XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gaat jullie zeker niet teleurstellen! Ik heb al 3kg er van op de afgelopen week :D. Het recept wordt door restaurants en catering bedrijven gebruikt. Overheerlijk in combinatie met een stuk vlees of vis van ons en zo klaar.

Ah ok! Zelf nog geen ervaring mee. Olijfolie hier :) zal ik een keer proberen. Thnx voor de tip!

Leuk PatrickvH, welkom bij M.M.!! Wat heb je besteld? Ik zie dat je aardig meteen wet besteld hebt, tof.

Op maandag t/m donderdag besteld voor 15:00 is 100% verstuurd door ons! De tabel met uitleg waarom we niet op vrijdag versturen staat hier: http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Stunna heeft wel pech. Hij wou eerder bestellen, maar door het gedoe met Kassa (zie onze FB met uitleg) hebben wij een week lang geen paardenbiefstuk kunnen bestellen.

Gezien het wachten, in combinatie met pech vanwege het weekend, de grote van het pakket en het feit dat je vlak bij M.M. woont wil ik het wel even komen brengen vanavond Stunna :). Wanneer ik klaar ben bij Muscle Meat vertrek ik naar je. Ik ben er dan tussen 21:00-21:30 denk ik. Komt dit uit? Anders drop ik het bij een buur?

Wow wat een service! Maar dat hoeft echt niet hoor maat! Ik wacht wel tot dinsdag:) zit nu sowieso met kip van de supermarkt opgescheept, vreet dat eerst wel op ;)
Toch bedankt voor de moeite die je wilt doen! Dit is echt eerste klas service!

Indd wow zeg haha, dit heb ik nog nooit ergens gelezen :eek:

Leuk PatrickvH, welkom bij M.M.!! Wat heb je besteld? Ik zie dat je aardig meteen wet besteld hebt, tof.

Ja echt super, want kip knippen en yams bereiden is niet echt me hobby.
Je blijft bezig met eten maken als je het een beetje goed en gezond wilt doen, dus wat dat betreft ben ik heel blij met jullie.

10 kg kip
1 kg kogelbiefstuk
2.5 kg yams
1 kg bosvruchten
sample gekookte kip naturel

Als het bevalt kunnen jullie meerdere vaste klanten verwachten :thumbup:

En aangezien ik gisteren een verrotte avocado opsneed zou ik graag ook nog mijn bestelling willen aanvullen als dat lukt?
Zou graag de avocado er nog bij willen van €8.75.
Dan maak ik het direct naar jullie bank over als dit goed is?

Misschien is het ook een idee voor jullie meerdere soorten gezonde stampotten met groente erdoor te doen?
En BBQ vlees/pakketten, dat zal ook zeker populair worden binnenkort met het mooie weer!

Veel succes met dit mooie innovatieve concept! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.684
Wow wat een service! Maar dat hoeft echt niet hoor maat! Ik wacht wel tot dinsdag:) zit nu sowieso met kip van de supermarkt opgescheept, vreet dat eerst wel op ;)
Toch bedankt voor de moeite die je wilt doen! Dit is echt eerste klas service!

Indd wow zeg haha, dit heb ik nog nooit ergens gelezen :eek:

Niet gaan verwachten dat we dit voor iedereen gaan doen :D alleen bij hoge uitzondering zoals deze! Graag gedaan Stunna. Mocht je je bedenken dan hoor ik dat wel voor 20:00 ;).

Je blijft bezig met eten maken als je het een beetje goed en gezond wilt doen, dus wat dat betreft ben ik heel blij met jullie.

10 kg kip
1 kg kogelbiefstuk
2.5 kg yams
1 kg bosvruchten

En aangezien ik gisteren een verrotte avocado opsneed zou ik graag ook nog mijn bestelling willen aanvullen als dat lukt?

Misschien is het ook een idee voor jullie meerdere soorten gezonde stampotten met groente erdoor te doen?
En BBQ vlees/pakketten, dat zal ook zeker populair worden binnenkort met het mooie weer!

Mooie bestelling inderdaad, super :)! Bedankt.

Je kan mij het beste even mailen met deze vraag: info@musclemeat.nl , dan reply ik met de bankgegevens en zet ik het product erbij voor je op de factuur.

Momenteel zijn we bij MuscleMeat aan het uitbreiden, meer ruimte voor nieuwe producten. Dit staat inderdaad op de planning dus het is een goede tip :D

10 kg kip
1 kg kogelbiefstuk
2.5 kg yams
1 kg bosvruchten

+1 voor het stampotten idee!!! Veel beter dan stoofpotjes iig.

• #2.686
Mooie bestelling inderdaad, super :)! Bedankt.

Je kan mij het beste even mailen met deze vraag: info@musclemeat.nl , dan reply ik met de bankgegevens en zet ik het product erbij voor je op de factuur.

Momenteel zijn we bij MuscleMeat aan het uitbreiden, meer ruimte voor nieuwe producten. Dit staat inderdaad op de planning dus het is een goede tip :D

Zal het direct doen!

+1 voor het stampotten idee!!! Veel beter dan stoofpotjes iig.

Ja aardappels zijn een goede carbbron, zelf maak ik er dan altijd een stampotje van zodat ik ook wat extra groente binnen krijg.
Het mes snijd dan aan 2 kanten en eigenlijk 3 omdat het nog lekker is ook!

Ken de waarden niet van de stoofpotjes, maar vind zelf wel een goed idee omdat als je voeding even zat bent het wel een lekkere afwisseling/beloning is voor tussendoor zonder dat je echt heel fout bezig bent.

Laatst bewerkt:
Niet persee stampotten. Meer producten zoals de risotto die net online is gekomen :). Kant-en-klaar en easy om een vlees product van ons door heen te doen.
Ja precies. De risotti heb ik niet gezien!! Ben benieuwd naar de reviews. Moet binnenkort maar eens weer bestellen, ben nog niet door mijn voorraad kip heen :p

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Nasi en dergelijke zullen wel niet ver weg zijn denk ik dan :roflol:

Misschien ook een idee ter afwisseling om gerookte kipfilet toe te voegen. Of wat ik zelf vaak eet, paarden rookvlees.
Als we dan toch met ideeën spuien. :D

Heerlijke ideeën Marina, krijg er honger van haha.

Even een vraagje, ik heb de Hertenbiefstuk en de vlees smaakt hoe zal ik het zeggen net zoals gebakken lever met een bitteren na smaak, de kleur van het vlees is donkerbruin ook al laat ik het 30minuten op kamer temperatuur komen.
Is dit normaal ?

Even een vraagje, ik heb de Hertenbiefstuk en de vlees smaakt hoe zal ik het zeggen net zoals gebakken lever met een bitteren na smaak, de kleur van het vlees is donkerbruin ook al laat ik het 30minuten op kamer temperatuur komen.
Is dit normaal ?
De leversmaak komt als je het te lang laat bakken en het vlees droger wordt.
Het vlees hoort donker bruin/rood te zijn.

ik bak alles rare dus daar komt het niet door.
medium/welldone vind ik niet te te eten, kan je net zo goed beef Jerky maken.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

• #2.696
Zal het direct doen!

Ja aardappels zijn een goede carbbron, zelf maak ik er dan altijd een stampotje van zodat ik ook wat extra groente binnen krijg.
Het mes snijd dan aan 2 kanten en eigenlijk 3 omdat het nog lekker is ook!

Ken de waarden niet van de stoofpotjes, maar vind zelf wel een goed idee omdat als je voeding even zat bent het wel een lekkere afwisseling/beloning is voor tussendoor zonder dat je echt heel fout bezig bent.

De parijse aardappels zak is ook een topper. Naar eigen mening perfect voorgegaard zodat het niet te slap of stevig is.

Ja precies. De risotti heb ik niet gezien!! Ben benieuwd naar de reviews. Moet binnenkort maar eens weer bestellen, ben nog niet door mijn voorraad kip heen :p

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Nasi en dergelijke zullen wel niet ver weg zijn denk ik dan :roflol:

De Risotto is zeker aan te raden voor PatrickvH en CXLBV. Het is e-nummer vrij. Macro's en ingredienten zijn vrij goed. Enorm snel klaar en je kan er vrijwel elk stuk vlees of vis aan toevoegen. Per maaltijd heb je dan mooie macro's binnen voor een goede prijs. Ik haal zelf 5 maaltijden uit de 1,5kg zak namelijk. 300gr risotto is zat met bv 200gr gekookte kipblokjes.

Misschien ook een idee ter afwisseling om gerookte kipfilet toe te voegen. Of wat ik zelf vaak eet, paarden rookvlees.
Als we dan toch met ideeën spuien. :D

Mag eigenlijk niks zeggen maar dat zegt alweer genoeg denk ik ''mr bean: if u know what I mean''.

Heerlijke ideeën Marina, krijg er honger van haha.

Ik ook! zit nu dus weer te genieten van een pak Toscaanse kip. :D

:thumbs:

Is dit normaal ?

De leversmaak komt als je het te lang laat bakken en het vlees droger wordt.
Het vlees hoort donker bruin/rood te zijn.

Het heeft een wild nasmaak. Net als paard hoog in ijzer en mede daarom een andere smaak dan je gewendt bent dan runderkogelbiefstuk en heeft daarom ook een donkere kleur. Soms wordt het iets te strak gevacumeerd, waardoor de zuurstof er uit gedrukt wordt en het een bruinere kleur krijgt. Meestal krijgt het zijn kleur dan terug wanneer het pakje open gemaakt wordt na verloop van tijd soms niet. Dit heeft verder geen invloed op de malsheid/kwaliteit. Mijn eerste vraag was inderdaad ook hoe ver je het doorgebakken hebt maar dit is dus in orde. De batch is zeer groot van onze hertenbiefstuk. Ik weet daarom zeker dat mijn broer de afgelopen tijd uit dezelfde batch heeft gegeten en het goed zit, omdat hij er wekelijks van eet.

Mijn vraag aan jou is of je meerdere stukken hebt gekocht, zodat je het kan vergelijken met de andere stukken, of dat het in je proefpakket zat en dus 1 stuk hebt. Mocht je maar 1 stuk hebben, dan kan je dit in je opmerking zetten bij je volgende bestelling en als service zullen wij een nieuwe er bij doen. Is het zo dat je meerdere stukken hebt dat hoor ik graag je vergelijking. Onze hertenbiefstuk is op tournedos na het malste stuk vlees en hoogste kwaliteit die we hebben, vandaar dat ik een beetje verbaasd ben omdat wij dit na behoorlijk wat verkocht hebben dit voor het eerst een mindere mening horen. Maar het kan ook een kwestie van smaak zijn, omdat zoals ik vertelde het een wild stuk vlees met een nasmaak. Je houdt er van of niet. Je kan het qua smaak niet met een ander stuk vlees vergelijken.

Laatst bewerkt:
@ Scoobz0r
Ik had 1kg Hert in de voordeel pakket gekocht.
Had gisteren 1 hertenbiefstuk die ik helaas weg heb gegooid omdat die echt heel raar smaakte de hertenbiefstuk daarvoor was oke.

Misschien is herten vlees niet mijn ding, who knows.

Is dit normaal ?

Mijn hertenbiefstukken waren heerlijk man. wel andere kleur als normale biefstukken.
Had ze gister aan m'n ouders geserveerd en MM heeft er een potentiële klant bij haha.

xxxxx

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven