MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

:D! In ieder geval heel goed dat je mij bericht. Dit gaat inderdaad niet goed. Als je het belangrijk vindt dat de postbode Etage 3 weet kan je dit het beste in je opmerking zetten. Wij schrijven zulke opmerking dan op de doos. Ik ga je huisnummer naar 57 veranderen.
Zie de doos net staan dus hij is binnen gekomen! Danku

Scoob, ik was nog net op tijd? Ben morgen thuis en mijn vriezertje schreeuwt om wat vlees.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.663
Sinds een aantal weken heb ik de vriezer vol liggen met jullie naturel kipblokjes, die met toscaanse kruiden en de noorse zalm blokjes. Kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk en makkelijk is :thumb:

Makkelijk te bereiden. Smaakt heerlijk en een mooie prijs. Vooral de zalm, niet te vergelijken met een blikje zalm uit je lokale supermarkt zowel qua prijs als qua smaak.

Wauw, super compliment Cman! Bedankt :). Tof om te lezen.

Hmm zalm gaat ook bij mijn volgende bestelling als ik het zo hoor :D De toscaanse blokjes zijn indd erg lekker!

Zit het toevallig zelf nu de zalm te eten met pasta en country gril (kant en klare groente) :D.

Ik moet zeggen, die toscaanse kipblokjes "stevig" vind ik tot nu toe het beste en lekkerste product (even los van de hamburgers) die je hebt liggen! zo veel beter dan de normale blokjes :) ik zit te smullen!!

:thumbs: mooi Mathijsimo! De naturel kan je ook fijn op smaak brengen. Alleen wel een kruiden vinden die net zo lekker is als onze Toscaans :D.

Net de low-fat hamburger s geprobeerd. Erg lekker stevig voor zo weinig vet, geslaagde productie.

Ik vind alleen de kruiding niet zo. Is het misschien een idee om ze ook naturel te verkopen?

Fijn dat de structuur bevalt. We horen niet vaak dat de kruiden niet zo is! Alles kan, maar we focussen eerst op andere producten. Wellicht een goede tip voor verder in dit jaar :).

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Scoob, ik was nog net op tijd? Ben morgen thuis en mijn vriezertje schreeuwt om wat vlees.

''Yeah buddy'', je was op tijd. 14:59 to be exact xD. Wordt as we speak ingepakt. Bedankt voor de mooie order!

Grill bevalt uitstekend! Evenals de Paardenbiefstuk tartaar/red pepper die ik inmiddels op heb. Wat ik vooral ideaal vind is de snelheid waarmee je het vlees klaar hebt. Grill warmt in no time op en het vlees is ook zo klaar. Ideaal als je geen zin hebt om moeilijk te doen na het sporten. En mijn vriendin eet al heel de week paninis van de grill haha. Oftewel bedankt! Top service. Ga zeker opnieuw bestellen!

Leuke bestelling JoeyC, bedankt! De knop werkt inderdaad niet. Je moet zelf het het adres even overkopieren in de balken... erg triest I know... noodoplossing.

t was gisteren goed binnen gekomen! ziet er goed uit allemaal

heb alleen een vraag, prikken jullie bewust gaatjes in de zakken fruit om lucht oid er uit te laten? zaten kleine gaatjes aan de zijkant bij beide zakken maar we wisten niet goed of dat nou bewust of onbewust gedaan is

• #2.666
Grill bevalt uitstekend! Evenals de Paardenbiefstuk tartaar/red pepper die ik inmiddels op heb. Wat ik vooral ideaal vind is de snelheid waarmee je het vlees klaar hebt. Grill warmt in no time op en het vlees is ook zo klaar. Ideaal als je geen zin hebt om moeilijk te doen na het sporten. En mijn vriendin eet al heel de week paninis van de grill haha. Oftewel bedankt! Top service. Ga zeker opnieuw bestellen!

Precies mijn persoonlijke mening :). Ideaal vooral als je geen zin in moeite hebt zoals na een training. Er onder en heel snel klaar. Lache dat je vriendin het ook gebruikt!

t was gisteren goed binnen gekomen! ziet er goed uit allemaal

heb alleen een vraag, prikken jullie bewust gaatjes in de zakken fruit om lucht oid er uit te laten? zaten kleine gaatjes aan de zijkant bij beide zakken maar we wisten niet goed of dat nou bewust of onbewust gedaan is

Mooi JoeyC!

De gaatjes zitten vrijwel in alle groente fruit en carb zakken. Dit is om te zorgen dat de zak niet 'ontploft'. Sommige bestelling hebben toch een behoorlijk gewicht van tussen de 20-30kg. Als de lucht niet weg kan en dit gewicht aan vlees er op duwt in combinatie met postbezorgers die met pakketten gooien dan zou dit niet goed gaan. Bij de fruit zakken is het beste om de zak in de vriezer te bewaren en er uit te halen wat je later wilt gaan eten. Fruit verliest toch wel wat vocht als je de gehele zak in de koelkast laat ontdooien en dit kan dan uit de gaatjes gaan.

Fijn dat het opgelost is en bedankt voor je nieuwe tonijn bestelling alvast :).

Hey Stunna. Het komt door wat op onze fb staat. Door het paarden ''gedoe'' door Kassa lopen we een week achter op voorraad op de paardenbiefstuk. We wouden eerst het verhaal duidelijk krijgen voordat er een nieuwe batch besteld werd. Vandaar dat hij even op uitverkocht staat. Deze is vanaf donderdag 16:00 te bestellen!

Moet je het nog aanpassen op je site? Of is t jullie niet gelukt voor vandaag? :(

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

freaky shit. zie het zojuist veranderen!:D zo ff bestellen thanks scoob!!

18.2kg paard besteld. Thanks Scoob. Was al in de stress om die vieze kip uit de supermarkt te moeten eten:(

Horse-Dentistry-300x300.jpg

Alles gisteren weer in goede staat ontvangen! Ik kan weer dooreten!
Bedankt dat het extra kilootje tonijn er nog bij kon. Mijn schoonouders waren er zeer blij mee. :D

Misschien is het vaker gevraagd maar het aantal posts hier is wat te groot om te doorzoeken:
hoe lang blijft het vlees goed in de koelkast na ontdooiing?

• #2.673
18.2kg paard besteld. Thanks Scoob. Was al in de stress om die vieze kip uit de supermarkt te moeten eten:(

Horse-Dentistry-300x300.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zee mooie bestelling Stunna, bedankt :D! Je kan voorlopig weer even vooruit lijkt mij!!

horses%2Btaking%2Bour%2Bjobs.jpg

Alles gisteren weer in goede staat ontvangen! Ik kan weer dooreten!
Bedankt dat het extra kilootje tonijn er nog bij kon. Mijn schoonouders waren er zeer blij mee. :D

Super :thumbs:!

Misschien is het vaker gevraagd maar het aantal posts hier is wat te groot om te doorzoeken:
hoe lang blijft het vlees goed in de koelkast na ontdooiing?

Verschilt per product :). Het staat bij elk product helemaal onderaan op de product pagina. Over het algemeen geld: Vlees = 4 dagen, vis = 2 dagen, groente carbs en fruit = 2 dagen. Dit zijn onze richtlijnen tenzij anders vermeld op de plek waar ik net zei.

---------- Toegevoegd 11 April 2014 om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 April 2014 om 20:18 ----------

Nieuw product: Risotto Spinaci (kant-en-klaar) (1,5kg)

Risotto%20spinaci.jpg

Product: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=144

Wanneer je moeite hebt een nieuwe maaltijd te maken die lekker smaakt en gezond is, je niet een chef bent of weinig tijd hebt, dan is er niks fijner dan dit kant-en-klare product. We bieden dit product dan ook aan in kant-en-klare vorm. Dit product is bedoeld om te combineren met een van onze vis of vleesproducten. Stel je voor: je pakt onze risotto zak uit de vriezer (alles is los van elkaar gevroren), haalt de hoeveelheid er uit die je nodig hebt en mengt dit met bv de gekookte kipblokjes, 2 minuten (in ontdooide toestand) in de magnetron en klaar! Je kan het ook meteen eten na ontdooiing, hierdoor kan je het uit de vriezer halen en meteen in bakjes verdelen. Dit scheelt je enorm veel tijd. Zonder te overdrijven: je zult verstelt staan. Ervaar het gemak en de kwaliteit!

Productinformatie
Verpakt in een plastic verpakking van 1,5 KG. IQF ingevroren: alles is los van elkaar en zo kunnen porties er makkelijk uit gehaald worden. Dit product telt voor een halve kg in de winkelwagen.

100 gram Risotto Spinaci bevat:
  • Energie: 644kJ/155 kcal
  • Koolh: 10.2 gram waarvan suiker 2.1gram
  • Eiwit: 5,5 gram
  • Vet: 9,9 gram waarvan verzadigd 4.7gram
  • Zout: 0,84 gram
Voorgekookte risotto rijst: 45%; spinazie: 15%; Cheddarkaas; uien; water; room; knoflook; zetmeel; zout; gist extract (selder); plantaardige extracten; specerijen; natuurlijke aroma’s; uienpoeder; olijfolie

Bereiding
Omdat alles losgevroren is van elkaar kan je uit de zak pakken wat je nodig hebt en vervolgens de zak terug leggen in de vriezer. Bereiden kan vanuit bevroren toestand.
​Dit product kan koud gegeten worden, maar de voorkeur is warm. Voor warm raden wij het volgende aan.
Pan: regelmatig roeren en rustig verwarmen. Middelmatig vuur.
Magnetron ontdooide toestand: 2minuten 750watt
Magnetron bevroren toestand: 5minuten 750watt

Ziet er lekker uit hoor die Risotto!

Die ga ik volgende week zeker even bestellen! Ben wel benieuwd naar de smaak. Lekker met een paardenbiefstukje erdoorheen :D

Gisteren weer de tonijnsteak gegeten, toch een must om deze in roomboter te bakken. Enorm verschil in smaak!

Musclemeat is goed bezig, erg mooi concept ook.
Vandaag me eerste bestelling bij jullie gedaan.

Kom er net achter dat omdat ik pas op donderdag na 1500 kon bestellen ik mn vlees pas op dinsdag krijg?:(

/me heeft een kleine roidrage.

Kom er net achter dat omdat ik pas op donderdag na 1500 kon bestellen ik mn vlees pas op dinsdag krijg?:(

De beste raad is voorraad, dus gewoon ruim van te voren bestellen.
Heb zelf wel voor 15.00 besteld en ontvang het ook pas dinsdag.

• #2.680
Ziet er lekker uit hoor die Risotto!

Die ga ik volgende week zeker even bestellen! Ben wel benieuwd naar de smaak. Lekker met een paardenbiefstukje erdoorheen :D

Gaat jullie zeker niet teleurstellen! Ik heb al 3kg er van op de afgelopen week :D. Het recept wordt door restaurants en catering bedrijven gebruikt. Overheerlijk in combinatie met een stuk vlees of vis van ons en zo klaar.

Gisteren weer de tonijnsteak gegeten, toch een must om deze in roomboter te bakken. Enorm verschil in smaak!

Ah ok! Zelf nog geen ervaring mee. Olijfolie hier :) zal ik een keer proberen. Thnx voor de tip!

Musclemeat is goed bezig, erg mooi concept ook.
Vandaag me eerste bestelling bij jullie gedaan.

Leuk PatrickvH, welkom bij M.M.!! Wat heb je besteld? Ik zie dat je aardig meteen wet besteld hebt, tof.

De beste raad is voorraad, dus gewoon ruim van te voren bestellen.
Heb zelf wel voor 15.00 besteld en ontvang het ook pas dinsdag.

Op maandag t/m donderdag besteld voor 15:00 is 100% verstuurd door ons! De tabel met uitleg waarom we niet op vrijdag versturen staat hier: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Stunna heeft wel pech. Hij wou eerder bestellen, maar door het gedoe met Kassa (zie onze FB met uitleg) hebben wij een week lang geen paardenbiefstuk kunnen bestellen.

Gezien het wachten, in combinatie met pech vanwege het weekend, de grote van het pakket en het feit dat je vlak bij M.M. woont wil ik het wel even komen brengen vanavond Stunna :). Wanneer ik klaar ben bij Muscle Meat vertrek ik naar je. Ik ben er dan tussen 21:00-21:30 denk ik. Komt dit uit? Anders drop ik het bij een buur?

Terug
Naar boven