- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Gaat jullie zeker niet teleurstellen! Ik heb al 3kg er van op de afgelopen week. Het recept wordt door restaurants en catering bedrijven gebruikt. Overheerlijk in combinatie met een stuk vlees of vis van ons en zo klaar.
Ah ok! Zelf nog geen ervaring mee. Olijfolie hierzal ik een keer proberen. Thnx voor de tip!
Leuk PatrickvH, welkom bij M.M.!! Wat heb je besteld? Ik zie dat je aardig meteen wet besteld hebt, tof.
Op maandag t/m donderdag besteld voor 15:00 is 100% verstuurd door ons! De tabel met uitleg waarom we niet op vrijdag versturen staat hier: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6
Stunna heeft wel pech. Hij wou eerder bestellen, maar door het gedoe met Kassa (zie onze FB met uitleg) hebben wij een week lang geen paardenbiefstuk kunnen bestellen.
Gezien het wachten, in combinatie met pech vanwege het weekend, de grote van het pakket en het feit dat je vlak bij M.M. woont wil ik het wel even komen brengen vanavond Stunna. Wanneer ik klaar ben bij Muscle Meat vertrek ik naar je. Ik ben er dan tussen 21:00-21:30 denk ik. Komt dit uit? Anders drop ik het bij een buur?
Wow wat een service! Maar dat hoeft echt niet hoor maat! Ik wacht wel tot dinsdag
zit nu sowieso met kip van de supermarkt opgescheept, vreet dat eerst wel op 
Toch bedankt voor de moeite die je wilt doen! Dit is echt eerste klas service!

. Het recept wordt door restaurants en catering bedrijven gebruikt. Overheerlijk in combinatie met een stuk vlees of vis van ons en zo klaar.