 eet morgen lekker kip van musclemeatHey Scoob,
ik heb net kip besteld, en aangezien ik op de derde etage van huisnr 57 woon heb ik achter het adres 57-3 gezet. Weet niet hoe dat normaal gedaan wordt dus ik geef het voor de zekerheid door, dan kan je dat evt aanpassen, dat ze straks niet bij nr 573 bezorgen, want die is er wss ook (hele lange straat is t..)
warme groenten michiel

als ze aan mijn kip komen ga ik the hound style op ze af /GoT
Wellicht een idee om te kijken of je een of meerdere notenmixen aan kan bieden? Is maar een idee haha
Dat zou mssgn wel een goeie zijn ja, neem ik ze sowieso af![]()
.net bestelling gedaan, kipfilets voor te proberen, wat fruit voor in de blender en een groentepakketje om te proberen, ben benieuwd! wou eerst ook burgers maar zag dat mn vriezer te vol zit haha
Alleen het pakjegemak werkte niet bij mij, dunno of daar meer problemen mee zijn? alles ging goed totdat ik op bevestigen klik bij de locatie, daar gebeurde niks dus ik heb het in de opmerking als adres toegevoegd.
Fruin en groenten gaan je zeker bevallen! Ik hoef iig geen roerbakgroenten van de appie meer![]()
Hey Scoob,
ik heb net kip besteld, en aangezien ik op de derde etage van huisnr 57 woon heb ik achter het adres 57-3 gezet. Weet niet hoe dat normaal gedaan wordt dus ik geef het voor de zekerheid door, dan kan je dat evt aanpassen, dat ze straks niet bij nr 573 bezorgen, want die is er wss ook (hele lange straat is t..)
warme groenten michiel
als ze aan mijn kip komen ga ik the hound style op ze af /GoT
! In ieder geval heel goed dat je mij bericht. Dit gaat inderdaad niet goed. Als je het belangrijk vindt dat de postbode Etage 3 weet kan je dit het beste in je opmerking zetten. Wij schrijven zulke opmerking dan op de doos. Ik ga je huisnummer naar 57 veranderen.Net mn eerste paardenbiefstuk op. Smaak was goed, als je niet weet dat het paard is dan zal iemand het niet onderscheiden van runderbiefstuk denk ik. Structuur iets zachter, maar bleef lekker sappig
Vraagje over de beef jerky en vergeef me als het al beantwoord is: Zal het product minder carbs bevatten dan de andere commerciële merken zoals o.a. Jack Link's? Die bevat namelijk 1/5 suiker...![]()
!Vanmorgen is mn eerste bestelling netjes aangekomen! Ben benieuwd hoe het gaat smaken allemaal..
Service is super in ieder geval. 20 uur na de bestelling had ik het al binnen!
de eerste zak tonijn was van erg goede kwaliteit.
De tweede zak tonijn is ronduit smerig. Als de tonijn ontdooit is komt er al een enorme visgeur vanaf, en na het bereiden is er een penetrante smaak van vis aan de tonijn. Volgens internet komt dit als de tonijn niet meer vers genoeg is.
Erg jammer ik dacht dat ik een goede had qua tonijn voor een spotprijs
mooi. Hoor het wel!
Excuus voor het ongemak. Ik denk niet dat er bepaald zorgen over de kwaliteit gemaakt hoeft te worden als je weet hoeveel tonijn er de afgelopen maanden door heen is gegaan met geen 1 klacht en alleen maar complimenten. Het is voor ons zeer belangrijk zoiets als dit te weten zodat we dit door kunnen spelen naar onze leverancier. Uiteraard gaan we geen ''stinkende'' tonijn verkopen. Daar hebben wij niks aan en als helemaal niet de klant. Mail mij even op info@musclemeat.nl met je bestelnummer en we maken het uiteraard goed! Je kan gewoon door blijven bestellen met de tonijn want tot nu toe is alle ervaring van iedereen zoals zak nummer 1. Ik ga er van uit dat je het niet langer dan twee dagen ontdooit in je koelkast hebt laten liggen. Als je nog een stuk uit die zak hebt zouden wij deze graag willen hebben. De tonijn wordt na vangst en snijden meteen ingevroren en is juist daardoor extra vers.
.Hey Scoob. Enig idee wanneer je weer paardenbeef hebt? Mijne is bijna op en ik wil niet terug naar kip van de supermarkt![]()
Net de low-fat hamburger s geprobeerd. Erg lekker stevig voor zo weinig vet, geslaagde productie.
Ik vind alleen de kruiding niet zo. Is het misschien een idee om ze ook naturel te verkopen?